Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
121/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamt lasten vähäpukeiset kuvat ovat edelleen nähtävissä jne.

Jarna on saanut kasvatettuaan alpsilleen hyvän itsetunnon. tai jotain.

Meillä kyllä 14 vkiehuisi jos julkaisisin hänestäv astaavia kuvia. ja jättäisi varmasti äidistään kunnianloukkaussyytteen=)

Vierailija
122/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamt lasten vähäpukeiset kuvat ovat edelleen nähtävissä jne.

Jarna on saanut kasvatettuaan alpsilleen hyvän itsetunnon. tai jotain.

Meillä kyllä 14 vkiehuisi jos julkaisisin hänestäv astaavia kuvia. ja jättäisi varmasti äidistään kunnianloukkaussyytteen=)

No älä sitten julkaise. Kaikki eivät ole samasta muotista. Joykut teinit laittavat ihan itsekin kuviaan nettiin ja siinä kiehuukin sitten äiti. Ettei vaan omat muksusi olis jonnekin irciin tms. paikkaan laittaneetkin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän av palstan säännötkin kieltävät sen. Minusta olisi oikein, että häiriköivät saisivat TÄNNE vuoden porttikiellon.

Vierailija
124/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran kunnioitan alpsen omaa itsemääräämisoikeutta.

Vierailija
125/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkaise enää kenenkään nimeä tai siihen viittaavaa missään! Sen verran on tämä töppäys ahdistanut...

Vierailija
126/1781 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjussa oli kunnianloukkaussyytteeseen johtanutta tekstiä?

Vierailija
127/1781 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se poistettu?

Vierailija
128/1781 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se oli vastoin av-palstan sääntöjä ja joku nosti siitä poliisijutun ja te haluatte uudestaan julkaista samat tiedot?

Taidatte olla typeriä, haluatte uudestaan nimet ja osoitteet julki???

Vierailija
129/1781 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten vain odottelemaan kaikin poliisin yhteydenottoa, rikosilmoitus on tehty.

, mikä odottaa niiden kolmen viestin kirjoittajaa, jotka siis kirjoittivat nuo rikosnimikkeen täyttävät viestit? Ja mitä ne siis sisälsivät? Osoiteviesti? Nimiviesti (kumpi/mikä niistä)? Mikä solvausviesteistä?

- jos saadaan tietoon ketä he on ollut (siis saadan oikeudelta lupa tutkia) niin kuulusteluihin ja sitten syyttäjä päättää syytetäänkö. Rangaistuksesta en osaa sanoa, mutta ei kummoinen.

Kun rikosilmoitus on tehty, kuinka pian poliisi alkaa esitutkintaan? Ja miten poliisin tutkinta etenee? Ensin poliisi lukee koko viestiketjun ja päättää (vai ilmoituksen tekijä päättää?), mitkä niistä on niin pahoja, että pyytävät käräjäoikeudelta lupaa selvittää niiden lähettäjät?

Poliisi alkaa tutkia kun aikaa on, ei voi sanoa, miten pian. Ensin viestiketju tosiaan luetaan, sitten katsotaan, onko aihetta alkaa hankkia lupaa oikeudelta kirjoittelijoiden henkilöllisyyden selvittämiseen.

Ja sitten lähettäjillekö lähetetään kuulustelupyyntö? Vai haetaanko kotoa :) ? Vai puhelinsoitto?

- Jos lupa heltiää tulee kuulustelupyyntö. Kirjallinen.

Ja kuulusteluiden perusteella poliisiko sitten miettiin, että syytetäänkö?

- Poliisi ei mieti syytetäänkö vaan esitutkintamateriaali lähetetään alueen syyttäjälle ja hän päättää syytetäänkö.

Miten siis prosessi etenee? Juristeja/poliiseja paikalla? Ja tietävätkö asinatuntijat myöskin, että onko tämä poliisista vakava asia vai yksi satojen joukossa? Eteneekö siis nopeasti?

- prosessi kestää kauan. Ei pysty sanomaan miten kauan, mutta kauan. Se voi olla vaikka vuoden, tai alle tai yli... mitä vaan. Riippuu joka kohdassa niin kovin miten on ruuhkaa.

Vierailija
130/1781 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luletteko te oikeasti joutuvanne johonkin kuulusteluihin yhdesta nimen kirjoittamisesta. Vaikka jollakin muotoa jostakin teosta täällä saataisin väännettyä jonkinlainen rikos (mikä ei kyllä tässä tapauksessa täyty vain sillä, että kerrot jonkun henkilön oikean nimen jos et samalla muuten häntä herjaa) niin poliisi ei todellakaan ehdi tuollaisia asioita tutkia ja selvitellä jotain av-palsta mammojen ip-osoitteita. Juttu menee suoraan rajoitukseen, sillä siihen kuluva työaika olisi kohtuuttoman suuri rangaistukseen nähden (paljon kuulusteluja jonkin max. pikku sakon takia)

jos joku haluaa omatuntonsa vuoksi pytää anteeksi (mitä en usko tällä palstalla kirjoittelevilta pahemmin löytyvän..) niin siitä vaan.

Haluaisin pyytää anteeksi, mutta olen pelkuriluuseri, enkä uskalla.

Ja tuon juuri halusinkin kuulla, että tuskin poliisi edes aoloittaa tutkintaa?

Joten on suuri mahis, ettei J saa koskaa tietää oikeaa nimeäni.

Olen kuitenkin täällä aidosti pyytänyt anteeksi nimen toistamista, koska toisen ihmisen nimen kirjoittaminen on ainakin netiketin vastaista ja ehkäpä lainkin(?).

