Mieheni sai Netlog kutsun joltain naiselta.
Sähköpostissa luki, että pääsee katselemaan enemmän naisen kuvia. Mikä ihme tuo Netlog on ja miksi ihmeessä joku haluaa mieheni näkevän hänen kuviaan?
Kommentit (43)
No minä olen mies ja sain viestin naiselta, Senegalista ??? Haluaisi kuvani. Ja se on ainakin varma että minulla ei ole tuttuja sielläpäin.
Senegal on takuu varma, huijaus / joku muu rahastus yritys. nim. kokemusta on
Sähköpostissa luki, että pääsee katselemaan enemmän naisen kuvia. Mikä ihme tuo Netlog on ja miksi ihmeessä joku haluaa mieheni näkevän hänen kuviaan?
siksi kun se joku haluaa näytellä itseään muillekin.
kaiki nää kuvattomat ja kuvalliset ulkomaaneläjät jotka pyytää vastaamaan vaan niitten privameiliin o huijareita,voi helvetti mitä säälitekstii tullu ja sit pyytävät avaa tilin suomeen et vois siirtää edesmenneen faijan/mutsin fyrkat tilille et pääsis suomeen ja kopioo passista ym.nuijana pitävät eli suoraan mustalle listalle!!!!!!!!!!!
Ne on roskapostimoottoreita, itsekin olin netlogissa hetken ja sain rakkauskirjeen joltain spammikoneelta, ei ne ole oikeita ihmisiä, arpoo iän ja sukupuolen mukaan käyttäjiä ja lähettää satunnaisia maileja, yrittää todennäköisesti saada käyttäjäån avaamaan sen mailiosoitteen, joka saattaa avata käyttäjän koneella esim putlookin, joka nappaa samantien mahdollises viruksen tai haittaohjelman koneelle. joten ei kannata avata niitä kiinostuskoukku viestejä. Ei siellä ketään kilpailijaa oikeesti ole =D
Lopetettu on ja tilalle tuli kahta kauheampi lihatiski.
Itse en ole netlogiin rekisteröitynyt mutta saan päivittäin ns. Vitusti spämmiä sieltä eri naisilta mitähän vaino tykkäis jos näkis mun roskapostikansion? Tervetuloa internettiin
[quote author="Vierailija" time="12.08.2011 klo 12:42"]ja ne haaveilee niistä akoista ja menee niiden luo jos akat huolii.
Karu totuus...:( en tiedä.
voit ap jättää miehes tai sit joudut vaan kestämään,että katselee kuvia ja pettääkin:(
[/quote]
Onpa vaikea elämä sulla
ja ne haaveilee niistä akoista ja menee niiden luo jos akat huolii.
Karu totuus...:( en tiedä.
voit ap jättää miehes tai sit joudut vaan kestämään,että katselee kuvia ja pettääkin:(
Epäilen, että sinulekin tulee Badoo yms kutsuja miehiltä tuutin täydeltä. Yhdessä välissä minullekin alkoi tulla jos jonkinlaista facebook-tyyppisen yhteisösivuston kutsuviestejä toinen toistaan hehkeämmiltä ventovierailta eksoottisen nimisiltä ja suomalaisen nimisiltä naisilta. Kumma, että yksikään ei ole tullut rumalta naiselta :D Eli selvä tapaus, roskapostia.
näitä kutsuja yhdeltä mun kaverilta ilman, että se oli itse niitä lähettänyt.
Et nyt sitten voinut kysyä mieheltäsi.
silloinhan hän kärähtäisi sähköpostin lukemisesta. Parempi vain märehtiä asioita ja kasvattaa ongelmamylläkkää omassa mielessään yksin salaa.
Netlog on kyllä ihan oikea ohjelmisto, mutta sitä ei kannata käyttää, koska siinä on sellaisia ominaisuuksia että kun kirjaudut sisään, jos et ole äärimmäisen varovainen sen kanssa mitä klikkaat, se etsii sähköposteistasi omin päin kontaktejasi (vaikka jonkun jonka kanssa olet kerran kirjoitellut huuto.net -asioita tms.!) ja lähettelee heille kutsuja tulla "jakamaan kuvia".
Minäkin olen saanut netlog-kutsuja ties mistä vanhoilta kontakteilta, työkavereilta yms. ja itsekin lähettänyt niitä vahingossa!
samanlaisen viestin.
Joku Natasha tai joku halusi minut katselemaan kuviaan :D
Sähköpostiosoitteeni on etunimelläni, ja se on ihan kansainvälisestikin naisen nimi. Luulis nyt että hakevat vain miesten sähköposteja ;)
Ei noihin kannata reagoida mitenkään.
Elä välitä turhasta. Netlog ja Twoo yhdistyi ja varastavat ystävienne sähköpostiosotteet ja laittavat niitä saadakseen lisää asiakkaita Twoo treffi palveluun. Netin haittapuolia joihin ei asian omaiset voi vaikuttaa. Toiminta ei tapahdu suomesta. Olikohan Puola tai Romania jonne se on rekisteröity.
ja sain netlog-kutsun joltain mieheltä. tuo on joku automaattikutsu, eikä se nainen tai sun mies ole mitenkään edesauttanut kontaktipyyntöä paitsi jossainkohti on epähuomiossa tullt sallineeksi tuommoisenkin. eli roskapostit roskiin.
Minäkin sain kutsun joltain uppo-oudolta mieheltä. Ei hajuakaan, mistä mies minut tuntee, minä en ainakaan tunne häntä. Roskiin meni.
Mun mielstä katella saa, mutta kylässä ei saa käydä