Mitä mieltä tästä tatuoinnista? (oikea kuva)
Kommentit (22)
On perhosta, on köynnöstä, silkkinauhaa, kukkasta... Puuttuu enää rusetit, nallekarhut ja sydämet.
Että mitäkö mieltä? Karmea, persoonaton, JUNTTI.
juuri sellainen persoonaton. Vai onko sulla joku tarina tuohon perhoseen?
Vaikka näytölle taustakuvaksi. Ihoon en haluaisi. Olisi ruma kun olen 70v+ ja iho on kurttunen.
...minusta kai pääasia että kuva on kaunis.
Ehkä vähän karsisin siitä jotain turhia koristeellisuuksia pois, mutta muuten kiva.
sellaselle joka sen haluaa. Yhen tutun tytöllä taitaa olla joku tollanen.
Mulle suunnitellaan ihan omanlaista yksilölliltä kuvaa. Odotan jännityksellä miltä näyttää loppu tulos.. On ensimmäinen tatuointini, jos vaan uskallan sen ottaa iholleni.
tatuoinnit menevät nopeasti kulahtaneen näköiseksi. Minusta tuo halvan stripparin tatska.
perhonen pois, niin sitten on hyvä.
Vaikka näytölle taustakuvaksi. Ihoon en haluaisi. Olisi ruma kun olen 70v+ ja iho on kurttunen.
että "näyttää kauhealta sitten kun on vanha ja iho ryppyinen". On se iho ryppyinen sitten ilman sitä tatuointiakin! Se kuva on sitten osa itseä sen näköisenä kuin on. Ja oletko koskaan nähnyt näitä vanhuksia tatuoinnein? Ihanko hirveältä on näyttänyt nimenomaan se tatuointi?? Mun tutulla on juurikin se sellainen "juntti" ruusu tissin yläpuolella. ON nyt about 50-vee ja oikeasti, sitä kuvaa ei ENÄÄ NÄY. Että eipä tarvi miettiä kuinka kauhealta näyttää..
Mutta tatskan ottajahan se päättää mikä itseään miellyttää :)
Ja oletko koskaan nähnyt näitä vanhuksia tatuoinnein? Ihanko hirveältä on näyttänyt nimenomaan se tatuointi??
Harvalla nykyisellä 70-vuotiaalla on tatuointi. Olen aina kuvitellut, että tatuointi olisi hieman pitkäikäisempi. Tiesin että haalistuu, mutta että katoaa kokonaan!
Minkä ikäinen muuten olet jos puhut vanhuksista ja 50-vuotiaista samassa yhteydessä?
en tykkaa tatuoinneista muutenkaan, mutta tuo on kylla todella tylsa ja persoonaton... Jos valttamatta pitaisi laittaa mustetta ihoni alle niin en kylla tuon takia vaivautuisi karsimaan...
Itse haluaisin myös tuollaisen kauniin kuvan, mieluiten juuri perhosen ym. En vaan ole vielä uskaltanut ottaa just sen takia, että on tylsää tusinakamaa. Ehkä vielä joskus hankin tuollaisen näiden parin persoonallisen kuvan lisäksi
tykkäsin tosi paljon! Kiva idis miten sais tatskaan vaikka lasten nimet, kun perhosta kiersi toi nauha.
Mulla on itellä noita kaikkia elementtejä eri tavalla iholla ja muutenkin pidän nykyään enemmän värillisestä tatuoinnista kuin mustasta tai harmaasta. ( Kumpiakin löytyy itseltä).
Maku-asiahan tää on.
Mä olen kyllä nähnyt vanhusten ihoilla tatskoja ja ei ne ole sen kummemmilta näyttäneet kuin vanha iho muutenkaan. Eivät ole rumentaneet tai kaunistaneet ihoa.
ja tatuointi yleensä antaa ihmisestä halvan kuvan. Alempien sosiaaliluokkien juttuja on ottaa tatuointeja.
En kyllä oikein kekkaa minäkään että mitä itua noissa horoleimoissa oikein on. Joskus niitä oli vaan merimiehillä ja linnakundeilla, eikä niitä vieläkään professoreilla ole.
Ota tämmönen:
http://www.dude.com/images/picture/Worst%20Tramp%20Stamp%20Ever.jpg
Tramp stamp on tatuointi alaselässä. Yleensä jotain siipiä tms.
Ei tosin ole omaan makuuni laisinkaan, suosin enemmän "miehisiä" kuvia kuten pääkalloja ja käärmeitä =)