Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herrajumala miten tätä naista panettaa!!!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tuntuu että tää oireilu vaan pahenee iän myötä;) eli pari päivää kuukautisten loppumisen jälk alkaa ja kestää 1-2vkoa.

Ihan selkeät fyysiset tuntemukset ja oireet tuolla alapäässä, ei vain märkyyttä...

N35

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika ilkeää puhua ällöttävästä siiderivalaslehmästä. Kauneus ja viehättävyys on hyvin henkilökohtainen asia. Et varmaan itse haluaisi tulla kutsutuksi kiimaiseksi lerppahännäksi joka kiipeää kaiken päälle mikä hengittää. Jokainen on kaunis omalla tavallaan ja käytöksestä riippuu paljon.

Sukupuolesta riippumatta - jotkut vaan on fyysisesti epäviehättäviä ja sitten on oikeasti vähän vaikeempaa elämä. Kaikille yhteisesti, laihduttakaa ja olkaa jotenkin uteliaita niin saanti on aika varmaa. 

Paitsi niille joiden puolisoa ei vaan haluta, mutta se onkin eri juttu se sitten. 

Vierailija
62/92 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika ilkeää puhua ällöttävästä siiderivalaslehmästä. Kauneus ja viehättävyys on hyvin henkilökohtainen asia. Et varmaan itse haluaisi tulla kutsutuksi kiimaiseksi lerppahännäksi joka kiipeää kaiken päälle mikä hengittää. Jokainen on kaunis omalla tavallaan ja käytöksestä riippuu paljon.

Näinhän miehet naisista täällä puhuu. Muilla kuin laihoilla ei ole mitään arvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Keski-Pohjanmaalla olisi 45v. Raamikas itsestään huolta pitävä estoton mies salaisiin tapaamisiin pulassa olevan naisen kanssa. Otahan yhteyttä! 100% vaitiolo

tunturituuli@gmail.com

Vierailija
64/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Keski-Pohjanmaalla olisi 45v. Raamikas itsestään huolta pitävä estoton mies salaisiin tapaamisiin pulassa olevan naisen kanssa. Otahan yhteyttä! 100% vaitiolo

tunturituuli@gmail.com

Ensimmäinen asiallinen kommentti ap:n ongelmaan...

Vierailija
65/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m. 47 kirjoitti:

en usko. ei naiset mitään seksiä halua. lapset kun on tehty ni siihen loppuu.

No mulla kyllä meni niin, että lapset kun oli tehty niin en enää halunnut seksiä miehen kanssa, joka keksi alkaa haukkua minua mm. H u oraksi joka kinan aikana kun "oli saanut nalkkiin". Mutta seksi kiinnostaa edelleen paljon, en vain harrasta sitä enää omani kanssa. Muttei ole ilmankaan tarvinnut olla. :)

Vierailija
66/92 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panettaa niin että sattuu, kädetkin tärisee ja on vaikee olla. Ajatukset seikkailee koko ajan seksissä ja on hirmu vaikee keskittyy mihinkää mihin pitäis!!!

No nyt tiedät miltä kiimaisesta miehestä tuntuu. Miltä nyt tuntuu ohjeet, että älä painosta ja vonkaa vaan anna toiselle omaa aikaa ja odota rauhassa? Muista, että kaikilla on oikeus kieltäytyä seksistä vaikka sitten kesken esileikin eikä siitä ole mitään syytä ottaa nokkiinsa.

Tiedäthän myös että aikuinen ihminen osaa kontrolloida halunsa ja käyttäytyä hyvin tilanteessa kuin tilanteessa. Elämässä on niin paljon muutakin kuin vain seksi.

Naulan kantaan, repikäähän tuosta elämäniloa, kiimassa vaikeroivat ja ehkä joskus aiemmin tuohon tyyliin miehelle kommentoineet naiset ;)

:'( en ole koskaan torjunut miestä. Nyt menee vähän väärään osoitteeseen palstamiesten piikittely. Seksi-palstan mammoilla on korkea libido, av:n löysäperät on eri naisia. Olen ihan hilkulla aloittaa sivusuhteen ensimmäisen halukkaan miehen kanssa, en kestä tätä puutetta! Meillä on seksiä kerran viikossa, mutta mies vain makaa. Liioittelematta sitä ei kiinnosta, saan kyllä ratsastaa elotonta miestä ja joskus juhlan kunniaksi mies voi panna minua kylkimakuulla pimeässä peiton alla. Täällä menee myös yksi mamma ihan hukkaan... :''''''"(

Vierailija
67/92 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
68/92 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tokkopa tuo huono juttu on,ei kun soutelee

Vierailija
69/92 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies antaa hyvää jokapäivä! Ei tarvii kärvistellä puutteessa.

70/92 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta ois ihana kahen naisen kanssa..jos vaan sais..tai katella kun naiset rakastelee

Vierailija
71/92 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi 37-vuotias nainen jolla jatkuva panetus. Aina mua on panettanut paljon, mutta mitä enemmän ikää tulee sen pahemmaksi on mennyt. Onneksi mies antaa edes joka viikko. Pillu on koko ajan märkänä, klitoris tykyttää, nännit hankaa vasten rintaliivejä. Minä se vaan hoidan itseni monta kertaa päivässä. Pitkillä automatkoilla jopa ajaessa. Onneksi sitä osaa vähän säännöstellä ottaako ison vai pienen orgasmin. Mutta todella isoon panetukseen auttaa vain se parin tunnin paneminen.