Minä lähetin Jarnalle anteeksipyynnön ja olo ehkä pikkuisen helpottikin. Nyt olen ainakin itseni hänelle paljastanut ja pyytänyt anteeksi, enempää en voi tehdä kuin olla aidosti pahoillani nimiarvoituksen julkaisusta. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta tästäkin voidaan oppia jotain.

Mitä sitä turhaa ruveta omaa nimeään varjelemaan, oman nimen paljastaminen oli vähintä mitä voin tehdä, paljastettuani ensin hänen nimensä ketjuun! Kannattaa vain laittaa rohkeasti sähköpostia jos yhtään tuntuu, että se voisi pahaa oloasi helpottaa, eihän sinun hänelle sentään soittaa tarvitse!

Jos tästä tuomio rapsahtaa, niin ainakin olen pyytänyt vilpittömästi anteeksi ja hyvillä mielin siitä että niin rohkenin tehdä.

kyllä toi oli niin rohkea ja suoraselkäinen veto, että oon kyllä pettynyt jos rikostutkinta jatkuu!!!

Vierailija
131/1781 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luletteko te oikeasti joutuvanne johonkin kuulusteluihin yhdesta nimen kirjoittamisesta. Vaikka jollakin muotoa jostakin teosta täällä saataisin väännettyä jonkinlainen rikos (mikä ei kyllä tässä tapauksessa täyty vain sillä, että kerrot jonkun henkilön oikean nimen jos et samalla muuten häntä herjaa) niin poliisi ei todellakaan ehdi tuollaisia asioita tutkia ja selvitellä jotain av-palsta mammojen ip-osoitteita. Juttu menee suoraan rajoitukseen, sillä siihen kuluva työaika olisi kohtuuttoman suuri rangaistukseen nähden (paljon kuulusteluja jonkin max. pikku sakon takia)

jos joku haluaa omatuntonsa vuoksi pytää anteeksi (mitä en usko tällä palstalla kirjoittelevilta pahemmin löytyvän..) niin siitä vaan.

Haluaisin pyytää anteeksi, mutta olen pelkuriluuseri, enkä uskalla.

Ja tuon juuri halusinkin kuulla, että tuskin poliisi edes aoloittaa tutkintaa?

Joten on suuri mahis, ettei J saa koskaa tietää oikeaa nimeäni.

Olen kuitenkin täällä aidosti pyytänyt anteeksi nimen toistamista, koska toisen ihmisen nimen kirjoittaminen on ainakin netiketin vastaista ja ehkäpä lainkin(?).

Minä lähetin Jarnalle anteeksipyynnön ja olo ehkä pikkuisen helpottikin. Nyt olen ainakin itseni hänelle paljastanut ja pyytänyt anteeksi, enempää en voi tehdä kuin olla aidosti pahoillani nimiarvoituksen julkaisusta. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta tästäkin voidaan oppia jotain.

Mitä sitä turhaa ruveta omaa nimeään varjelemaan, oman nimen paljastaminen oli vähintä mitä voin tehdä, paljastettuani ensin hänen nimensä ketjuun! Kannattaa vain laittaa rohkeasti sähköpostia jos yhtään tuntuu, että se voisi pahaa oloasi helpottaa, eihän sinun hänelle sentään soittaa tarvitse!

Jos tästä tuomio rapsahtaa, niin ainakin olen pyytänyt vilpittömästi anteeksi ja hyvillä mielin siitä että niin rohkenin tehdä.

Todella hienoa! Itse en kyllä millään uskalla enkä kehtaa (koska olen tosiaan luuseripelkuri). Ja olen siis se nimentoistaja, ja asia häiritsee minua itseäni, mutta mietin kyllä, että voiko se nimentoisto nyt olla tutkinnan arvoinen juttu...

Vierailija
132/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai täällä ole kenenkään nimiä tarkoituskaan julkaista.

Mutta keskustella saa ja mielipiteitään kertoa=)

Vierailija
133/1781 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on parempaa viihdettä kuin salatut elämät!

Eikai kukaan tollo nyt oikeasti ole mennyt tunnustamaan mitään?! Tuskin sitä anteeksiantoa nyt niin vaan suodaan ja nyt sitä sähköpostiasi varmasti jauhetaan pienessä blogipiirissä piiiitkääään =DD

Vierailija
134/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimien julkaisu oli se syy koko juttuun. Kännissä ja kierroksilla voi mokata, joten ymmärrän hiukan näitäkin.

Vierailija
135/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä keskustelu on ollut hyvä asia ja toivottavasti avannut vähän silmiä

Vierailija
136/1781 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä tartte telkkariakaan aukaista kun täällä tuntuu viihdettä riittävän :D

Vierailija
137/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkaise enää kenenkään nimeä tai siihen viittaavaa missään! Sen verran on tämä töppäys ahdistanut...

Vierailija
138/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jopa sinulla on jonkinlaiset tunteet vaikka eilisestä ketjusta olisi voinut päätellä, että sinne oli kokoontuneet kaikki kunnon empatiakyvyttömät psykopaatit irvailemaan.

Vierailija
139/1781 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito anteeksipyyntö pitää olla ihan oikeasti samalla linjalla eli se pitää esittää täällä, omalla nimellä!

Vierailija
140/1781 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se tekee ilmoituksen? Jos esittelee perheensä, opiskelunsa jne, niin äkkiähän sen joku keksii. Ei siinä mitään rikosta tapahdu.

tai lasten ulkonäön arvostelu, jos sanon jonkun lasta rumaksi, on se teitysti asiatonta ja huonon maun mukaista mutta onko se rikos?

Jos sun aivokapasiteetti ei riitä arvioimaan asiaa parempi että lakkaat kokonaan kirjoittamasta tänne!!!!

Ketju on lukittu.