Menisitkö vanhempainiltaan jos opettaja olisi miehesi vanha panopuu?
Tai arviointikekusteluun. Vai käskisitkö miehesi mennä yksin? Vai etkö antaisi miehesi mennä lainkaan ja menisit yksin?
Itse en antaisi mieheni mennä ainakaan yksin arviointikeskusteluun. En haluaisi että mieheni tapaa aikaisempia naisiaan missään yhteydessä.
Kommentit (8)
Sä et voi aikista ihmistä omistaa, mies menee ja tapaa jos haluaa.
Kannattaa hakeutua hoitoon!
saattaisin vähän nautiskella tilanteesta ainakin ekaa kertaa, hykerryttäisi nähdä kuinka vaivaantuneita ne olisivat. :p Tosin, todennäköisyys siihen, että törmättäisiin MUN entiseen hoitoon on paljon todennäköisempi. o:)
Eli menisin ihan hyvillä mielin joko yksin tai yhdessä miehen kanssa tai mies voisi mennä yksin, ihan riippuen perheen aikuisten aikatauluista. - aikuisia ollaan kaikki osapuolet, myös henkisesti.
jo tehdä aloituksen täällä joku päivä. Kertoi, että oppilaan isä olikin vanha hoito.
jo tehdä aloituksen täällä joku päivä. Kertoi, että oppilaan isä olikin vanha hoito.
Tietty menisin ite paikan päälle kyyläämään, ettei mies höylää sitä ämmää siinä ja silloin. Ja teen sille opettajattarelle selväksi, ettei sillä oo mahiksia ENÄÄ!
Kaikkee sitä onkin opettajina, jotain vanhoja panopuita.
Riippumatta siitä, onko ope miehen entisiä. Samoin käyn kaupassa, vaikka mieheni entinen olisi kassa, kuten myös menen uimahalliin, vaikka mieheni entinen on lippukassa jne.
Joo, menisin mä. Mieskin sais mennä, ei siis tulisi mitään rajoituksia elämään sen takia.
Sitäpaitsi meidän tuttavaperheen äiti on miehen vanha, teiniaikainen PANOPUU, eikä se ketään meistä kaiverra.