Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö usein hierojalla? Mikä hieronta, aika, hinta?

Vierailija
17.03.2011 |

Itse käyn sekä puoli että koko hieronnoissa. Välillä hierotan selän, välillä jalat. Tunnin hiertonta 30e, 90 min 46e.

Tänään taas edessä kokohieronta ja se ihana nautinto!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko selkä hierotaan, samoin niska ja käsivarret. Kestää tunnin, maksaa 35 euroa. Jos mulla on jotain erityistä ongelmaa, hieronta kestää kauemmin, mutta maksu on sama. Mulla on aina viimeinen aika, joten hierojalla ei ole kiire päästä musta eroon. Kokohieronnassa en ole käynyt koskaan, kun pelkkä ajatus jalkojen hieronnasta tuntuu pahalta.

Vierailija
2/7 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30min maksaa 20e.

Jalat on multa hierrottu kerran ja se sattuu todella, ei ole mikään nautinto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa 2 diagnoosia, joten Kela korvaa vähän enemmän. Yhden kerran hintaa en muista, olisko ilman korvausta 50 e? Käyn osteopaatilla, joka hieroo ja naksauttaa.

Vierailija
4/7 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin hieronta 42 euroa.

Pitkän etsinnän jälkeen paras hieroja minulle jännitysniskaan, ilman tätä en pysyisi työkunnossa.

Vierailija
5/7 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jalkahieronta tekee jaloista keveät ja 'ilmavat' pariksi viikoksi. Samoin se poistaa penikkavaivat. On kyllä vähän kivulloista, mutta itselläni tulee liikkujana tarpeeseen.

Koko hieronnassa hierotaan samalla selkä, käsivarret ja kämmenet, rintalihakset ja pää.

Minulle on kyllä kokonaisuudessaan nautinnollinen kokemus.

Vierailija
6/7 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niska-hartiaseutuhieronnassa, läpi hieroja käy kädet, pään akupunktiopisteet, niskat, hartiat ja alaselän.. 30 min hieronta 10e ja ei ole sukulainen eikä tuttu.

Vierailija
7/7 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee käytyä, yleensä ehtii jo mennä selkä niin jumiin ettei yksi hierontakerta siihen auta, pari käyntiä osteopaatilla toimii paremmin. Kallista "huvia" yli 60 euroa/tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi