Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö tehomyyjällä automaattisesti pikkukuvat kohdelistauksessa?

Vierailija
12.05.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla näkyy, vaikka en tehomyyjä olekaan! Olisko tullut joku uudistus? Kun melkein kaikissa näkyy. Oli TODELLA paljon nopeampi selata hakemiaan kohteita, kun näkyi kuvat. Huippua, jos on tullut tällainen muutos! :)

Vierailija
2/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla näkyy, vaikka en tehomyyjä olekaan! Olisko tullut joku uudistus? Kun melkein kaikissa näkyy. Oli TODELLA paljon nopeampi selata hakemiaan kohteita, kun näkyi kuvat. Huippua, jos on tullut tällainen muutos! :)

miksiköhän kuvat näkyy mullakin vaikka en ole tehomyyjä. Ihan hyvä uudistus jos noin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi olen sitä käyttänyt!

miksiköhän kuvat näkyy mullakin vaikka en ole tehomyyjä. Ihan hyvä uudistus jos noin on.

Vierailija
4/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole maksanut niistä ja en ole tehomyyjä. Ei kai automaattisesti ota maksua niistä jos myyjä ei itse ole nettipankissa maksanut vai ottavatko maksun ilman lupaa.

Vierailija
5/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi olen sitä käyttänyt!

älä puhu aidan seipäästä.

vasta tänään siis on näkynyt ja älä sinä puhu mistään vuodesta.

Vierailija
6/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net:

Kesän kynnyksellä Huuto.netin tunnistautuneet käyttäjät saavat uusiin ilmoituksiinsa ilmaiset listakuvat. Kuva näkyy Huuto.netin hakutuloslistoissa, kun käyttäjät selailevat hakutuloksia ja osastoja. Yksittäisen kuvan normaalihinta on 0,99 euroa. Etu on voimassa juhannukseen 23.6.2011 asti.

Tunnistautumiseen on tulossa kesän aikana muitakin muutoksia. Esimerkiksi hintavaraus, osta heti -kauppatapa ja minimikorotuksen muokkaaminen ovat 26.5.2011 lähtien ainoastaan tunnistautuneiden myyjien käytössä.

Vierailija
7/7 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.net: Kesän kynnyksellä Huuto.netin tunnistautuneet käyttäjät saavat uusiin ilmoituksiinsa ilmaiset listakuvat. Kuva näkyy Huuto.netin hakutuloslistoissa, kun käyttäjät selailevat hakutuloksia ja osastoja. Yksittäisen kuvan normaalihinta on 0,99 euroa. Etu on voimassa juhannukseen 23.6.2011 asti. Tunnistautumiseen on tulossa kesän aikana muitakin muutoksia. Esimerkiksi hintavaraus, osta heti -kauppatapa ja minimikorotuksen muokkaaminen ovat 26.5.2011 lähtien ainoastaan tunnistautuneiden myyjien käytössä.

siis haluaa huutonet putsata käyttäjät pois. jos hv on vain tunnistautuneille niin puolet käyttäjistä lähtee tori tai mikko lmoituksiin.

myös tehomyyjille tuo 120 päivää aukioloaika ei ole mikään etu vaan sehän on tehoton myyjä joka myy niin kauan ja kun viime minuutilla tulee huuto niin on saanut odottaa 120 päivää. Parhaiten saa kauppaa jos laittaa aukioloajaksi korkeintaan 2 päivää. Kuka jaksaa odottaa 120 päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi