Herrajumala miten tätä naista panettaa!!!!
Herrajumala miten tätä naista panettaa!!!!
klo 17:12 | 16.3.2011
Tuntuu että tää oireilu vaan pahenee iän myötä;) eli pari päivää kuukautisten loppumisen jälk alkaa ja kestää 1-2vkoa.
Ihan selkeät fyysiset tuntemukset ja oireet tuolla alapäässä, ei vain märkyyttä...
N35
Sivut
Synnytin nelosen puol vuotta sitten ja tää puol vuotta ollut yhtä tuskaa, kun ei oo kunnon tilaisuutta ja tuntuu että tulin entistä herkemmäksi.
Tänäänkin koko päivän miettinyt vaan munaa...
N41
mua kans panettaa mut ku ei ole naista
jep! naisen panetus on jopa kovempaa kuin miehen :)
Tuohon vaivaan varmaankin apu löytyy. Kuka tahansa rehti suomalaismies tuntisi kunnia-asiakseen puutteessa olevan kanssasisaren avustamisen.
Muakin "panettaa", mutta haluaisin sexiä naisen kanssa tai naisen & miehen.. Olen naimisissa, nuori hyvännäköinen nainen. Mieheni ei innostu lesboilusta vaikka pääsisi mukaan! Voi tuska..
Vieläkö panettaa????????
Tilanne on se että tässä märkänä nännit pystyssä kuuntelen kun mies kuorsaa tyytyväisenä. Haluan ja haluan!
Mee mun poikaystävän luo, on täysin kyltymätön. Joka päivä ja mieluummin useamman kerran. Mulla ei meinaa paikat kestää, tänään taas kutsui yöksi luokseen.
Mun luokse voi tulla panemaan jos on alle 35v ja kohtuullinen ulkonäkö.
M32
Ootko hyvä?
Tasan ei mene onnenlahjat. Minua M50+ aina haluttaisi mutta vaimoa ei koskaan:(
Täällä myös yksi nainen, joka pelkää kuolevansa puutteeseen! Panettaa niin, että sattuu. Oma mies ei vain halua minua. Kadulla ohikulkevat miehet kyllä katsovat ja hymyilevät eli ilmeisesti jollekin vielä kelpaisin. Voi kun olisi mies, joka nostaisi syliin, kantaisi sänkyynsä ja tyydyttäisi minut.
Tässä vapaaehtoinen siihen.
Missä tavataan😉
Minä aikuisena miehenä huolestuin kirjoituksestasi. Oletko todella ollut noin kauan ilman panoa ja puutteessa? Ota yhteyttä minuun, katsotaan joku kahvila missä tavattaisiin.
Hirvittävä määrä miesten laiminlyömiä naisia. Oletko pääkaupunki seudulla, voitaisiin kokeilla vaikka panoa metsäpolulla, miltä maistuisi?
Jos olet PK-alueella, niin Vermon alueella on hyviä panoon sopivia paikkoja, tavataanko siellä?
Naurettavaa toimintaa. Valitetaan kauheasti puutteesta ja miehen laiminlyömästä olosta, mutta itse ei sit kuitenkaan haluta tehdä asialle yhtään mitään.
Hassua että jos nainen valittaa puutetta niin ketjussa on useita miehiä tarjolla vaikka nainen ei edes pyytänyt seksiä.
Jos taas mies kysyy seksiä niin ketään naista ei kiinnosta, miksi tämä menee aina näin..?
Sivut