Herrajumala miten tätä naista panettaa!!!!
Tuntuu että tää oireilu vaan pahenee iän myötä;) eli pari päivää kuukautisten loppumisen jälk alkaa ja kestää 1-2vkoa.
Ihan selkeät fyysiset tuntemukset ja oireet tuolla alapäässä, ei vain märkyyttä...
N35
Kommentit (92)
Minulla on tuota joka päivä. Järkyttävän kovaa panetusta ja tuntuu ihan pimpassa se fyysinen kalun tarve. Pillu märkänä koko ajan. Tarvisin kolme yhdyntää päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytin nelosen puol vuotta sitten ja tää puol vuotta ollut yhtä tuskaa, kun ei oo kunnon tilaisuutta ja tuntuu että tulin entistä herkemmäksi.
Tänäänkin koko päivän miettinyt vaan munaa...N41
Meillä muutama kuukausi aikaa synnytyksestä ja rouvaa ei paljon kiinnosta. Kaksi kertaa on ollut seksiä ahkeran ruinauksen jälkeen ja molemmillla kerroilla oon sitte tullu jo käsihoidossa, kun on ollu niin kovat halut. Viimeks rouva totes siinä että eiköhän tää sitte riitä eli ei antanut edes muilla keinoin hoidella itseään. Saas nähä muuttuuko toi vai onko nyt tyytyminen panoon kerran kuussa tai kahdessa. Sanoo kyllä että ois kiva useammin muttei sitte kuitenkaan juuri koskaan jaksa tai puhelimen räpläys huvittaa enemmän. Tiedän toki että imetys voi vaikuttaa asiaan.
M40
Naisen halujen ja kosteuden palautuminen voi viedä vuodenkin synnytyksen jälkeen. Se on hormonaalista.
Vierailija kirjoitti:
Muakin "panettaa", mutta haluaisin sexiä naisen kanssa tai naisen & miehen.. Olen naimisissa, nuori hyvännäköinen nainen. Mieheni ei innostu lesboilusta vaikka pääsisi mukaan! Voi tuska..
Olis kiva kuulla miten tässä kävi. Taipuiko mies kokeilemaan? Pääsikö nainen jonkun toisen parin leluksi?
Minulle ja meille tällainen nainen olisi tervetullut leikkikaveri!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuota joka päivä. Järkyttävän kovaa panetusta ja tuntuu ihan pimpassa se fyysinen kalun tarve. Pillu märkänä koko ajan. Tarvisin kolme yhdyntää päivässä.
Tuskallista lukea näitä puutteessa olevana miehenä.
Täällä yksi puutteessa oleva kesäkolli.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi 37-vuotias nainen jolla jatkuva panetus. Aina mua on panettanut paljon, mutta mitä enemmän ikää tulee sen pahemmaksi on mennyt. Onneksi mies antaa edes joka viikko. Pillu on koko ajan märkänä, klitoris tykyttää, nännit hankaa vasten rintaliivejä. Minä se vaan hoidan itseni monta kertaa päivässä. Pitkillä automatkoilla jopa ajaessa. Onneksi sitä osaa vähän säännöstellä ottaako ison vai pienen orgasmin. Mutta todella isoon panetukseen auttaa vain se parin tunnin paneminen.
Tälläsiä lueskellessa, ns harmittaa / vituttaa mutta myös samalla kiihottaa kovasti, niin että ehkä pippelin pää vähä märkänä.
Itse valitettavasti todella halukas aina ja valitettavasti pimppi / seksuaaliset ajatukset pyörii, joka päivä päässä. Itsellä myös erittäin herkkä vehje ja jäykistyy todella helposti mutta asiaan:
Parisuhteessa ns. Kaikki tapani jolla olen hakenut kiihkoa / lämmitys yritykset on torpattu ja sanottu, että todella ahdistavaa. Valitettavasti itselle tullut jonki sortin muuri hakea sitä nykyää, koska lähes kaikki tapani on ollut vääriä. Ymmärrän myös toki naista, että esim. Hänen ollessa keittiössä, olen tullut taakse ja kosketellut sekä myös mennyt alas hivelemään mutta teen kuulemma väärin, koska haen vaan sillä sexi.
Seksissä kiihotun eniten siitä, että näen naisen kiihottumisen nousevan ja ne ilmeet kun puree vähän huulia jne.. annan mielelläni nautinnon naiselle ku otan itse, koska siitä kiihotun eniten. Tässäkin on tultu siihen, että seksissä kuulemma alan räveltämään liikaa ja sekään ei ole hyvä.
Nykyään, oikeastaan sama mitä ehdotan niin alkaa sota ja syyttely siitä, että en tee muuta kun ehdottelen. Ehdotteluni on nyt mennyt siihen, että nainen ei uskalla sanoa ei tai muutakaa.tämän asia valitettavasti tekI itselle suuren muurin ehdotella enään mitään.
Kyllä, teen koti töitä, korjaan lähes kaiken jne..
Täällä nelikymppinen kyltymätön mies Hämeenlinnasta
Bombom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksi 37-vuotias nainen jolla jatkuva panetus. Aina mua on panettanut paljon, mutta mitä enemmän ikää tulee sen pahemmaksi on mennyt. Onneksi mies antaa edes joka viikko. Pillu on koko ajan märkänä, klitoris tykyttää, nännit hankaa vasten rintaliivejä. Minä se vaan hoidan itseni monta kertaa päivässä. Pitkillä automatkoilla jopa ajaessa. Onneksi sitä osaa vähän säännöstellä ottaako ison vai pienen orgasmin. Mutta todella isoon panetukseen auttaa vain se parin tunnin paneminen.
Tälläsiä lueskellessa, ns harmittaa / vituttaa mutta myös samalla kiihottaa kovasti, niin että ehkä pippelin pää vähä märkänä.
Itse valitettavasti todella halukas aina ja valitettavasti pimppi / seksuaaliset ajatukset pyörii, joka päivä päässä. Itsellä myös erittäin herkkä vehje ja jäykistyy todella helposti mutta asiaan:
Parisuhteessa ns. Kaikki tapani jolla olen hakenut kiihkoa / lämmitys yritykset on torpattu ja sanottu, että todella ahdistavaa. Valitettavasti itselle tullut jonki sortin muuri hakea sitä nykyää, koska lähes kaikki tapani on ollut vääriä. Ymmärrän myös toki naista, että esim. Hänen ollessa keittiössä, olen tullut taakse ja kosketellut sekä myös mennyt alas hivelemään mutta teen kuulemma väärin, koska haen vaan sillä sexi.
Seksissä kiihotun eniten siitä, että näen naisen kiihottumisen nousevan ja ne ilmeet kun puree vähän huulia jne.. annan mielelläni nautinnon naiselle ku otan itse, koska siitä kiihotun eniten. Tässäkin on tultu siihen, että seksissä kuulemma alan räveltämään liikaa ja sekään ei ole hyvä.
Nykyään, oikeastaan sama mitä ehdotan niin alkaa sota ja syyttely siitä, että en tee muuta kun ehdottelen. Ehdotteluni on nyt mennyt siihen, että nainen ei uskalla sanoa ei tai muutakaa.tämän asia valitettavasti tekI itselle suuren muurin ehdotella enään mitään.
Kyllä, teen koti töitä, korjaan lähes kaiken jne..
Se on täysin puutaheinää että kotitöitä tekemällä saisi parisuhteessa seksiä. Nämä on ihan eri asioita ja molemmat kuuluu siihen parisuhteeseen. Osa naisista kipuilee niiden omien elämään kohdistuvien odotusten kanssa vuosikymmeniä, eikä se mitä elämäänsä on haalinut enää miellytä, pitää saada jotain enemmän. Kannattaa nostaa kissa pöydälle ja jos ei auta niin erotaan. Yksinkertaistettuna nainen on onneton kun ne omat kuvitelmat ja naistenlehtien artikkelit ei vastaakkaan sitä omaa elämää ja lopulta mies on syyllinen. Järkevät havahtuu ja ottaa lusikan käteen ja loput syyttelee koko elämänsä muita. Sitten on lisäksi joukko naisia jotka ovat sinut elämänsä kanssa ja osaavat nauttia hetkestä, eivätkä syyttele koskaan muita omista asioistaan, eli viisaat naiset. Pätee varmaankin miehiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytin nelosen puol vuotta sitten ja tää puol vuotta ollut yhtä tuskaa, kun ei oo kunnon tilaisuutta ja tuntuu että tulin entistä herkemmäksi.
Tänäänkin koko päivän miettinyt vaan munaa...
N41Meillä muutama kuukausi aikaa synnytyksestä ja rouvaa ei paljon kiinnosta. Kaksi kertaa on ollut seksiä ahkeran ruinauksen jälkeen ja molemmillla kerroilla oon sitte tullu jo käsihoidossa, kun on ollu niin kovat halut. Viimeks rouva totes siinä että eiköhän tää sitte riitä eli ei antanut edes muilla keinoin hoidella itseään. Saas nähä muuttuuko toi vai onko nyt tyytyminen panoon kerran kuussa tai kahdessa. Sanoo kyllä että ois kiva useammin muttei sitte kuitenkaan juuri koskaan jaksa tai puhelimen räpläys huvittaa enemmän. Tiedän toki että imetys voi vaikuttaa asiaan.
M40Naisen halujen ja kosteuden palautuminen voi viedä vuodenkin synnytyksen jälkeen. Se on hormonaalista.
Korjaus: vuosikymmeniä.
Täällä taas kulli sojottaa niin kovana että suonet pullistelee sinisenä ja tuntuu että terska halkeaa :(
Märkä pillu jos ois tässä nyt niin survoisin niin että mehut vaahtoaisi!
Ei kohtaa kysyntä ja tarjonta tässä maailmassa ei..
Toisaalta jos ei, on varmaan sen verran vihainen että siirtynyt jo vuosia sitten av-palstalle.