Elämäni on sellaista etten varmaan koskaan voi tehdä vauvaa :(
Kommentit (11)
Vauvoja saadaan.
Tiedän sen.
Olen kokenut yhden varhaisen keskenmenon.
Miksi luulet ettet voi "tehdä" vauvaa?
Koska en luultavasti pysty muuttamaan elämääni sellaiseksi, jossa vauvalla olisi hyvä elää.
Koska en luultavasti pysty muuttamaan elämääni sellaiseksi, jossa vauvalla olisi hyvä elää.
No miksi sitten valitat asiasta... jos itse teet tietoisen valinnan että et pysty muuttamaan elämääsi sellaiseksi jossa vauvalla olisi hyvä elää niin se sitten on niin, turha sitä surkutella.
Jos kyse tosiaan on asioista, joita pystyisit muuttamaan (toisin kuin sairaudet yms. joihin ei itse pysty vaikuttamaan).
No miksi sitten valitat asiasta... jos itse teet tietoisen valinnan että et pysty muuttamaan elämääsi sellaiseksi jossa vauvalla olisi hyvä elää niin se sitten on niin, turha sitä surkutella.
en koskaan tule saamaan muita kuin sellaisia töitä, joista rahat juuri ja juuri riittävät omaan elämiseen. jos vain vetäisi itsensä valmiiksi hirteen, kun ei mistään tule mitään, enkä halua olla mikään pummikaan.
Siis miten te voitte olla ap:lle noin ilkeitä :(
en koskaan tule saamaan muita kuin sellaisia töitä, joista rahat juuri ja juuri riittävät omaan elämiseen. jos vain vetäisi itsensä valmiiksi hirteen, kun ei mistään tule mitään, enkä halua olla mikään pummikaan.
Minulla taas työ on sellaista, että päivät venyy pitkiksi, ja kotonakin joutuu iltaisin tekemään hommia.
Missä välissä olisin lapsen kanssa?
mulla on elämäntilanne sellainen...suuri rakkaus kuoli pari vuotta sitten nyt olen jo 35v. en tiedä löydänkö enää ketään ja onko sitten jo myöhäistä. Tai pystynkö edes olemaan kenenkään muun kanssa.
Mutta toisaalta en murehdi asioistani vaan jätän kaikki Jeesuksen hoidettavaksi. Hän tietää mikä on parhaaksi. :)
Jos muutos on mahdollista mut vaan susta ittestäs kiinni niin miksi siis valitat?
Jos sen lapsen todella haluat, niin vaihdat työtä/alaa.
Todella vastenmielistä tuossa tilanteessa vinkua, ettet koskaan lasta tule saamaan jos mitään terveydellistä tms. estettä asialle ei ole vaan kyse on _työstä_.
Minulla taas työ on sellaista, että päivät venyy pitkiksi, ja kotonakin joutuu iltaisin tekemään hommia.
Missä välissä olisin lapsen kanssa?
saadaan.