hyväksyisittekö miehenne facebook kavereiksi:
Nuoruuden tosi rakkauden
Ex-avovaimon
Ihastuksen
naisen joka on ollut aina lätkässä mieheenne
Ja kuulemma on täysin viatonta hyväksyä heidän kaveripyyntönsä.
????
Kysyy ihmettelevä aviovaimo
Kommentit (27)
Panot ja kaikki siellä oli.
Nyksällä ei oo mitään noista ja hyvä niin.
Minulla on exä kaverina vielä toistaiseksi.
Mutta ei todella mitään ihastuksia tms.
Mieheni tosin ei ole FB:ssa. Itselläni on kaverina nuoruuden rakkaus, ex-mies, ja yks mies joka on rakastunut (ainakin ollut vielä jokin aika sitten) minuun. Ja tämä on täysin viatonta. Mieheni ei ole millänsäkään.
Tietysti ihmettelisin, että jos muuten ei ole noiden tyyppien kanssa ollut tekemisissä, niin miksi he nyt pyytävät kaveriksi, mutta ihan sama.
Ei se kaveruus jossain nettiyhteisössä estä tai aiheuta minkään muun tapahtumista, vaan siinä tulee esiin se, että ihminen itse päättää omista valinnoistaan.
Kieltää miestäni. Kyllä kaikenlaisia miehiä minunkin FB kavereistani löytyy enkä ole heitä kuitenkaan pannut.
ei olisi jäänyt kiinni pettämisestä tai muusta oudosta.... ja ilmoittaisi facebookissa olevansa parisuhteessa, silloin voisin hyväksyä. Jos ilmaisisi selkeästi olevansa varattu. Mutta... onko hyvässä parusuhteessa tarpeellista pitää yhteyttä tuollaisiin ihmisiin? Onko se hyväksi kenellekään? Kaikki riippuu kaikesta...
nuoruuden seurustelu ja vastaavia kavereina. Ei minulta pois, minulla yksi entinen seurustelukaveri. En ole ottanut tyyppejä joiden kanssa oli riitaisa ero tai joiden kanssa ei olisi nykyisin juteltavaa. Emme vahtaa toistemme kavereita.
se ole mies itse, jonka pitää kaveripyynnöt hyväksyä? Kysytäänkö tällaista asiaa muka joltain muulta (kuten vaimolta)?