Vierailija

Tuntuu että tää oireilu vaan pahenee iän myötä;) eli pari päivää kuukautisten loppumisen jälk alkaa ja kestää 1-2vkoa.

Ihan selkeät fyysiset tuntemukset ja oireet tuolla alapäässä, ei vain märkyyttä...

N35

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Synnytin nelosen puol vuotta sitten ja tää puol vuotta ollut yhtä tuskaa, kun ei oo kunnon tilaisuutta ja tuntuu että tulin entistä herkemmäksi.

Tänäänkin koko päivän miettinyt vaan munaa...

N41

Vierailija

Tuohon vaivaan varmaankin apu löytyy. Kuka tahansa rehti suomalaismies tuntisi kunnia-asiakseen puutteessa olevan kanssasisaren avustamisen.

Vierailija
Vierailija

Tuntuu että tää oireilu vaan pahenee iän myötä;) eli pari päivää kuukautisten loppumisen jälk alkaa ja kestää 1-2vkoa.
Ihan selkeät fyysiset tuntemukset ja oireet tuolla alapäässä, ei vain märkyyttä...

Mua panettaa kanssa, jatkuvasti. Miehen kanssa vähän riitaa ja minä rohkeasti menin viereen makaamaan ja hieromaan, sain! Ihanaa.

Illalla taas uudestaan

Nainen 47v

N35

Vierailija

Muakin "panettaa", mutta haluaisin sexiä naisen kanssa tai naisen & miehen.. Olen naimisissa, nuori hyvännäköinen nainen. Mieheni ei innostu lesboilusta vaikka pääsisi mukaan! Voi tuska..

Vierailija

Mee mun poikaystävän luo, on täysin kyltymätön. Joka päivä ja mieluummin useamman kerran. Mulla ei meinaa paikat kestää, tänään taas kutsui yöksi luokseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat