Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
paljonko nuo gantin ostelijat tienaa
Miksi? Mitä väliä on tuntemattoman ihmisen tuloilla?
Paljonko teidän perhe tienaa? Entä perheen koko?
ANTAA JUURI TUOLAISENA KOKONAISENA! (KÄYTÖSSÄ ON ;) )
siis en edelleen ymmärrä miten. Minulla statcounterissa näkyy vain mistä tulivat ja minne menivät. Ei minun blogista voi klikata facebookkiin joten ei siellä mitään facebookkeja näy. Siis näkyykö jollain mihin lukija on mennyt vaikka hän ei olisi mennyt sinne suoraan blogista klikkaamalla.
paljonko nuo gantin ostelijat tienaa
Miksi? Mitä väliä on tuntemattoman ihmisen tuloilla?
Paljonko teidän perhe tienaa? Entä perheen koko?
Vastaan vaikka en ole blogisti. Meillä jää asumismenojen ja laskujen jälkeen käteen kuukaudesta riippuen 3000-3800e (2 aikuista + 1 lapsi).
ANTAA JUURI TUOLAISENA KOKONAISENA! (KÄYTÖSSÄ ON ;) )
siis en edelleen ymmärrä miten. Minulla statcounterissa näkyy vain mistä tulivat ja minne menivät. Ei minun blogista voi klikata facebookkiin joten ei siellä mitään facebookkeja näy. Siis näkyykö jollain mihin lukija on mennyt vaikka hän ei olisi mennyt sinne suoraan blogista klikkaamalla.
Itsellä on kaikkea muuta kuin vimpan päälle laitettu koti, arvatkaa luenko sisustusblogeja? Arvostelenkohan minä heidän kodinlaittamistaan? EN. EI KIINNOSTA! Jos sun järkeen ei mahdu miksi joku ostaa ganttia, miettii ulkovaatteiden sävyjen sopivuutta, tai ostaa enemmän vaatteita kun on välttämätöntä, miksi helvata luet blogeja jotka käsittelevät kys. aiheita.
Ja jännä että joillain on niin hyvin asiat että
jaksavat vauhkota blogistien lapsien oloista. Olen sitten kylmä ja kamala ihminen, mutta en jaksa miettiä mitä seuraamuksia joillekkin täysin vieraille lapsille MAHDOLLISESTI on siitä että äitinsä bloggaa.
Mulle on useampi lapsi ja muita läheisiä, heidän ongelmiensa/asioidensa (joista mikään ei edes tällä hetkellä ole erityisen suuri) vie mun ajatukset ihan tarpeeksi. Ei ole aikaa murehtia blogistien nöpsöttimiä ja pöpsöttimiä. Missään vaarassa he eivät todellakaan ole, sen nyt näkee tyhmäkin, että saavat ruokaa ja vanhempiensa huomiota yms. Kaikenlaisia vanhempia mahtuu tähän maahan joku bloggaa kaiken lapsistaan, jollakin on lapset liian pienenä yksin pihalla, jollakin on lapset joka v.loppu hoidossa, joku äiti ei ulkoile tarpeeksi, istuu vaan koneella, joku ruokkii lapsensa liian yksipuolisesti, tyyliin ranskikset tai nuudelit päivittäin yms. Ja sitten näitten pikku juttujen lisäksi on niitä sellaisia ongelmia joihin on puututtava välittömästi, mikään yllä olevista ei sellainen ole.
Ja mielenkiintoista varsinkin kommenttilootan keskustelu Miian ja erään varakkaan merkkivaatteita ostavan välillä. Tai siis just semmosta lastenvaateblogien tikusta asiaa -tyylistä "pohdiskelua" merkki-/merkittömien vaatteiden laadusta. Ja täsyin vastakkaisia arvioita tuli.... "Saumat kiertyy! Resorit lepsuttaa!" Ja toisen mielestä ei lainkaan! Niin huvittavaa!
Mä huomasin saman. Mulla kyllä tulis mieleen, että neljän pojan äitinä Miialla on rutkasti kokemusta lastenvaatteiden hinta-laatusuhteesta. Mutta täytyyhän sille nyt vastaan sanoa ja puolustella omaa järjettömyyttään, jotta saa itselleenkin selitettyä ja oikeutettua sen, että vain 40 euron t-paidat on kyllin hyviä omalle jälkikasvulle o_O
Totta. Ei meillä myöskään "saumat kierry" tai resorit lumpahda HM/Lindex/Kappahl -vaatteista ja hyvin kestävät useammalla lapsella käytössä.
Vai mikä sitten muu juuri lopetti kuin Tylilyli?
tulee mieleen tässä kommentteja lukiessa että mitä hittoa miksei viranomaiset puutu selvään rikolliseen toimintaan jota tulee ihan telkkarissa valtakunnallisilla kanavilla??? Siellä haastatellaan vanhempia ja lapsia, niitä pätkiä kaikki tietää... lapsia näytetään niin ettei naama ole peitetty ja kerrotaan kaikelle kansalle niitä arkaluontoisia diagnooseja???? VOI EI!
Hei haloo.. itselläni on sydäntyttö ja voisin hyvin kuvitella että menisimme esim tuollaiseen konsertin pätkään jos tilanne tulisi... ootte te tyhmiä...
noita kahta asiaa on turha verrata. Kuinka moni perhe "pääsee"televisioon tai haastateltavaksi lehteen? Aika harva. Ja siinäkin lapsi varmaan sanoisi vastaan jos ei tosiaan haluaisi.
Blogeja sen sijaan tehtailee niin monet, ja lapset selvästi "pakotetaan" kuvattavaksi.
En voi uskoa että se on mukavaa hommaa lapselle!
Ja tämän ketjun pointti on jossain mielessä ollut juuri se, että onko se reilua lapselle-kun ei voi itse päättää että netissä on hänen kuviaan.
Mutta monethan teistä tätä pointtia ei koskaan tule tajuamaan. Ehkä lapsenne 18 täytettyään vetävät teidät oikeuteen siitä, se olisi ihan oikein, ha ha!(vitsi)
noita kahta asiaa on turha verrata. Kuinka moni perhe "pääsee"televisioon tai haastateltavaksi lehteen? Aika harva. Ja siinäkin lapsi varmaan sanoisi vastaan jos ei tosiaan haluaisi.
Blogeja sen sijaan tehtailee niin monet, ja lapset selvästi "pakotetaan" kuvattavaksi.
En voi uskoa että se on mukavaa hommaa lapselle!
Ja tämän ketjun pointti on jossain mielessä ollut juuri se, että onko se reilua lapselle-kun ei voi itse päättää että netissä on hänen kuviaan.Mutta monethan teistä tätä pointtia ei koskaan tule tajuamaan. Ehkä lapsenne 18 täytettyään vetävät teidät oikeuteen siitä, se olisi ihan oikein, ha ha!(vitsi)
Ja tosiaan esim. J:n äskeiset leivontakuvat isoista lapsista eivät olleet taas kauhean edustavia otoksia (tai sitten poja ihailijat saavat pussailumateriaalia, onhan se vähän semmonen rokkistaran näkönen hiuksineen....) Lapsiparat, jos niiden takia kiusataan koulussa. Ja vaikka eivät olisi tietoisia kiusaamisesta, niin luultavasti joku kuitenkin naureskelee selän takana. Koska blogista ja tästäkin ketjusta todellakin tiedetään siellä koulussaan...!
Ja kovin täyspäiväistä ei voi olla, kun ehtii postauksia tekemään useamman päivässä.
Elämän sisältö: bloggaus ja ruotsalaiset lastenvaatteet
en sitten hurskastellen ole tuota blogia katsonut.
Mutta nyt voitti uteliaisuus hyveellisyyden:)
Wau, on komea poika. Tyttö katsoi myös ja totes, että namu on. Komea poika.
Luin sitten niitä juttujakin. Pakko sanoa, että lasten vuoksi tunsin myötähäpeää. Omat teinit ei missään nimessä antaisi lupaa kirjoittaa nettiin tunnistettavasti heistä tuollaisia.
Mutta poika oli komea:)
Hyvästä kulmasta otettu ne isomman pojan kuvat. Muuten melko tavallinen ylähuuleton suominaama. Kauniit silmät tosin! Näyttää kyllä vähän rokkistaralta. Olisin varmaan iahstunut ainakin noihin kuviin, jos olisin ikätoverinsa.
Äitinsä blogityyli: (melko) ärsyttävä.....!
Onko pikkutytöllä molluskoita? Esikoisellamme niitä on nyt ollut jo melkein vuoden ja pikuvejellekin on nyt sitten tulleet ensimmäiset, blääh! Joten montakohan vuotta tässä vielä menee niiden kanssa? Eivät ole mikään kaunistus, ja kohta alkaisi taas uimakausi.
Pisti tuon nuoremman J:n blogissa silmään tuo lelupäivä. Siis kerran viikossa on lelupäivä karkkipäivän sijaan.
Siis oikeasti? 52 lelua vuodessa + joulut sekä synttärit päälle? Voiko olla totta?Meillä ainakin osa vanhoista leluista piilotetaan ja otetaan sitten uudestaan esiin: vuoden ikäiselle ne ovat kuin uusia. Ja turha ottaa kateus-korttia esiin, ei todellakaan ole kyse varallisuudesta tämä ratkaisu.
kehtaisi ainakaan esitellä noita kammottavia molluskoita noin avoimesti -.- Hyh.
http://prinsessanaarteet.blogspot.com/2010/07/autorataa-ja-kiipeilya.ht…
Niin onhan se tietysti parempi, kuin karkkipäivä. Mutta entäpä jos ei olisi kumpaakaan päivää noin pienelle, miltä kuullostaisi?
kehtaisi ainakaan esitellä noita kammottavia molluskoita noin avoimesti -.- Hyh.
Ja toiset lapset nyt vaan on kuvauksellisempia kuin toiset. Tai ainakin niiltä on tukka pesty/kammattu ennen "muotikuvia". Ja toiset bloggaajat nyt vaan osaa ottaa parempia kuvia ja pukea lapsensa paremmin, kuin toiset... Huokaus.
eli aika karseita nuo kuvat joissa molluskat paistaa ihan selvästi. Eihän lapsiparka niille mitään voi mutta äiti vois olla levittelemättä noita kuvia netissä.
Sinua enemmän ;)