Vierailija
72/92 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin yksi 37-vuotias nainen jolla jatkuva panetus. Aina mua on panettanut paljon, mutta mitä enemmän ikää tulee sen pahemmaksi on mennyt. Onneksi mies antaa edes joka viikko. Pillu on koko ajan märkänä, klitoris tykyttää, nännit hankaa vasten rintaliivejä. Minä se vaan hoidan itseni monta kertaa päivässä. Pitkillä automatkoilla jopa ajaessa. Onneksi sitä osaa vähän säännöstellä ottaako ison vai pienen orgasmin. Mutta todella isoon panetukseen auttaa vain se parin tunnin paneminen.

Kannattaa liittyä AS tai XU sivuille niin sieltä löytyy helpotusta.

Vierailija
73/92 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi kun saisikin joskus pari tuntia paneskella halukkaan naisen kanssa. Vaimo kun on enempi semmoista "ennenaikaista orgasmia" harrastavaa tyyppiä. Hyvä jos kymmenen minuuttia jaksaa kun jo pitää saada orgasmi. Itsellä se on alkulämmittelyä ja olisi aivan mahtavaa piiitkittää nautintoa.

Vierailija
74/92 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT PIISAS!!!! TÄÄLLÄ EI TOMMISISTA PUHUTA, KÄRSIKÄÄ KYLLÄ SE SADAN VUODEN PÄÄSTÄ HELPOTTAA!!

Vierailija
75/92 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harris Kamala USA kirjoitti:

NYT PIISAS!!!! TÄÄLLÄ EI TOMMISISTA PUHUTA, KÄRSIKÄÄ KYLLÄ SE SADAN VUODEN PÄÄSTÄ HELPOTTAA!!

Se helpottaa, kun muistaa välillä päästää mirrin ulos.

Vierailija
76/92 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita puuttessa olevia naisia on. Olen ihmetellyt että ainako minun kohdalle sattuu nainen joka haluaa kerran kuukaudessa jos silloinkaan.

Eikä ole kyse etteikö hyväile ja anna käden vaeltaa paidan alla.

Mutta sekin liikaa.

Eikä auta vaikka kuinka kehuu naista.

Mikä aituus olisi mennä vuoteeseen tietäen että saa tehdä naiselle hyvää.

Sellaiset naiset tänne.

Vierailija
77/92 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua panettaa! Olen nainen.

Saan mieheltäni vain 3-4 kertaa vuodessa. Olen hyvän näköinen ja minulla seksikäs vartalo. Kiihotun helposti ja "timmi alaosasto" joten pienempikin vehje tuntuu valtavalta.

Tämä on vartaloni ja seksuaalisuuteni haaskausta! Tiedän että vähintään joka toinen vastaan tuleva mies kiihottuisi minusta ja voisi haluta panna minua :(

Tämän kaiken seurauksena tapasin äskettäin salaisen miehen netissä ja lähetämme nakukuvia toisillemme. Hän jumaloi minua ja vartaloani. Suunnittelemme tapaamista. Onko mahdollisesti joku teistä miespuolisista? :)

Ai oikein tiedät! :D Ei me miehetkään ihan noin helppoja olla, tai valtaosa meistä ei ole. Jotain rajaa nyt noihin voimafantasioihin.

Olette te! Ei tarvitse kun haaroja edessänne vähän levittää, pyllistää kunnolla, tai vastaan tullessa katsoa teidän housujen etumuksiin päin, niin olette kovina ja antautumassa meille!!!

Olisin, panisin, tulisin. Toivottavasti ehtisit mukaan. ;)

Vierailija
78/92 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua panettaa! Olen nainen.

Saan mieheltäni vain 3-4 kertaa vuodessa. Olen hyvän näköinen ja minulla seksikäs vartalo. Kiihotun helposti ja "timmi alaosasto" joten pienempikin vehje tuntuu valtavalta.

Tämä on vartaloni ja seksuaalisuuteni haaskausta! Tiedän että vähintään joka toinen vastaan tuleva mies kiihottuisi minusta ja voisi haluta panna minua :(

Tämän kaiken seurauksena tapasin äskettäin salaisen miehen netissä ja lähetämme nakukuvia toisillemme. Hän jumaloi minua ja vartaloani. Suunnittelemme tapaamista. Onko mahdollisesti joku teistä miespuolisista? :)

Ai oikein tiedät! :D Ei me miehetkään ihan noin helppoja olla, tai valtaosa meistä ei ole. Jotain rajaa nyt noihin voimafantasioihin.

Olette te! Ei tarvitse kun haaroja edessänne vähän levittää, pyllistää kunnolla, tai vastaan tullessa katsoa teidän housujen etumuksiin päin, niin olette kovina ja antautumassa meille!!!

Joku ihana halukas nainen voisi pyllistää mulle..työntäisin paksun suonikkaan k*rpäni pehmeiden häpyhuulien raosta syvälle pillun syvyyksiin..liikuttaisiin vähän aikaa samaan tahtiin ja saisimme kumpikin täyttymyksen

Vierailija
79/92 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun ajatukset vaan teoiksi

Vierailija
80/92 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut jo kutka helpottaa 11 vuoden takaisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi