Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HyvÄ LOLA!

Vierailija
15.03.2011 |

"Katso: Upea kuvagalleria uhkeasta Lolasta!

Lola Wallinkoski poseerasi upeasti kauniissa alusvaatteissa Iltalehden kuvaajalle."

Kyllä on rouvalla itsetunto kohdallaan, että uskaltaa poseerata alusvaatteissaan vielä missiajoista lihottuaan! Hyvä Lola!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut makuasioista niin turhaa kiistellä :D mun mielestäni kuvat olivat vain surkuhupaisia ja musta kiharapilvi vain mauton.

Vierailija
2/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä takerrutaan aina johonkin vatsamakkaraan tai vatsaryppyyn, silikoneihin tai isoon peppuun...

Sitten samaan syssyyn sanotaan, että mulla on parempi vartalo ja en ole kateellinen.

Joo, uskoo ken tahtoo.

Itse en ole koskaan ollut mikään Lola-fani. Ihan nätti tyttö ja satuin näkemään missikiertueella livenä, ja suosikkini oli ihan toinen. Muistan vain ajatelleeni, miten pieniä nämä missit tosielämässä olivat. Käsivarret ihan olemattomat, kaikilla pienenpienet rinnat ja peput. Ja itse siis olin 160 cm ja 50 kg, joten en voinut ajatella heitä pieninä, koska itse olin iso. Kun Lola voitti, muistan erään lehden ison artikkelin ennen Miss Universum -kisoja. Siinä oli kuva Lolasta ja viivoilla vedetty Lolan vartalosta niitä huonoja kohtia. Rinnat oli ympyröity ja laitettu teksti "liian pienet". Reisistä ja pohkeista lähti monta viivaa, joissa luki "liian paksut", tukasta lähti viiva "sotkuinen ja ei saa kauniille kampaukselle". Tuli tosi sääli nuorta tyttöä, ja olin tosi iloinen, että tuli kolmanneksi kisoissa. On julmaa repiä nuoren naisen vartalo kokonaisuudesta palasiksi, joihin voidaan laittaa pelkkää negatiivista.

En ihmettele, että laittoi ne silikonit. Sattumoisin näin Lolan livenä heti noiden silikonien laiton jälkeen. Jälleen kerran kamera liioittelee ja suurentelee. Lola itse oli pieni ja hoikka eivätkä ne uudet rinnatkaan näyttäneet mitenkään kokonaisuudessa suurilta. Säälitti kovasti, kun varmasti ajatteli nyt vartalon olevan täydellisempi...

Olen ollut iloinen, että juuri Lola, se missi, joka ymmärtääkseni ainoana on riepoteltu noin julmasti, on jättänyt alan ja löytänyt ihan muuta elämässään. Totuus on, että hän on jo vuosia ollut liian pyöreä ja liian normaali mallikuviin. Mutta ihan tosielämässä hän on varmasti normaalipainoinen ja hyvännäköinen nainen. Näkeehän sen noista kuvistakin. En edelleenkään revi naisvartaloa palasiksi ja pohdi, miten kehtaa, kun on ryppyjä mahassa ja peppu liian iso. Kokonaisuutena tuo mamma näyttää tosi seksikkäältä. Paljon seksikkäämmältä kuin yksikään misseistämme viime vuosina. Ei se seksikkyys ole kiinni pienestä pepusta tai pyykkilautavatsasta. Ei todellakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola näyttäisi seksikkäämmältä kuin missit viime vuosina...ei näytä kyllä! Hän näyttää tasan isäiseltään naiselta joka ei ole enää nuori eikä kiinteä toisin kuin parikymppiset missit....ja mitä tulee omaan kroppaani niin olen aika lailla samaa tasoa Lolan kanssa vaikka tissit ovatkin ihan luomut mulla. ikää mulla jo 36v...

Vierailija
4/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut että ei käy kylpylöissä sen takia kun ihmiset tuijottaak, että se siitä hyvästä itsetunnosta!

On se nyt ihan eriasia mennä jonkun ammattikuvaajan kuvattavaksi, kun on photoshopit sun muut keksitty. Kyl mäkin voisin.

Mun mielestä Lola on ihan kaunis, mutta en tykkään sen persoonasta noin muuten.

Ja miksi se meni ja otti silikonit joskus aikoinaan? olihan sillä rinnat silloinkin ja ei edes lapsia, joten tulee mieleen että ei Lolankaan itsetunto niitä parhaimpia ole.

Vierailija
5/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus oon miettiny, että onko ain aollu sellainen vai onko menestys noussu päähän. Mua ärsyttää lukea sen kaikkitietäviä ja ylimielisiä kommentteja muiden tavasta toimia ja toki aina muistaa kertoa miten itse toimii fiksummin. Naureskelee Johanna Tukiaiselle jolla on selkeitä mielenterveysongelmia mutta itse alentaa itsensä tällaisiin surkuhupaisiin kuviin. Eikö mammalla ole tilannetajua?

Vierailija
6/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola näyttäisi seksikkäämmältä kuin missit viime vuosina...ei näytä kyllä! Hän näyttää tasan isäiseltään naiselta joka ei ole enää nuori eikä kiinteä toisin kuin parikymppiset missit....ja mitä tulee omaan kroppaani niin olen aika lailla samaa tasoa Lolan kanssa vaikka tissit ovatkin ihan luomut mulla. ikää mulla jo 36v...

En näe seksikkäänä jokaista kiinteää ja parikymppistä naista. Kyllä siihen jotain muutakin tarvitaan. Seksikkyys syntyy usein ihan muista elementeistä. No, tietysti se on myös mielipidekysymys, mutta jostain syystä nuo nykyyiset missit ovat minusta vain pitkiä ja laihoja varsoja, joiden epävarmuus omasta vartalosta näkyy yleensä kauas. En pitänyt Lolaa seksikkäänä missivuotenaan, mutta nyt pidän.

Jotenkin on hassua, miten se seksikkyys liitetään ikään ja timmiin vartaloon (ja timminä ei pidetä siis mitään normaalia vaan sellaista, missä ei näy ryppyä ja missä jokainen ruumiinosa on mahdollisimman pieni). Itse taas näen seksikkäänä itsevarmuuden ja sen, että on jotain erilaista ja omaa siinä vartalossa, jotain, jota todella esitellä. Olemattomat peput, mahat ja rinnat luovat sellaisen androgyynin vaikutelman eikä siis saa minulta millään tavalla seksikkyyden leimaa. En vain näe esim. Saimi Hoyeria millään tavalla seksikkäänä.

Vierailija
7/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin missillä ja esittelevät kaunista vartaloaan ylpeänä...ei se ole Lolan etuoikeus.

Vierailija
8/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei tyytynyt luomuihin jos kerran on niin itsevarman seksikäs?

Vierailija
9/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kun tuo mallin siitä, miltä näyttää NORMAALI naisvartalo. Varmasti, ei ole ylipainoinen.

Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että normaalivartaloinen nainen näyttää teistä lihavalta?

Rinnoista, kyllä mä ottaisin tollaiset rinnat, kuin nämä kansallispuvun taskut etenkin, kun enää koskaan tule imettämään ketään.

t. neljän äiti 37-v, 168 cm ja 63 kg.

Vierailija
10/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka olis kuinka pulleita upeita tisseineen.

Vierailija
11/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, kun tuo mallin siitä, miltä näyttää NORMAALI naisvartalo. Varmasti, ei ole ylipainoinen. Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että normaalivartaloinen nainen näyttää teistä lihavalta? Rinnoista, kyllä mä ottaisin tollaiset rinnat, kuin nämä kansallispuvun taskut etenkin, kun enää koskaan tule imettämään ketään. t. neljän äiti 37-v, 168 cm ja 63 kg.

Muuten normaali mutta ne kumitissit ei ole normaalia nähneetkään.

Vierailija
12/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtais väittää nykymissien tasoa huonoksi.Vatsahan Lolallakin roikkuu ja reidet on todella paksut .Täytyy tosiaan olla hyvä itsetunto et antaa tollasia kuvia julkisuuteen.

olivat siis nättejä tyttöjä joo, mutta mahkuja maailmalla ei ole kun pituutta ei ole riittävästi, on ns.pieniä kauneusvirheitä eikä mitään korjauksia ole tehty, edes purukalustoon.

kroppa niin en kyllä viitsisi arvostella muita niin voimakkaasti, kun ei itsekään täydellinen ole. Pitkälle selälle ei kukaan voi mitään, hampaat voi toki laittaa, mutta niin voi käydä puheterapiassakin...

Siinä tapauksessa ehdotan av-palstan sulkemista välittömästi.

Vierailija
13/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki eivät kuvia paljon arvosta. Tai jopa inhoavat. Silti minusta oli rohkeaa näyttäytyä sillä epätäydellisemmälläkin vartalolla missivuosien jälkeen. Hatunnoston arvoinen suoritus, tuohon ei moni pysty ja ala :)

ap

Vierailija
14/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arvosteli tässä taannoin muuatta toista missiä pienestä lihomisesta tyyliin "mä en ymmärrä miten jotkut voi päästää itsensä tuon näköiseksi". Itse oli kyllä jo siinä vaiheessa tätä kyseistä missukkaa melkoisesti tuhdimmassa kunnossa...

Kova on arvostelemaan muita.

Vierailija
15/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta missään nimessä ei mielestäni voi väittää etteikö Lola olisi ihan hemmetin seksikäs. Veikkaan että noi kuvat iskee todella moneen mieheen täysillä.

Ja varmaan vielä enemmän iskee kuin minä, 166/53. Olen ihan tosissani tätä mieltä. Sekös tossa niin kiukuttaakin, kun Lola varmasti on miesten mieleen :D

Vierailija
16/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin kyllä, että mieluummin ottaisin tollaiset silarit, kuin nämä riipputaskutissit. Tosin, en ole valmis laittamaaan tisseihini rahaa sen vertaa, että niitä täyttäisin kirurgisella toimenpiteellä.

Että näillä mennään...

Vierailija
17/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin joistakin kuvakulmista todella ihanat silmät ja katse.

Ja vartalo on minusta ihan sopusuhtainen, tosin luulen, että hän osaa poseerata keskimääräistä paremmin ja imartelevissa asennoissa, joten sekin tekee vaikutelmaa. On kuitenkin terveen ja itsensä kantavan oloinen.

Vierailija
18/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo nainen se vain kaunistuu! Olen itse myös hieman pyöreä ja harmittaa että koen siitä aina alemmuutta. Mieheni pitää vartalostani ja aina sanoo että nainen ei saa olla liian laiha...että pitää olla mistä ottaa kiinni!

Hyvä Lola!

Vierailija
19/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten sovinististen kusipäiden ansiosta naiset eivät saa rauhassa olla sitä mitä ovat ja nauttia kropastaan. On se nyt helvetti kun naiset itse lyövät vettä myllyyn sillä, että vain virheetön naisvartalo kelpaa, kun kuitenkin naisen kroppa muuttuu ikääntyessä ja raskauksissa. Sitten pitääkin hävetä ja piilotella vartaloaan loppuikänsä? Eikö nainen saa olla kaunis enää tietyn iän jälkeen? Sen jälkeen kun on tehnyt lapsia? Sitten vaan pimeään nurkkaan säkki päällä häpeämään. Niinkö sinun mielestäsi?

roikkuva röllö raskausarpineen tuossa alavatsalla enkä todellakaan menis lehtiin...aika aikaansa kutakin LOLA! Naikkonen vois ainakin lopettaa muille irvailun vaikka itseltä näköjään puuttuu jokin suhteellisuuden taju....

Vierailija
20/56 |
15.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten sovinististen kusipäiden ansiosta naiset eivät saa rauhassa olla sitä mitä ovat ja nauttia kropastaan. On se nyt helvetti kun naiset itse lyövät vettä myllyyn sillä, että vain virheetön naisvartalo kelpaa, kun kuitenkin naisen kroppa muuttuu ikääntyessä ja raskauksissa. Sitten pitääkin hävetä ja piilotella vartaloaan loppuikänsä? Eikö nainen saa olla kaunis enää tietyn iän jälkeen? Sen jälkeen kun on tehnyt lapsia? Sitten vaan pimeään nurkkaan säkki päällä häpeämään. Niinkö sinun mielestäsi?

roikkuva röllö raskausarpineen tuossa alavatsalla enkä todellakaan menis lehtiin...aika aikaansa kutakin LOLA! Naikkonen vois ainakin lopettaa muille irvailun vaikka itseltä näköjään puuttuu jokin suhteellisuuden taju....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan