Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko älykkäämpi kuin miehesi?

Vierailija
04.05.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäämpi kuin eksäni.

Vierailija
2/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkäämpi kuin eksäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat älykkäitä, ehkä vähän eri osa-alueilla. En ikinä kestäisi olla sellaisen miehen kanssa, jonka kokisin olevan itseäni (selvästi) tyhmempi.

Vierailija
4/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin niissä testeissä menestymme molemmat loistavasti, koska olemme matemaattis-loogisesti sekä myös kielellisesti lahjakkaita.

Sen sijaan jos puhutaan ns. tunneälystä, olen huimasti miestäni älykkäämpi. Joskus tuntuu, että hän ei tajua / vaistoa mitään eikä esim. oikein käyttäydy ja kommentoi tilanteeseen täysin sopivalla tavalla :-( Tosin en sitten tiedä onko tämä enenmmänkin jokin sukupuoleen liittyvä juttu...

Vierailija
5/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyhmä minäkään, mutta mieheni on älykäs useammalla osa-alueella kuin minä. Meitä yhdistää ennen kaikkea kielellinen lahjakkuus sekä kyky yhdistää asioita, mutta mieheni on tämän lisäksi lahjakas ymmärtämään mekaniikkaa, matematiikkaa sekä avaruudellista ajattelua. Nämä puuttuvat multa täysin.

Vierailija
6/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni voi olla asiasta eriävä mielipide.

Vierailija
7/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taas on omasta mielestään älykkäämpi.

Vierailija
8/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen viisaampi kuin hän. Ja tästä olemme yhtä mieltä.

Vierailija
9/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saatan olla sosiaalisesti.

Vierailija
10/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sitä huomaa arjessa mitenkään. Miehelläni pysyy langat käsissä paljon paremmin, itse olen ihan "blondi"...

Vierailija
11/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua älykkäämpi käytännön asioissa.

Vierailija
12/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joissain hän taas on minua valovuosia edellä. Polittisia, ihmissuhteita ym. aiheita koskevissa keskusteluissa pesen hänet mennen tullen, koska olen ykisnkertaisesti niin paljon tietävämpi, valveutuneempi ja parempi argumentoija. Sen sijaan olen jos en täysin niin ainakin melko pönttö teknisissä jutuissa ja kaikessa sellaisessa, mikä vaatii ns. tilallista hahmottamista.

Mies on myös todella lahjakas vieraissa kielissä ja musiikissa. Minä olen molemmissa aika keskinkertainen; keskitasoa parempi varmastikin mutta en mikään huippulahjakas.

Vierailija
13/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälyltäni ja sosiaaliselta älykkyydeltäni olen miestäni edelläni, mutta perinteinen Mensa-älykkyys vie hänellä voiton minusta. Muuten kyllä kisataan tietenkin harva se ilta, kumpi meistä on se älykkäämpi;)

Olen muuten lukenus joskus jostain, että onnistuneessa liitossa puolisoilla on max 10 pinnaa eroa älykkyysosamäärässä.

Vierailija
14/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ihan fiksuja ja aloillamme menestytty (päinvastaiset alat, tyyliin humis+matemaatikko). Yksin vähän liaan painotettaisiin vain yhtä älykkyyden lajia, yhdessä täydennetään toistemme puutteita.

Lapsista tulee joko superneroja tai täysiä saappaita.

Vierailija
15/15 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei johdu siitä, että diplomi-insinööri mieheni olisi jotenkin harvinaisen tyhmä. Satun vain itse olemaan tosi älykäs ;)

Urheilusta tietää enemmän kuin minä, ja oman alansa asioista. Kaikesta muusta tiedän enemmän, olen parempi matematiikassa, kielissä, yleissivistyksessä yms.