Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on pömppömaha, mutta muuten

Vierailija
19.03.2011 |

joka paikasta kauhean hoikka?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan sellainen laiha läski.

Vierailija
2/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku on luullut että olen raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä on kamala turvotus päällä ja kohta siltä vapautuu kaasua.

Vierailija
4/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattanut kaljamahan. Alkoholistin ruumiinrakenne.

Vierailija
5/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pahemmin pidä liikuntaa harrastamattomia ihmisiä korkeassa arvossa

Vierailija
6/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pömppö maha, ärsyttää kun moni luulee että olen raskaana =( Kiva juoda siideri tai pari ja polttaa tupakkaa kun katsotaan ihan kieroon =( Surku kun houdun pukeutumaan telttoihin ja piilottelemaan mahaani.

Vierailija
7/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon varmaa aika selllanen :D oon ehkä kokoa xs, 165cm kuitenki pitkä ja paino siinä 48-51kg eli ei oikeestaan mitään ylimäärästä, kädet on ku pussinarut ja jalat luisevat :D

raskauden jälkeen maha on jäänny roikkumaan niin pahasti ku pieni olin ja melkein 5kg jässi siellä mahassa venytteli ja lapsivettäkin oli niin paljon liikaa että en edes supistuksia tuntenut kunnolla kun kokoajan oli vatsa ihan kivikova ja pinkeä...

No onneks tosta synnytyksestä on kuitenkin vasta suht vähän aikaa kulunut (5kk) niin ehkä vielä kerkee palautua toivottavasti mutta nyt ainaki vielä roikkuu semmonen kunnon metri kaistale housujen päällä että:D okei tää ei nyt vissii ollu sit ihan ''pömppö'' mut kuitenki :)

Vierailija
8/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harrastan kyllä aika paljon liikuntaa, en ymmärrä mistä moinen harhaluulo? TReenailen salilla tai pumpissa 2-3 x vko, lisäksi lenkkeilyt päälle.

Vierailija
9/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kroppaiset juovat PALJON alkoholia.

Vierailija
10/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 lasillista punaviiniä viikonloppuisin. Tai mikä nyt kenellekin on paljon?

Vierailija
11/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärikaupalla aamusta iltaan.

Rasvamaksa.

Sen kroppaiset juovat PALJON alkoholia.

Vierailija
12/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on kaljamaha.

Vierailija
13/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikun paljon ja juon kohtuudella. Ikävä, jos minua luullaan laiskaksi juopoksi. Sille ei vain voi mitään, että vatsalihakset ei enää ollenkaan palaudu todella suurten vatsanvenytysten jälkeen, olen ollut kuusi kertaa raskaana.

Vierailija
14/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla synnyttäneillä naisilla on muistona pieni kumpu, jos nyt ei satu olemaan mikään loppuun tuotteistettu huippumalli maailmalta.

Vierailija
15/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siihen voi olla lukemattomia syitä. Raskaudesta venyneet vatsalihakset, virheasento selässä, eri syistä johtuva turvotus, heikot lihakset, ihan vain ruumiinrakenne... Monilla liikuntaa paljonkin harrastavilla on pömppömaha. "Rasvamaksa" oli ehdottomasti huvittavin arvio :D

Vierailija
16/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään yksi tuttava katto mun mahaa... varmaan ajatteli just noin ku ap kirjoitti. Mutta olenkin 12vk raskaana, tätä se tuttava ei tiedäkään. On mulla muutenkin mahaa jäänyt, kun olen pari lasta jo pyöräyttänyt ja reittäkin tullut hieman, mutta nyt laihtunut muualta, kun pahoinvointia ollut, ja tuo massu korostuu, joka siis alkanut pyöristymään enemmän.

Muutenkin siis on mahaa hieman, enkä juo alkoakaan, joten voi olla hiilarimahaa tai sitten vaan raskausnahkaa ja jotain ihraa.

Vierailija
17/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholia n. 5 kertaa vuodessa. Olen 48kg ja 160cm. Raskauksien jälkeen palauduin nopeasti.

Liikuin lasten kanssa tosi paljon jalkaisin.

Kolmisen vuotta sitten aloin asumaan tässä tietokoneella (lapset on jo iso, liikkuvat itsekseen).

Minulla pömppis johtuu pelkästään tästä istumisesta, veikkaisin.

Tuosta rasvamaksasta! Se tulee hoikille ihan muista syistä kuin alkoholista.

Vierailija
18/31 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 19, liikun paljon, alkoholia en ole käyttänyt vuosiin, vatsalihaksista pidän huolta... Notkoselkää on, kroppa muutenkin alapainotteinen ja vatsa turpoaa herkästi. Aamuisin se on littana ennen aamupalaa, mutta viimeistään iltapäivällä turpoaa valtavaksi. Ruokavaliota on kokeiltu vaikka mitä, mutta pömppö palaa.

Vierailija
19/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että minulla on ummetuspömppö. Vaikka käyn säännöllisesti pytyllä, niin suoli ei tyhjene kunnolla ja vatsa on turvoksissa. Lisäksi ummetus oireilee epämääräisinä kipuina oikealla puolella vatsaa, väsymyksenä ja joskus pahoinvointina.

Vierailija
20/31 |
15.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka harrastaa liikuntaa eikä käytä lainkaan alkoholia, ja silti on valtava maha. Kuin olisin 5. tai 6. kuulla raskaana. Kaksi raskautta onkin takana, mutta...

Aamuisin maha on ok, mutta iltaa kohden turpoaa aivan hillittömästi. Koivet menevät kevyesti koon 36 housuihin, mutta vatsan vuoksi pitää käyttää paljon isompia tai d-mitoitusta. Peppu on todella pieni ja näytän hullulta, mutta minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme