Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoja kadutte?

Vierailija
28.05.2026 |

Oletteko joskus sanoneet jollekin ihmiselle jotakin sellaista, että se kaduttaa vielä jälkikäteenkin? Joku ajattelematon möläytys, suutuksissa sanottu ilkeys, ehkä ihan vaan vaikka jonkun asian kertominen, joka olisi saanut jäädä kertomatta tälle ihmiselle. Olisi hauska kuulla tarinoita!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadun sanoja "Suvivirsi" ja "Afrikantähti".

Vierailija
2/4 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin internetin keskustelupalstalla vain tyytyneeni kumppaniini ja hän luki sen ja pisti tapailun poikki.

Kadun, että menin kirjoittamaan tuollaista kun olisi vain pitänyt itse pistää suhde poikki.

Eli suhteen loppuminen oli lopulta ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoja ja ajattelemattomia sanoja kadun.

On sitä tullut kaduttua myös joitain kauniita sanoja, joita on jaellut. Kun on antanut tunnustusta tms. jollekin, mutta se toinen onkin ollut ihan eri maata, eikä ole ajatellut ja puhunut minusta hyvää. Silloin on tullut sellainen fiilis, että kunpa saisi ne omat kehunsa vedettyä takaisin.

Vierailija
4/4 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin internetin keskustelupalstalla vain tyytyneeni kumppaniini ja hän luki sen ja pisti tapailun poikki.

Kadun, että menin kirjoittamaan tuollaista kun olisi vain pitänyt itse pistää suhde poikki.

Eli suhteen loppuminen oli lopulta ihan hyvä.

Oho. Miten se nyt niin erehtymättömästi itsensä siitä keskustelupalstan jutusta tunnisti? Vai tunnustitko kirjoittaneesi hänestä, kun hän kysyi asiaa sinulta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän