Kävi säälilsi tänään bussissa poikaa
joka istui äitinsä kanssa bussissa,eiköhän poika vetänyt kaaressa laatat päällensä,penkille,onneksi ei lentänyt siitä tangon yli,kun mun rattaat oli siinä,en jäännyt pahemmin perää kattomaan kun oli kiire.
Miksi ihmiset lähette kipeän lapsen kanssa liikenteeseen? Tästä pojassta huomasi että hänen silmänsä oli lasittunut ja kalpea ja sit lensi ne oksennukset.
Ottakaa ainakin vaihtovaatteet ja paperia mukaan,kiitos.
Kommentit (12)
joka istui äitinsä kanssa bussissa,eiköhän poika vetänyt kaaressa laatat päällensä,penkille,onneksi ei lentänyt siitä tangon yli,kun mun rattaat oli siinä,en jäännyt pahemmin perää kattomaan kun oli kiire.
Miksi ihmiset lähette kipeän lapsen kanssa liikenteeseen? Tästä pojassta huomasi että hänen silmänsä oli lasittunut ja kalpea ja sit lensi ne oksennukset.
Ottakaa ainakin vaihtovaatteet ja paperia mukaan,kiitos.
kun jälkiviisaus on sitten kivaa, eiks vaan!
Toki SINÄ otat kaiken aina huomioon, sehän on selvä....
- kipeys oli just alkanu ja olivat menossa kotiin
- olivat olleet lääkärissä
- tms.
Mitä tollasta nyt ihmettelemään...
On suhteellisen vaikeaa mennä lääkäriin lähtemättä liikenteeseen. Kaikilla kun ei ole omaa autoa tai varaa taksiin toisin kuin akateemisilla av-mammoilla.
ja joskus vatsatauti iskee kesken päivän ja kotiin on jollain mentävä.
Ei kaikilla ole autoa käytössään taikka taksiin varaa.
Ei me tiedetty ennen lähtöä että näin käy.
Illan jännitysnäytelmä alkaa, tulkaa äkkiä!
itse raahata aina ja kaikkialle hamaan tulevaisuuteen asti lapsellesi vaihtovaatteet mukaan? Onko itselläsi aina vaihtovaatteet mukana? Voithan sinäkin yllättäen sairastua...
haki lapsen kotiin tarhasta/koulusta
Meidän lapsella alkoi juuri noin yhtäkkiä mahatauti.
Mene vaikka nukkumaan!
säälitkö sitä puliveijariakin joka laattas siinä pysäkin takana? ei sillä ole äitiäkään kuka pesis sen takinyms.
KUINKA MONTA KOMMENTTIA OKSENNUSPROVO SAA Illan jännitysnäytelmä alkaa, tulkaa äkkiä!
AIVAN selvä provohan tämä. Eihän kukaan nyt bussissa oksenna, hyvänen aika sentään!
matkapahoinvointia. Itse meinaan melkein päivittäin laatata bussissa, jos en pääse etupenkkiin istumaan.