Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1501/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös vakavia asioista ja haluaa pitää bloginsa kevyenä. Kaikkea hyvää perheellensä! Arvostan sitä, ettei ostele Gantia!

(Eeville (supernättityttö) tarvittais nyt uusi vaal.pun Gant-huppari! Pitääkö siinä tosiaan lukea ne neljä kirjainta? Eikö ilman kelpaa? Itse en edes kehtaisi pitää isoa kalliin merkin logoa niin näkyvillä lapsellani.)

Mikä vika on ostaa Gantia?

Mikä on siinä niin kamalaa että käyttää logohupparia?

Ja vähä-älyisille tiedoksi: varmaan kaikilla bloggaajilla on elämässään myös muita asioita, syvällisempiäkin, vaikkeivat mainitse sitä erikseen.

Vierailija
1502/1781 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä oikeasti suloisia ovat Ceela, Joas sekä Onnenpäivien lapset. Eevillä on ihan söpöt kiharat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kitinää taas täälä!Ja minä ainakin sain kuvan, että nimenomaan tuo väri on se miksi huppari on mieluisa, ei se logo. Ja tosiaan, miksi av:lla on parempi äiti jos ostaa h&m:n huppareita kuin gantin.

Vierailija
1504/1781 |
09.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielenkiintoista varsinkin kommenttilootan keskustelu Miian ja erään varakkaan merkkivaatteita ostavan välillä. Tai siis just semmosta lastenvaateblogien tikusta asiaa -tyylistä "pohdiskelua" merkki-/merkittömien vaatteiden laadusta. Ja täsyin vastakkaisia arvioita tuli.... "Saumat kiertyy! Resorit lepsuttaa!" Ja toisen mielestä ei lainkaan! Niin huvittavaa!

Mä huomasin saman. Mulla kyllä tulis mieleen, että neljän pojan äitinä Miialla on rutkasti kokemusta lastenvaatteiden hinta-laatusuhteesta. Mutta täytyyhän sille nyt vastaan sanoa ja puolustella omaa järjettömyyttään, jotta saa itselleenkin selitettyä ja oikeutettua sen, että vain 40 euron t-paidat on kyllin hyviä omalle jälkikasvulle o_O

Vierailija
1505/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös vakavia asioista ja haluaa pitää bloginsa kevyenä. Kaikkea hyvää perheellensä! Arvostan sitä, ettei ostele Gantia!

(Eeville (supernättityttö) tarvittais nyt uusi vaal.pun Gant-huppari! Pitääkö siinä tosiaan lukea ne neljä kirjainta? Eikö ilman kelpaa? Itse en edes kehtaisi pitää isoa kalliin merkin logoa niin näkyvillä lapsellani.)

Poikein tyyliin on useimpien mielestä kiempi, koska siinä blogissa ei kalliisiin lastenvaatteisiin törmää. Eli niihin joihin av-mammalla ei ole itsellään varaa.

Siellä ei syödä luomumunia vaan lenkkiä ja jauhelihakastiketta. Just niinku av-mamman kotona.

Siellä asutaan vuokralla ahtaasti, kuten av-mamma.

Siellä ollaan niin tavallisia, että av-mamma voi tykätä.

Av-mamma ei pidä siitä että joku jossain muualla tekee muulla lailla kuin hän.

Av-mamma ei tajua, että jollain ei ole joka kuussa kaksi viikkoa ennen vanhempainrahaa rahat kroonisesti loppu ja että joku voi tehd ostoksia muuallakin kuin velaksi elloksella.

Av-mamma kärsii, jos jollain on jotain enemmän kuin hänellä.

Vierailija
1506/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I doubt it. Idyllisessä omistusrivarissa/okt:ssa idyllisellä lapsiperhealueella, eikö?

Itse syön aina luomumunia, tietenkin. Mutta jo kauan ennen Jarnan opetuksia.

Ottaisin lapselleni mieluusti vaikka Gapin logohupparin, koska se on tavismerkki. Gantin kallista ökyleimaa en kehtaisi lapseni päälle pistää.

Vierailija
1507/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleistä, mutta minua ärsyttää kovasti seuraava:

Alkakoon tämä hysteria "kaudesta". Että on pakko saada joku Ticket tms "meidän värissä" (= vaaleanpunainen tai musta) ja siitä on postattava jo tammikuussa. Tai joku huppari, jossa on pakko lukea isolla edessä gant. Se on pakko saada harmaana. Viis siitä, että kymmenellä muulla valmistajalla on samankaltainen huppari, mutta siinä ei lue edessä GANT (=katso: lapsellani on sikakallis huppari). Meillä on noita, ne ei ole kauheasti laadukkaampia kuin vaikka Gap vastaavat, mutta julistus rinnuksissa kielii varallisuudesta.

Samoin minua niin korpeaa noissa blogeissa on se, että aina kun on sitten tilattu joku überpinkki ja blogaajan mielestä ihana polkupyörä vaikka Saksasta ja sitä sitten ylistetään, niin sitten taitavasti dissataan kaikki muut, jotka ei vaan yksinkertaisesti tajua, että polkupyörä tulee sävyttää tytön purkkapallon sävyisen fleecen (Molo) ja huivin (Jackpot) kanssa.

Jos käyttää jotain muuta väriä, on tilattava Saksasta niihin sävyihin sopiva pyörä, koska Prismassa tai muualla kotimaassa oli vaan kertakaikkiiaan NIIIIIIN RUMIA pyöriä joita ei vaan voi ostaa, ne ei sovi meidän vaatteisiin. Ihan kuin elämä olisi jotain kulissia: Nyt X pyöräilee noissa kamoissa Lauttasaaren rannassa, jalassa sävy sävyyn HAI saappaat.

Ja kun nyt joku yhdistää tän tiettyyn blogiin, niin en kirjaimellisesti lainaa, vaan haen sitä henkeä, jossa dissataan kaikki muu: "Tiedättehän minut, en voisi edes ajatella ripustavani pyykkiä muilla kuin valkoisilla pyykkipinnoilla." Tai "Hain todella pitkään meidän neidin väreihin sopivaa potkulautaa ja viimein espanjasta löysin sen..." Kuulostaa vaan niin hysteeriseltä ja odottelen näiden lasten kasvamista kouluikään kun jo se oma tahtokin tulee mukaan kuvioon ja äidin pinkki on vaan niin noloa!

Vierailija
1508/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

I doubt it. Idyllisessä omistusrivarissa/okt:ssa idyllisellä lapsiperhealueella, eikö?

Itse syön aina luomumunia, tietenkin. Mutta jo kauan ennen Jarnan opetuksia.

Ottaisin lapselleni mieluusti vaikka Gapin logohupparin, koska se on tavismerkki. Gantin kallista ökyleimaa en kehtaisi lapseni päälle pistää.

Mia asuu perheineen vuokrarivarissa 3h+k...ja siis 6henkilöö....eli kaikki 4 poikaa samassa huoneessa.

Vierailija
1509/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarnaa haukutaan kun ostaa "lindexin ja h&m:n rytkyjä" ja muita sitten kun ostaa kalliinpia merkkejä. Ja kun katsoo esimerkiksi eeviskäisen muita vaatteita niin suurin osa on kyllä jotain ihan muuta kuin gantia.

Vierailija
1510/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä kiinnostaa sellainen ja käytätte yhtä paljon aikaa kun joku tekee blogipostauksen itse tänne niistä kirjoittaen?

Onko se ylemmyydentuntoisen postaus kun haluaa vaikka mainita että 4 lasta nukkuu yhdessä huoneessa vai mikä tunne kirjoittajalla oli? Miltä tuntuu nyt kirjoitella?

Ylemmyydentuntoiseltako? :-)

Vierailija
1511/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä kiinnostaa sellainen ja käytätte yhtä paljon aikaa kun joku tekee blogipostauksen itse tänne niistä kirjoittaen?

Onko se ylemmyydentuntoisen postaus kun haluaa vaikka mainita että 4 lasta nukkuu yhdessä huoneessa vai mikä tunne kirjoittajalla oli? Miltä tuntuu nyt kirjoitella?

Että monessa maassa tuollainen olisi todella outoa ja voisi jopa johtaa lastensuojelun puuttumisen asiaan. Esim. Englannissa katsotaan erittäin pahalla, jos monta lasta nukkuu samassa huoneessa, varsinkin jos lapset ovat esi-teinejä/teinejä. Ja vielä enemmän, jos lapset on sekä tyttöjä että poikia.

Suomessa asutaan todella ahtaasti moneen muuhun maahan verrattuna ja täällä on lapsilla todella vähän omaa tilaa ja rauhaa kodissa.

Vierailija
1512/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko nuo gantin ostelijat tienaa

Vierailija
1513/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko englantilainen vai miksi vetoat siihen?

Vierailija
1514/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuuko bloggaaja vuokralla tai omassa? Ei omistusasunto tee kenestäkään parempaa ihmistä (eikä tietysti vuokralla asuminenkaan). Kukin elää tyylillään. Toisille vuokralla asuminen sopii paremmin kuin toisille.

Ja erilaisille perheille sopii erilaiset kodit. Ei meilläkään viiden hengen perhe tarvitse mitään 200-300 neliön lukaalia, mutta muut saa sellaisessa asua, jos haluaa.

Vierailija
1515/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin lastensuojeluun?

Mikä tunne oli kun kirjoitit edellä? Ylemmyydentuntoinen, huolestunut vai mikä?

Vierailija
1516/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mitä väliä on tuntemattoman ihmisen tuloilla?

Vierailija
1517/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko englantilainen vai miksi vetoat siihen?

saunominen outo asia monessakaan maassa...ehkä jossain afrikassa tms.

Olen kasvanut ja asunut englannissa vuosia ja tiedän lähipiiristä parikin tapausta, jossa perhe asui council housessa, eli kaupungin vuokra-asunnossa 2 makuuhuoneen 2krs. talossa, 5 lasta 5-15v ja saivat lastensuojelun peräänsä koska lasten parasta ei ajateltu eikä lapsille annettu tilaa ja omaa rauhaa. Tuollaisella perheellä pitäisi heidän mielestä olla vähintään 4 makuuhuoneen asunto.

Kaupunki pakotettiin hommaamaan heille 4mh:n asunto ja pääsivät sinne muuttamaan.

Vierailija
1518/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mitä väliä on tuntemattoman ihmisen tuloilla?

Vierailija
1519/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkösalueella ja vuokralla. Vuokralla huolettomampaa ja naapurit ei kyttää niin toisia.

Ehkäpä nämä blogien asumismuotoja kyttääjät on juuri pienen omistusasuntoalueen kyttääjiä? :-)

Vierailija
1520/1781 |
02.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä asuntoasiasta kirjoitti blogien puolustaja, vittuillakseen "kateellisille" vai onko sarkasmi ihan vieran käsite?

Ketju on lukittu.