Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saisi laihduttaa alle 1200kcal:lla, kun sit suositellaan VLCD-laihdutustakin?

Vierailija
14.03.2011 |

VLCD-valmisteet sisältää muistaakseni jotain 600-800kcal ja sitä suosittelee myös lääkärit. Mitä kohtaa mä en tässä ymmärrä? Miksi siis ei saisi laihduttaa alle 1200 kalorin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse lähtee laihduttamaan alle 1200 kalorin on tosi vaikeaa saada kaikkia ravintoaineita siihen mukaan. Vlcd-dieeteissä palaa rasva, itse jos laihduttaa vähillä kaloreilla lähtee yleensä vaan lihakset.

Vierailija
2/4 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin keho puhdistuu. Tarkoitus ei ole laihtua.

Alle 1000 kcal dietti on tarkoitettu ensiavuksi todella lihaville ihmisille, jolle lihavuus jo haittaa hengittämistä.

Normilihava laihtuu jo alle 2000 kcal dietillä. Silloin tulokset ovat pysyväisempiä. Keho voi hyvin, puutteita ei esiinny yleensä. Laihtuminen on luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes perusaineenvaihduntaan. Menet säästöliekille, ja ainoa painonpudotus on kun vähäisetkin lihaksesi surkastuvat. Sitten kun repsahdat syömään kunnolla elimistö varastoi rasvaa oikeen urakalla. Mut kukin toki tyylillään.

Vierailija
4/4 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka laihdutusoppaassa sanotaan ettei ole suositeltavaa laihduttaa alle 1200 kalorin. Sit on viel paastot joissa ei saa kuin muutaman sata kaloria ja paaston terveellisyyttä oikein hehkutetaan. Siis lähteekö lihakset alle 1200kcal vai mistä kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän