Onko tuolla Nina Heralalla anoreksia?
Inhoan noin laihoja luisevia naisia. Ei kai kukaan mieskään tollasista tykkää, vai?
Kommentit (24)
Kaikki ei tykkää hoikista ja laihoista naisista, joten ";)" vaan itelles. Yleensä miehet jotka osoittaa avoimesti kiinnostustaan laihoja naisia kohtaan on liikkeellä ns palkintovaimo "trophy wife" -meiningillä. Ja sit ne käy salaa panemassa sitä naapurin Pirkkoa, jolla on BMI 25 ja hedelmällisen naisen pylly. :D
Enkä usko, että on anoreksia. Taitaa olla luonnostaan hoikkaa sorttia.
Kaikki ei tykkää hoikista ja laihoista naisista, joten ";)" vaan itelles. Yleensä miehet jotka osoittaa avoimesti kiinnostustaan laihoja naisia kohtaan on liikkeellä ns palkintovaimo "trophy wife" -meiningillä. Ja sit ne käy salaa panemassa sitä naapurin Pirkkoa, jolla on BMI 25 ja hedelmällisen naisen pylly. :D
Ottaako koville? :D
Olen yhtä laiha kuin sinä. Mutta ei minun hoikkuuttani kukaan kauhistele eikä myöskään puolison selän takana ihaile. Ihan normaalisti suhtaudutaan, tietty! Taitaa olla ihan sinun pääsi sisällä nuo jutut, mitä tukee myös kummallinen asenteesi!
Minäkin syön monipuolisesti ja säännöllisesti, mutta en paljoa. Totuus on että hoikka ei syö yhtä paljon kuin lihava. Turhaa sinun on mistään kateudesta löpistä!
Saattaa Heralalla ollakin anoreksia, monilla kovin hoikilla on. Äärimmäisen harvat ovat sellaisia luonnostaan. Olen tehnyt tutkimusta syömishäiriöistä, asiaan liittyy aina salailu. Eli lähipiiri ja muutkin hyvin pitkään luulevat, että henkilö on "luonnostaan hoikka" ja "syö kuin hevonen" vaikka se on täyttä p*skaa...