olen meedio/selvännäkiä,,vastaan kysymyksiinne..
Kommentit (99)
jos haluat sen tietää niin saat selville paremmin itse,,äläkä pidä minua pilkkanasi
siis mitä olette horoskoopeiltanne? m & n?
1. saadaanko kolmatta?
2. selviääkö esikoisen sairaus?
jos haluat sen tietää niin saat selville paremmin itse,,äläkä pidä minua pilkkanasi
Sinulta pitää kysyä jotain sellaista, jota kukaan muukaan ei tiedä... Sitten ei voi tarkistaa, pitikö se paikkaansa, niinkö?
tulinen suhde erinmielisyyksineen ja oinaan itsepäisyyttä unohtamatta.jos osaatte piristää suhdettanne oikein niin pysytte yhdessä ellei painavaa syytä tule eteen,,joten sanon että ette eroa ainakaan vielä
1. saadaanko kolmatta? 2. selviääkö esikoisen sairaus?
mikä sairaus on kyseessä.. saatte toki jos universumi sen suo.. kauanko ootte yrittäny 3.?
Ja missä tapaan hänet? 8
hyvin epätavallisessa ympäristössä....
vaikkei uskoiskaan. ajanvietettä.
jeesus ja muut en usko moiseen humpuukiin..
varoitan sinua. älä leiki pahan kanssa. Turvaa Jumalaan.
eli mitään sairautta ei vielä todettu mutta selviääkö rakenne poikkeavuuden syy/aiheuttaja?
kolmatta ei vielä yritetty, kuopus alle 1v, hankalaa oli sekin saada aluille...sillä kyselin että kannattaako edes kolmosta haaveilla!
Yritän jaksaa kaikkien huolien kanssa ja katsoa avoimemmin tulevaan. Olen opetellut luottamaan korkeampaan. Mutta silti pelottaa? Joudunko elämään tämän suurimman surun kanssa koko elämäni ajan?
Sinulta pitää kysyä jotain sellaista, jota kukaan muukaan ei tiedä... Sitten ei voi tarkistaa, pitikö se paikkaansa, niinkö?
ei numeroita.. luuletko etten olisi lotonnut
olet lähdössä...
Yritän jaksaa kaikkien huolien kanssa ja katsoa avoimemmin tulevaan. Olen opetellut luottamaan korkeampaan. Mutta silti pelottaa? Joudunko elämään tämän suurimman surun kanssa koko elämäni ajan?
voit luottaa korkeimpaan,mutta sinun on keskityttävä nyt elämääsi ja siihen mikä siinä on! suru on osa elämää eikä kukaan voi siltä välttyä..
ja mies yli 10 vuotta vanhempi, voiko siitä tulla mitään?
olet lähdössä...
Hyvä yritys... töihin huomenna...?
?