Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäilin parkkiksella :(

Vierailija
17.03.2011 |

Peruutin vahingossa toisen auton takapuskuriin. Katsoin, että toiseen autoon jäi vain vähän maalia puskurin päälle ja poistuin. Lähtee kait vahalla tms? Minulla ei ollut mukana kännyä, paperia, ei kynää. Lisäksi vauva 3vkoa itki kovasti istuimessaan, joten oli kiire pois. Omassa autossakin vain maali pois sentin matkalta takaa.

Nuhdelkaa nyt, kun harmittaa jo silti sekä itsen, että toisen puolesta :(

Mitä itse olisit tehnyt?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri otti pakenevan auton rekkarin ylös, soitti ja kysyi vastapuolen rekkarin perusteella omistajan. Soitti sille.

Hoitivat sitten asian keskenään ja kaverilleni tuli postissa 10 x leffaliput!

Jos joku mulle tekis karkurit ja jäis kiinni, niin taatusti löytyis korjattava klommo tms. rehellisellä ilmoittautumisella pääsis tod.näk. vähemmällä.

minulle kävi viime kesänä juuri Ap:n kuvailema tilanne.Peruutin ja osuin toisen auton takapuskuriin.

mieheni ja lapset olivat kyydissä ja pysäytettiin auto ja käytiin miehen kanssa tarkistamassa vauriot

Toiseen autoon oli tarttunut hieman maalia meidän autosta ja meidän autossa oli se naarmu.Tässä toisessa autossa ei näkynyt lommon lommoa ja maalikin lähti raaputtamalla irti eikä mitään jälkeä törmäyksestä näkynyt

päätimme jatkaa siis matkaa.Noooh joku vatipää oli sit nähnyt tilanteen ja ilmoittanut auton omistajalle joka teki rikosilmoituksen.

Autossa oli kyllä ennestäänkin lommoja mutta yksikään niistä EI ollut syntynyt meidän ansiostamme.Poliisi ja vakuutusyhtiökin pitkään pyörittivät papereita että miten lommo voi olla tuossa kun peruutus linjan mukaan sen pitäisi olla toisessa kohdassa. silti jouduimme maksamaan lommot jota emme olleet aiheuttaneet.

toisen auton omistaja oli joku ökyrikas ulkomaalainen pelle joka sit halus kaikki lommonsa korjauttaa jollakin muulla.

olisi tehnyt mieli kuristaa se ihraperse ämmä kun tuli oikeuteen näköhavaintojaan sönköttämään

jos autoon olisi tullut jälki meidän aiheuttamana niin tietenkin olisimme yhteystiedot jättäneet tai ottaneet rekkarin ylös.

Juuri nää yli innokkaat siviilipoliisit saa enemmän haittaa kuin hyötyä ilmoittelullaan.

Vierailija
2/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansalainen ja olisit paikanpäällä tunnustanut osuneesi siihen, olisi huomattu, etteivät ne muut lommot ole voineet tulla siitä törmäyksestä! Ja olisit päässyt vähemmällä!

Sen sijaan nyt syytät jotain toista REHELLISTÄ ihmistä (ilmiantajaa siis) ja yrität kiillottaa omaa sädekehääsi kun kärsit niin helvetisti maksaessasi muiden törmäilyt. Kuule, ihan oikein sulle ja sille auton omistajalle, että maksatti muiden törmäilyt sulle... jospa niiden muidenkin mielestä tuli ja meni vaan maalia paikasta toiseen... mitään lommoja ole, onneksi tuli sun maksettavaksi! =D

mun kaveri otti pakenevan auton rekkarin ylös, soitti ja kysyi vastapuolen rekkarin perusteella omistajan. Soitti sille.

