Herrajumala miten tätä naista panettaa!!!!
Tuntuu että tää oireilu vaan pahenee iän myötä;) eli pari päivää kuukautisten loppumisen jälk alkaa ja kestää 1-2vkoa.
Ihan selkeät fyysiset tuntemukset ja oireet tuolla alapäässä, ei vain märkyyttä...
N35
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa. Aikamoinen tatti pystyssä.
Täällä vapina ja levoton olo vaa pahenee, juu kyllähän tietty nainenkin voi hoidella itsensä mutta kun haluis että joku ottas tiukasti syliinsä ja veis jalat alta. Olis yhtäaikaa hellä ja raju, kiusoitteleva mutta vaativa, suukottais, nuolis ja tulis syvälle sisääni... Ouh,,, tää vaa pahenee...
Haluatko istua tatin päälle ja ratsastaa?
Hhmmm.... Houkutteleva ajatus.... Mun paikat sykkii pelkästä ajatuksesta, voi luoja tätä oloa...
Kondomilla vai ilman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä vapina ja levoton olo vaa pahenee, juu kyllähän tietty nainenkin voi hoidella itsensä mutta kun haluis että joku ottas tiukasti syliinsä ja veis jalat alta. Olis yhtäaikaa hellä ja raju, kiusoitteleva mutta vaativa, suukottais, nuolis ja tulis syvälle sisääni... Ouh,,, tää vaa pahenee...
Hhmmm.... Houkutteleva ajatus.... Mun paikat sykkii pelkästä ajatuksesta, voi luoja tätä oloa...
Tässä sohvalla, kun levottomin mielin lueskelen... Boksereissa olo vain ahdistuu. Voisi vaikka tuohon pehmeällä matolle käydä. Katsella sexyä naista maistelemassa isoa kalua auringon paistaessa. Ottaa hänestä kiinni ja ohjata hajareisin päälle selkä vasten kasvoja. Katselisi vain kuinka hän ottaa kalusta kiinni ja hieroo odottavia huulia edessäni ennen kuin antaa kalun upota syvelle sisään. Ottaisi vain hänen pakaroistaan vaativan otteen levitellen herkkua edessä kiihottavasti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kondomilla vai ilman?
sehän riippuu tilanteesta...
Vierailija kirjoitti:
Panettaa niin että sattuu, kädetkin tärisee ja on vaikee olla. Ajatukset seikkailee koko ajan seksissä ja on hirmu vaikee keskittyy mihinkää mihin pitäis!!!
No nyt tiedät miltä kiimaisesta miehestä tuntuu. Miltä nyt tuntuu ohjeet, että älä painosta ja vonkaa vaan anna toiselle omaa aikaa ja odota rauhassa? Muista, että kaikilla on oikeus kieltäytyä seksistä vaikka sitten kesken esileikin eikä siitä ole mitään syytä ottaa nokkiinsa.
Tiedäthän myös että aikuinen ihminen osaa kontrolloida halunsa ja käyttäytyä hyvin tilanteessa kuin tilanteessa. Elämässä on niin paljon muutakin kuin vain seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panettaa niin että sattuu, kädetkin tärisee ja on vaikee olla. Ajatukset seikkailee koko ajan seksissä ja on hirmu vaikee keskittyy mihinkää mihin pitäis!!!
No nyt tiedät miltä kiimaisesta miehestä tuntuu. Miltä nyt tuntuu ohjeet, että älä painosta ja vonkaa vaan anna toiselle omaa aikaa ja odota rauhassa? Muista, että kaikilla on oikeus kieltäytyä seksistä vaikka sitten kesken esileikin eikä siitä ole mitään syytä ottaa nokkiinsa.
Tiedäthän myös että aikuinen ihminen osaa kontrolloida halunsa ja käyttäytyä hyvin tilanteessa kuin tilanteessa. Elämässä on niin paljon muutakin kuin vain seksi.
Naulan kantaan, repikäähän tuosta elämäniloa, kiimassa vaikeroivat ja ehkä joskus aiemmin tuohon tyyliin miehelle kommentoineet naiset ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua panettaa! Olen nainen.
Saan mieheltäni vain 3-4 kertaa vuodessa. Olen hyvän näköinen ja minulla seksikäs vartalo. Kiihotun helposti ja "timmi alaosasto" joten pienempikin vehje tuntuu valtavalta.
Tämä on vartaloni ja seksuaalisuuteni haaskausta! Tiedän että vähintään joka toinen vastaan tuleva mies kiihottuisi minusta ja voisi haluta panna minua :(
Tämän kaiken seurauksena tapasin äskettäin salaisen miehen netissä ja lähetämme nakukuvia toisillemme. Hän jumaloi minua ja vartaloani. Suunnittelemme tapaamista. Onko mahdollisesti joku teistä miespuolisista? :)
Ai oikein tiedät! :D Ei me miehetkään ihan noin helppoja olla, tai valtaosa meistä ei ole. Jotain rajaa nyt noihin voimafantasioihin.
Olette te! Ei tarvitse kun haaroja edessänne vähän levittää, pyllistää kunnolla, tai vastaan tullessa katsoa teidän housujen etumuksiin päin, niin olette kovina ja antautumassa meille!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan mieheltäni vain 3-4 kertaa vuodessa. Olen hyvän näköinen ja minulla seksikäs vartalo. Kiihotun helposti ja "timmi alaosasto" joten pienempikin vehje tuntuu valtavalta.
Tämä on vartaloni ja seksuaalisuuteni haaskausta! Tiedän että vähintään joka toinen vastaan tuleva mies kiihottuisi minusta ja voisi haluta panna minua :(
Tämän kaiken seurauksena tapasin äskettäin salaisen miehen netissä ja lähetämme nakukuvia toisillemme. Hän jumaloi minua ja vartaloani. Suunnittelemme tapaamista. Onko mahdollisesti joku teistä miespuolisista? :)
Ai oikein tiedät! :D Ei me miehetkään ihan noin helppoja olla, tai valtaosa meistä ei ole. Jotain rajaa nyt noihin voimafantasioihin.
Olette te! Ei tarvitse kun haaroja edessänne vähän levittää, pyllistää kunnolla, tai vastaan tullessa katsoa teidän housujen etumuksiin päin, niin olette kovina ja antautumassa meille!!!
Ollaan kyllä, mutta nainen antautuu miehelle, ei toisin päin, oikein mielelläsi itsekin pyllistäisit saadaksesi kunnolla munaa pimppaasi, pyytäisit miestä ottamaan narttunsa.
Miso Kalu 42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sohvalla, kun levottomin mielin lueskelen... Boksereissa olo vain ahdistuu. Voisi vaikka tuohon pehmeällä matolle käydä. Katsella sexyä naista maistelemassa isoa kalua auringon paistaessa. Ottaa hänestä kiinni ja ohjata hajareisin päälle selkä vasten kasvoja. Katselisi vain kuinka hän ottaa kalusta kiinni ja hieroo odottavia huulia edessäni ennen kuin antaa kalun upota syvelle sisään. Ottaisi vain hänen pakaroistaan vaativan otteen levitellen herkkua edessä kiihottavasti ;)
Entisestään kiihoitusta onnistuit lisäämään täällä. Turpeana ja aivan märkänä sykkivät paikkani viestisi luettuani, kehoni on kuin tulessa joka suorastaan huutaa kesyttäjänsä perään. Mmmmmm, ajatus siitä että tuollainen mies löytyisi.... Ei varmaan jäisi yhteen kertaan herkuttelu....
Vierailija kirjoitti:
Miso Kalu 42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisestään kiihoitusta onnistuit lisäämään täällä. Turpeana ja aivan märkänä sykkivät paikkani viestisi luettuani, kehoni on kuin tulessa joka suorastaan huutaa kesyttäjänsä perään. Mmmmmm, ajatus siitä että tuollainen mies löytyisi.... Ei varmaan jäisi yhteen kertaan herkuttelu....
Melko puutteessa pitää naisen olla jos noin onnettomalla kuvailulla herahtaa oikeesti valuvaksi, taitaa olla joku naapurin trolli koko "nainen", kylläpä taas jotain suomipoikaa viedään kuin pässiä narussa :p
Vierailija kirjoitti:
Miso Kalu 42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tänään sykkii ;) ? Täällä entistäkin ahtaampaa boksereissa.
T. Miso Kalu (Tre)
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi nainen, joka pelkää kuolevansa puutteeseen! Panettaa niin, että sattuu. Oma mies ei vain halua minua. Kadulla ohikulkevat miehet kyllä katsovat ja hymyilevät eli ilmeisesti jollekin vielä kelpaisin. Voi kun olisi mies, joka nostaisi syliin, kantaisi sänkyynsä ja tyydyttäisi minut.
Miksi et ole niitä kiinnostavia miehiä iskenyt ja flirttaillut niille jos noin haluttaa?? Pitäisikö tuoda se ilmi ja tehdä selväksi mitä on mielessä sen sijaan että vaan odottaa? Ei ne osaa sun ajatuksia lukea ja naisista on hankalampi nähdä. Jos tulisit mua vastaan ja tietäisin ton panetuksen niin tottakai tarjoaisin sulle loistavaa helpotusta. Miksette te sano sitä niille sopiville miehille että panettaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas joku hullu feminatsi päässy vapaaksi tai muuten sekopää
Minä fantasioin, että täydessä ruuhkabussissa joku uros takanani olisi kovana ja hieroisi hitaasti vakoani. Juokseminen panettaa aina, joten olen bussissa ihan kiimassa. Sitten menen yksin kotiin tyydyttämään itseni. Tylsää.
kunpa saisin tuollaisen naisen sänkyyni niin antaisin ihanaa kyytiä ja panisin kiimasta märkää pillua vaikka aamuun asti kokemuksia on todella paljon enkä saa koskaan tarpeekseni aina vaan haluan panna .
haluan auttaa sinua kiimassasi ja ei sinun tarvitse käyttää kylmiä apuvälineitä tyydytykseesi,kun annan sinulle ihanaa kovaa lämmintä ja paksua kullia aina kun haluat mutta kun se on täällä turussa,niin en tiedä onnistuuko tuo siitäkään huolimatta että asun aivan yksin ja halut ja kalu on kovana, aikaakin on aina tuollaisen naisen tyydytykseen ja kun mies on lisäksi terve kuin pukki ,siisti terve ratis ja luotettava ja vapaana kuin taivaan lintu ,niin että elämä on ihanaa kuin seksi jos sen oikein oivaltaa.
Mitähän te tuntemattomia vonkaavat miehet sanoisitte kun paikalle ilmestyisikin se ruma ällöttävä siiderivalaslehmä? Vai onko miesten mielestä seksihaluja vain hoikilla kauniilla naisilla?
jos sallitte pienen runoni kiitos siitä.hei kulta tarpeesi mä täytän jos sen vain näytät aikaa on mulla luokseni saat tulla yksin oon tässä niin ihanan lämpimässä soittaa voit mulle niin kaikki annan sulle suihin saat sä multa ja spermaa pieni kulta komeata annan jota tässä kannan rakas oot sä mulle suukon annan sille jos oot kiltti mulle paljon annan sulle tässä kaikki multa pyydän anteeks sulta kulta.
rakastan seksiä yli kaiken kirjoitti:
jos sallitte pienen runoni kiitos siitä.hei kulta tarpeesi mä täytän jos sen vain näytät aikaa on mulla luokseni saat tulla yksin oon tässä niin ihanan lämpimässä soittaa voit mulle niin kaikki annan sulle suihin saat sä multa ja spermaa pieni kulta komeata annan jota tässä kannan rakas oot sä mulle suukon annan sille jos oot kiltti mulle paljon annan sulle tässä kaikki multa pyydän anteeks sulta kulta.
Miksi pyydät anteeksi?
M41
On aika ilkeää puhua ällöttävästä siiderivalaslehmästä. Kauneus ja viehättävyys on hyvin henkilökohtainen asia. Et varmaan itse haluaisi tulla kutsutuksi kiimaiseksi lerppahännäksi joka kiipeää kaiken päälle mikä hengittää. Jokainen on kaunis omalla tavallaan ja käytöksestä riippuu paljon.