Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuolla Nina Heralalla anoreksia?

Vierailija
17.03.2011 |

Inhoan noin laihoja luisevia naisia. Ei kai kukaan mieskään tollasista tykkää, vai?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika huvittavaa.

Olen itsekin laiha ja pitkä(177&59) enkä mitenkä pahan näköinen.

Kaikki pyylevät mammat aina "kauhistelee" miten hoikka olen.

Mutta miehet osoittavat pelkästään kiinnostusta ja ihasteluja. (ei vaa myönnä teille ;) )

Eli olen tullut siihen tulokseen että oikeasti te naiset ketkä muka "kauhistelette" hoikkuutta ja alatte marmattaa : etkö sä syö mitää -tekstiä, niin olette vain kateellisia.

Ja kyllä, syön monipuolisesti päivittäin n. 3 tunnin välein, ilman paastoja. enkä edes ole himo liikkuja. (hyvin laiska itseasiassa)

Olen yhtä laiha kuin sinä. Mutta ei minun hoikkuuttani kukaan kauhistele eikä myöskään puolison selän takana ihaile. Ihan normaalisti suhtaudutaan, tietty! Taitaa olla ihan sinun pääsi sisällä nuo jutut, mitä tukee myös kummallinen asenteesi!

Minäkin syön monipuolisesti ja säännöllisesti, mutta en paljoa. Totuus on että hoikka ei syö yhtä paljon kuin lihava. Turhaa sinun on mistään kateudesta löpistä!

Saattaa Heralalla ollakin anoreksia, monilla kovin hoikilla on. Äärimmäisen harvat ovat sellaisia luonnostaan. Olen tehnyt tutkimusta syömishäiriöistä, asiaan liittyy aina salailu. Eli lähipiiri ja muutkin hyvin pitkään luulevat, että henkilö on "luonnostaan hoikka" ja "syö kuin hevonen" vaikka se on täyttä p*skaa...

Vierailija
22/24 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää hoikista ja laihoista naisista, joten ";)" vaan itelles. Yleensä miehet jotka osoittaa avoimesti kiinnostustaan laihoja naisia kohtaan on liikkeellä ns palkintovaimo "trophy wife" -meiningillä. Ja sit ne käy salaa panemassa sitä naapurin Pirkkoa, jolla on BMI 25 ja hedelmällisen naisen pylly. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että on anoreksia. Taitaa olla luonnostaan hoikkaa sorttia.

Vierailija
24/24 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää hoikista ja laihoista naisista, joten ";)" vaan itelles. Yleensä miehet jotka osoittaa avoimesti kiinnostustaan laihoja naisia kohtaan on liikkeellä ns palkintovaimo "trophy wife" -meiningillä. Ja sit ne käy salaa panemassa sitä naapurin Pirkkoa, jolla on BMI 25 ja hedelmällisen naisen pylly. :D

Ottaako koville? :D