Jos joku mulle tekis karkurit ja jäis kiinni, niin taatusti löytyis korjattava klommo tms. rehellisellä ilmoittautumisella pääsis tod.näk. vähemmällä.

minulle kävi viime kesänä juuri Ap:n kuvailema tilanne.Peruutin ja osuin toisen auton takapuskuriin.

mieheni ja lapset olivat kyydissä ja pysäytettiin auto ja käytiin miehen kanssa tarkistamassa vauriot

Toiseen autoon oli tarttunut hieman maalia meidän autosta ja meidän autossa oli se naarmu.Tässä toisessa autossa ei näkynyt lommon lommoa ja maalikin lähti raaputtamalla irti eikä mitään jälkeä törmäyksestä näkynyt

päätimme jatkaa siis matkaa.Noooh joku vatipää oli sit nähnyt tilanteen ja ilmoittanut auton omistajalle joka teki rikosilmoituksen.

Autossa oli kyllä ennestäänkin lommoja mutta yksikään niistä EI ollut syntynyt meidän ansiostamme.Poliisi ja vakuutusyhtiökin pitkään pyörittivät papereita että miten lommo voi olla tuossa kun peruutus linjan mukaan sen pitäisi olla toisessa kohdassa. silti jouduimme maksamaan lommot jota emme olleet aiheuttaneet.

toisen auton omistaja oli joku ökyrikas ulkomaalainen pelle joka sit halus kaikki lommonsa korjauttaa jollakin muulla.

olisi tehnyt mieli kuristaa se ihraperse ämmä kun tuli oikeuteen näköhavaintojaan sönköttämään

jos autoon olisi tullut jälki meidän aiheuttamana niin tietenkin olisimme yhteystiedot jättäneet tai ottaneet rekkarin ylös.

Juuri nää yli innokkaat siviilipoliisit saa enemmän haittaa kuin hyötyä ilmoittelullaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisen WTYHn toimintaa.

Vierailija
4/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee kun itse ilmoittaa omistajalle törttöilystään. Sivullista ei voi syyttää siitä että itse teki tyhmästi.

Vierailija
5/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansalainen ja olisit paikanpäällä tunnustanut osuneesi siihen, olisi huomattu, etteivät ne muut lommot ole voineet tulla siitä törmäyksestä! Ja olisit päässyt vähemmällä!

Sen sijaan nyt syytät jotain toista REHELLISTÄ ihmistä (ilmiantajaa siis) ja yrität kiillottaa omaa sädekehääsi kun kärsit niin helvetisti maksaessasi muiden törmäilyt. Kuule, ihan oikein sulle ja sille auton omistajalle, että maksatti muiden törmäilyt sulle... jospa niiden muidenkin mielestä tuli ja meni vaan maalia paikasta toiseen... mitään lommoja ole, onneksi tuli sun maksettavaksi! =D

mun pitää ilmoittaa tai jättää yhteystietojani jos siihen toiseen autoon EI JÄÄNYT MITÄÄN muuta kuin se hiton maaliviiru meidän autosta joka sekin lähti raaputtamalla irti.Miksi muka oli oikein että me jouduimme muiden lommot maksamaan.maksaisitko itse??

tyhmältä tuntuisi soittaa jollekin että törmäsin autoosi johon ei mitään jälkeä jäänyt.ja minulla on prepaid liittymä ja jousdun erityislasten asioita paljon hoitamaan puhelimella joten en todellakaan ala saldoa tuhlaamaan johonkin turhanpäiväiseen puheluun

Vierailija
6/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää ilmoittaa tai jättää yhteystietojani jos siihen toiseen autoon EI JÄÄNYT MITÄÄN muuta kuin se hiton maaliviiru meidän autosta joka sekin lähti raaputtamalla irti.Miksi muka oli oikein että me jouduimme muiden lommot maksamaan.maksaisitko itse??

tyhmältä tuntuisi soittaa jollekin että törmäsin autoosi johon ei mitään jälkeä jäänyt.ja minulla on prepaid liittymä ja jousdun erityislasten asioita paljon hoitamaan puhelimella joten en todellakaan ala saldoa tuhlaamaan johonkin turhanpäiväiseen puheluun

Todella fiksua :) Vai luuletko että yksi puhelinsoitto olisi tullut kalliimmaksi?

