Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä ! Iltapaino 2.2 kg suurempi kuin aamupaino.

Vierailija
16.03.2011 |

Sattumalta mittasin nyt illallakin painoni ja se oli 2.2kg suurempi kuin tänä aamuna. Voi *****! Paljonko voi olla normaali painovaihtelu/vrk ?

Ja kyllä ! Olen reilusti ylipainoinen (yli 110kg) ja opettelen paraikaa uusia elämäntapoja.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa. Iltapaino on isompi kuin aamulla mitattu. Jos laihdutat, nii punnitse itsesi aina samaan aikaan päivästä, niin luotettava tulos!

Vierailija
2/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim jos olen illalla vetäisyt tosi paljon ruokaa, vaikka päivällä söin normaalisti, niin pari kiloa on ihan normi.

Esim illallinen, puoli kiloa viinirypäleitä ja vielä litra siideria, niin siinä se on.

t.68kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatu viimesin laihis..

Vierailija
4/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa reilusti ylipainoa ja jos erehdyn mittaamaan myös illalla painoa niin kyllä se on kans pari kiloa enemmän kuin aamulla..

Mut ei ole koskaan tarkoittanut sitä että olisi seuraava aamuna niin paljon enää :)

Vierailija
5/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa tuon 2 kertaa viikossa tavoitteeksi :) Säikähdin kamalasti kun en ennen ole mittaillut painoa sekä aamulla että illalla. Tuntus mahdottomalle että voi noinkin paljon olla vaihtelua.

Vierailija
6/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihiksella vaan opettelen uusia, terveempiä elämäntapoja. Tarkoitus on jatkaa näin koko elämän ajan. Onneksi on kahdessa viikossa lähtenyt 4 kiloa ;) Onhan tässä mistä lähteä.

Vierailija
7/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laihiksella vaan opettelen uusia, terveempiä elämäntapoja. Tarkoitus on jatkaa näin koko elämän ajan. Onneksi on kahdessa viikossa lähtenyt 4 kiloa ;) Onhan tässä mistä lähteä.

oikeen paljon zemii lähetän sulle elämäntapa muutokseen!! hyvä alkuhan sulla tuntuu olevan!

mulla siis oli toi parin kilon vaihtelu nutratessa,nyt lähinna ahistelen itseeni ku pitäs muuttaa tapojaan,ni ahmin :( mutta kyllä tää mullakin tästä taas lähtee käyntiin!

t.vitonen 87 kilonen

Vierailija
8/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nutratessakin voi vaihdella noin paljon paino ? Ja joo, kiitos :) Samoin tsemit sinne ! Painasimpa joskus ton 87kg.

AP

Vierailija
9/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaihteli,tosin en kerennyt nutrata kuin 5 päivää,mutta kuitenkin.ei tuo nutraaminen kauhean mielekästä ollut,kun oli kamala päänsärky ja tappava nälkä,ja sen jälkeen tuli kiloja korkoineen takaisin.millä tavalla olet muuttanut elämäntapoja?jos vaikka saisin pontta minäkin..

t.5

Vierailija
10/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon.

Vierailija
11/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos katsoit iltapainon vaatteet päällä ja aamupaino ilman vaatteita niin hyvin voi olla eroa 2kg

Vierailija
12/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin elämäntapamuutoksen 8.2. ja nyt on mennyt jo 5 viikkoa, kaloreita noin 1200 ja sohvaperuna on nyt liikkunut reippaasti 3 krt viikossa ja vähemmän reippaasti 2 kertaa lisää.

Alkupaino 80 kg joten pudotettavaa on, mutta on tota ikääkin että ei se oikein helpolla lähde.

Vierailija
13/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän (hereillä olon) aikana. Siitä johtuu suurempi iltapaino.

Vierailija
14/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan aamulla 55 kg ja illalla 57 kg - ja kyllä, ihan olen normaali (158 cm pitkä).

Vierailija
15/18 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2011 klo 20:31"]

kaatu viimesin laihis..

[/quote]

Vierailija
16/18 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa iltapaino olla usemmankin kilon enemmän kuin aamupaino, varsinkin, jos on tullut syötyä raskasti. Olen hoikka, BMI 21. Vettäkin mulla on tapana juoda puolen litran tuopillisia kerrallaan, joten johan siitäkin tulee heti puoli kiloa lisää, jos juuri ennen vaa'alle nousemista olen sen tuopin kumonnut.

Vierailija
17/18 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaamalla :) Oma tyyli siinä siten että sokerit, valkoset jauhot eli herkut, sipsit, yms. pois. Kasviksia napaan PALJON, täysjyvää saatan syödä, sekä lihatuotteita. Karppaus.infosta löytyy hurjasti materiaalia.

Ja olihan se aamupaino sen 2kg vähemmän :) Ikuna en ole uskaltanut nousta illalla vaa'alle. Nytpä uskalsin ja tästä taas eteenpäin.

AP

Vierailija
18/18 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on paino aamulla 65 ja illalla eilen esim 67,7. järkkyä, mutta normaalia.

Voisihan sitä alkaa punnita aina iltaisin, mutta noi aamulukemat on niin paljon kivemmat että uskon niitä. :D