Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti ruokajuomaksi Karjalatölkin pöytään

Vierailija
19.03.2011 |

sanoin että paa pois. Siitä mököttää nyt.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait se yksi tökki vielä sun mieheen vaikuta mitenkään.

Kalja on ruokajuomaa!

Vierailija
2/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen mies ei voi itse päättää mitä juo ruuan kanssa? Toivottavasti mies ryhdistäytyy ja lähtee vieraisiin. Saa sitten itse päättää mitä juo lounastaessaan paremman naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa muu olut menisi, mutta että Karjala, Hyi Helvetti !

Vierailija
4/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluttölkillistä? Aikuinen ihminen ei saa itse päättää, mitä juo ruoan kanssa? Miksi ihmeessä käskit pistää tölkin pois...ja millä oikeudella sinä miestäsi komentelet? Ja on kyllä aika juntti mieskin, jos alistuu moiseen.

Ihmeellisiä parisuhteita. Onneksi mun miehelle ei tulisi mieleenkään kommentoida minun ruokajuomavalintojani, mutta jos kommentoisi, en kyllä moista kuuntelisi!

Vierailija
5/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää kunnioittaa muutakin perhettä, eikä todellakaan ruokapöytään tuoda alkoholia lasten aikana. Olen kyllä nähnyt niitäkin perheitä missä isäntä juo olutta, enkä todellakaan kaipaa sellaista elämää. Roskasakkia.

Vierailija
6/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää kunnioittaa muutakin perhettä, eikä todellakaan ruokapöytään tuoda alkoholia lasten aikana. Olen kyllä nähnyt niitäkin perheitä missä isäntä juo olutta, enkä todellakaan kaipaa sellaista elämää. Roskasakkia.

Ranskalaiset on sivistynyttä porukkaa ja vetää ruuan yhteydessä punkkua..

Vierailija
7/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten tampioita ihmisiä, sinä ja miehes. Ootteko kuullu keskustelemisesta? Miks sä käyttäydyt kuin miehes äiti ja miksi mies ei tiedä sun mielipidettä oluesta ruokajuomana? Ootteko kuullu molempia kunnioittavasta kompromissista?

Vierailija
8/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ero vaan että sun miehen pitää sitten juoda salaa se kalja :D Saako teillä kesällä grillatessa juoda muuta kuin vettä? Käykö mies nurkan takana ettei lapset vaan näe ja saa traumoja?

Vierailija
9/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tölkki oli sinun ja et tykännyt kun mies meinasi juoda sen.

Mutta muuten en ymmärrä että miten voi haitata jos juo yhden ruuan yhteydessä.

Vierailija
10/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka nyt tuommosta juoppojunttiluuseri miestä viittii katella. Luennevikainenkin vielä kun noin vähästä mököttää, aikuinen mies, pitäsihän tuo nyt tietää että emäntä se on joka päättää mitä saa juua ja mitä ei.

Vierailija
11/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen illalla melonisalaattia, seesamilohta, parsakaalia ja avokado-jugurttikastiketta ja näiden kanssa joimme KARJALA -olutta suoraan TÖLKISTÄ :D

Viini olisi sopinut paremmin, mutta emme halunneet avata pulloa (kummallakin treenipäivä tänään, joten emme halunneet juoda paljoa, samasta syystä emme olisi jatkaneet pulloa loppuun tänään), ja Karjala osui ensimmäisenä käteen kaupassa vaikka en oikein siitä pidä.

Plus että lasit olivat tiskissä, en jaksanut alkaa käsin pesemään :D

Eikö ole KAUHEAA!!!

Vierailija
12/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

humalassa ei ole ollut kuin kerran elämässään.

Vierailija
13/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mikä idiootti.

Vierailija
14/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille pitää opettaa että alkoholi on saatanasta, mutta kyllähän luonto tikanpojat puuhun vetää ja juovat sitten salaa kuten isänsäkin... voi tampio tosiaan.

Vierailija
15/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joi tölkistä eikä lasista? Muuten en ongelmaa tässä näe. On olemassa ruokia joiden kanssa olut on tosi mainio juoma.

(Toivottavasti ap palaa vastaamaan. En kyllä pidättele henkeäni :))

Vierailija
16/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tölkki ruoan kanssa lienee ok, JOS ei tarvitse heti lähteä auton rattiin? Oma miehenikin on niitä miehiä, joilla tölkki joskus maistuu esim. saunan jälkeen lasten nähden, mutta myös jos ottaa niin ei sitten aja metriäkään.

Vierailija
17/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen mies saa juoda olutta? Sultako siihen lupa kysytään..?

Hoh hoijaa..

Vierailija
18/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis ytarttenu mielestäni käskeä pois laittamaan. Ja jos se olis jäänyt siihen yhteen. Olisit tosin voinut tarjota miehelle lasin!

Vierailija
19/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain pyytönyt laittamaan lasiin, jos se on asia joka sua häiritsi, että lapset näkee.

Vai meinaatko etä jää päälle, jos sen yhden juo?

Vierailija
20/23 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

relatkaa nyt vähän! Kyllä minäkin mököttäisin, koska kyse ei ole tässäkään tapauksessa alkoholista vaan toisen kontrolloimisesta ja kiinnittämisestä huomiota epäolennaisuuksiin. Minua naisena ahdistaa suomalaisten miesten puolesta. Miksi ei voi vaan olla, ja syödä ja nauttia toisistaan? Jos toinen haluaa karjalan, yksi lasin skumppaa ja kolmas vaikka banaanin - so what?