Eli vastaus kysymykseesi löytyy omasta tekstistäsi, jos olisit ilmoittanut, et olisi joutunut korvaamaan yhtään mitään.

Vierailija
7/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuuhan sitä! Jos ei mitään lommoa tai halkeemaa kerran ollut...

Vierailija
8/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mukana, olisin painanut rekkarin mieleeni ja sitten soittaisin vähän myöhemmin.

Vierailija
9/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pysyt jatkossa ainakin minun autosta kaukana. Ja kun ensi kerralla törttöilet, olisi kyllä syytä kaivaa se kynä/paperi/kännykkä jostakin esiin, vaikka kakarasi huutaisi kuin palosireeni.

Vierailija
10/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit ottanut rekkarin ylös ja soittanut jälkeenpäin. Jos mä olisin ollut paikalla ja nähnyt että vaan häivyt, olisin soitanut poliisille! Mua ainakin vituttais todella rankasti jos olis mun auto jota naarmutit! Aivan älyttömän moukkamaista käytöstä, häpeä!

Vierailija
11/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta oikein, että toisen auton kuskin pitää vahalla tai muilla keinoin ruveta poistamaan sun mokailun seuraukset autostaan?

Pliis, älä aja autoa enää.

Vierailija
12/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin maalin takia minkä todella saa aineella pois...t.ohis

Vierailija
13/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kohteliasta ja kuuluukin ottaa yhteyttä tosiaan vaikka myöhemmin ko. auton omistajaan. Olisin tehnyt niin. Jos ei ole paperia ja kynää mukana, ainahan kännykkään olis voinut näppäillä rekisterinumeron ylös....?

Vierailija
14/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaisin (ja olen huomannutkin) maalijälkiä puskurissa. Enemmän mua vituttaa ne ihmiset jotka tölvii auton ovilla kylkiin mitä tapahtuu tosi usein. Auton kylki täynnä pieniä jälkiä.

Vierailija
15/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään soitelleet, eivät todellakaan!

Vierailija
16/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin vahingossa toisen auton takapuskuriin. Katsoin, että toiseen autoon jäi vain vähän maalia puskurin päälle ja poistuin. Lähtee kait vahalla tms? Minulla ei ollut mukana kännyä, paperia, ei kynää. Lisäksi vauva 3vkoa itki kovasti istuimessaan, joten oli kiire pois. Omassa autossakin vain maali pois sentin matkalta takaa.

Nuhdelkaa nyt, kun harmittaa jo silti sekä itsen, että toisen puolesta :(

Mitä itse olisit tehnyt?

Vierailija
17/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kujettaja vain nousi katsomaan tekonsa jäljet ja häipyi paikalta. Onneksi tapahtumalla sattui olemaan silminnäkijä, joka otti rekkarin ylös. Poliisille on tehty ilmoitus.

Vierailija
18/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikkei kukaan nähnyt, menin sanomaan naapurille. Ei siinäkään puskurissa ollut kun pala mun auton maalia, jonka raapaisin pois.

Naapuri kiitti tiedosta ja tuli katsomaan. Mitään ei näkynyt, joten se siitä. Ei kyllä tulis mieleenkään "karata" paikalta.

Vierailija
19/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaisin (ja olen huomannutkin) maalijälkiä puskurissa. Enemmän mua vituttaa ne ihmiset jotka tölvii auton ovilla kylkiin mitä tapahtuu tosi usein. Auton kylki täynnä pieniä jälkiä.

Nimenomaan jäljet, joita en ole itse aiheuttanut, oli ne sitten takana tai sivussa tai mahdollisesti katossa.

Harmittaa tietysti itseaiheutetutkin, mutta silloin tietää ketä syyttää.

Vierailija
20/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

herrajumala jos asia noin iso niin ei kannata kyllä paljon autolla ihmisten ilmoilla liikkua. Eri asia jos jokin menee rikki ja kaipaa korjausta mutta jokin maali minkä saa raaputtamalla pois :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan