Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
, että solvasin blogiasi tyylittömäksi sillisalaatiksi.
tiedättehän että kunnianloukkaussyytteellä aiheetonuhkailukin on rikollista. ja niinhän Jarna kirjoitti että täällä on syyllsitytty kunnianloukkaukseen. Mutta mikä snaominen täyttää rikoksen merkit? siis lukuunottamatta noita henkilötietojen julaisua?
hieroo käsiään yhteen ja odottaa nimeä julki =)
Minä voin kyllä nimeni tännekkin kirjoittaa ei siinä mitään, mutta tuon toiveen haluan kuulla Jarnan suusta enkä minkään uteliaan palstalaisen.
Siksi toisekseen viesti todennäköisesti poistettaisiin aika pian eikä asianosainen sitä näkisi.
Ei mene läpi :D.
Entäs ne kaikki muut blogit? Pitääkö niidenkin tehdä tutkintapyyntö, että saavat ansaitsemansa anteeksipyynnöt?
ootte:DD
Samat tyypit vissiin täällä tekee tunnustuksia ja hamstraa joditabletteja..ihme joukkopaniikki
Olisikohan vähän lähtenyt lapasesta tämä aihe? Nyt jo tunnustellaan ja menetetään yöunia. Asia ei ole sen arvoinen. Tuntuu, että perspektiivi on vähän kateissa muutamilla.
Bloggaaja itse sanoi, että 375 viestistä 3 täytti rikosnimekkeen. itsekö hän sen tiesi, vai kysyi juristilta vai poliisilta. Siis poliisiko jo heti ehti lukemaan koko ketjun?
Onko syyttäjiä/poliiseja paikalla? Miten vakaviksi arvioisitte seuraavanlaiset esimerkkiviestit, joidenlaisia oli ketjussa:
Esim. 1: Maija MAKKONEN, MILLA Virtanen
Esim. 2. Ai onko oikea nimi Milla Makkonen?
Esim. 3. Lapset eivät ole kovin kuvauksellisia, sori vaan
Esim. 4. Lapset ovat tosi *****, kuten äitinsäkin
Esim. 5. Blogi on nolo!
Esim. 6. Entinen ammatti on xxxxx.
Esim. 7. asuu kai xxxxxtiellä (ei talonumeroa)
Esim. Bloggaaja on idiootti.
Tämän törkeämpiä viestejä en itse enää nähnyt. Menikö meno vielä törkeämmäksi?
minä olen lukenut blogia ilman hajuakaan kirjoittajan henkilöllisyydestä ja kappas vain nyt sen tiedän. Annettiin oikein ohjeet googlata nimi jotta näin kuvankin. Että kyllä siinä yksityisyyden suojaa rikottiin melkoisesti. Ja muutenkin ketjun kirjoittelusta tuli pahimman luokan koulukiusaaminén mieleen, ei ole ihme miksei kiusaaminen lopu koskaan kun ölapset ottavat mallia äitykästä.
Huomaa että samat kiusaajat nyt yrittävät poliisitutkinnan pelossa selitellä tekoaan parhainpäin. Säälittävää!
Näissä viesteissä pitäisi kyllä olla like-nappi :D
että häntä on loukattu. Kunnianloukkaus asettaa toisen huonoon valoon, pelkkä mielipide, olet ruma, ei ole sitä. Ei noista kannata harmitella, jos poliisi tutkii niin todetaan syylliseksi tai ei. Jos blogi muuten tauolla niin antakaa siihenkin rauha. Kekkonen sanoi, sano mitä sanot mutta mieti mitä kirjoitat.
Aivan tajutonta. Järkyttävää, että nämä onnettomat ihmisrievut kasvattavat lapsia. Miten onnistuu tasapainoisten jälkeläisten kasvatus, kun sisin on täynnä vihreän mustaa myrkkyä. Oksettavaa. Kyllä on pieni elämä teillä joillakin naisilla.
Poliisi tutkii ainekset kasaan.
Onko akuutti kysymys, edellinen? Oletko mahdollinen asianosainen?
No poliisin on pakko tutkia jos tutkintapyyntö on tehty. mutta vakaasti uskon sen jäävä siihen jos ketjussa ei muuta sanottu.
Kunnianloukkaussyyte voidaan nostaa jos tiedot ovat valheellisia ja niistä on ollut haittaa (mielipahaa ei lasketa)No mielipiteet eivät ole valheellisia, ne ovat subjektiivisia näkemyksiä ja niihin on edelleen oikeus.
vaan tutkii onko tapahtunut rikosta, anoo oiekudelta lupaa selvittää kirjoittajien henkilöllisyyden(jota ei voida yleensä edes varsinkaan työkoneilta aukottomasti selvittää kuten Ruususen tapaus osoitte, puolille tutkituista ei löytynyt käyttäjää)
ja syyttäjä päättää nostaako syytettä(joka ihan vertailun vuoksi nostettiin Ruususen tapauksessa 7 kirjoittajalle monesta tuhannesta haukkumaviestistä)
Selittelyä tai ei mutta aiheeton syytteellä uhkailu on myös rikos. Ketjussa tapahtui varmasti ylilyöntejä mutta rikoksia ei juurikaan=) Ja sen takia tuntuu käsittämättömältä että poliisist käyttävät tällaiseen aikaa kun maassa pyörii oiekita rikollisia.
siis selvällä suomen kielellä kiitos, mitä saa snaoa ilman että on pelkoa syyttteestä. Saanko sanoa että olipa missikokelas nro x ruma, lihava ym. Tai lauloipa se idolsissa huonosti, se on lihava ym.
siis ei kai kaikki negatiivinen palaute on kunnianloukkausta???
julkaise enää kenenkään nimeä tai siihen viittaavaa missään! Sen verran on tämä töppäys ahdistanut...
jotka sitä nimeä täällä jauhoivat...
Ja eipä ollut iso menetys sen sulkeminen.
Ja eipä ollut iso menetys sen sulkeminen.
Minityyli-kohussa. Lokaa heiteltiin puolin ja toisin.