Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä tatuoinnista? (oikea kuva)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ole omaan makuuni laisinkaan, suosin enemmän "miehisiä" kuvia kuten pääkalloja ja käärmeitä =)

Vierailija
2/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentteja?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perhosta, on köynnöstä, silkkinauhaa, kukkasta... Puuttuu enää rusetit, nallekarhut ja sydämet.

Että mitäkö mieltä? Karmea, persoonaton, JUNTTI.

Vierailija
4/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellainen persoonaton. Vai onko sulla joku tarina tuohon perhoseen?

Vierailija
5/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näytölle taustakuvaksi. Ihoon en haluaisi. Olisi ruma kun olen 70v+ ja iho on kurttunen.

Vierailija
6/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minusta kai pääasia että kuva on kaunis.

Vierailija
7/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän karsisin siitä jotain turhia koristeellisuuksia pois, mutta muuten kiva.

Vierailija
8/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaselle joka sen haluaa. Yhen tutun tytöllä taitaa olla joku tollanen.

Mulle suunnitellaan ihan omanlaista yksilölliltä kuvaa. Odotan jännityksellä miltä näyttää loppu tulos.. On ensimmäinen tatuointini, jos vaan uskallan sen ottaa iholleni.

Vierailija
9/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tatuoinnit menevät nopeasti kulahtaneen näköiseksi. Minusta tuo halvan stripparin tatska.

Vierailija
10/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhonen pois, niin sitten on hyvä.

Vierailija
11/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näytölle taustakuvaksi. Ihoon en haluaisi. Olisi ruma kun olen 70v+ ja iho on kurttunen.

että "näyttää kauhealta sitten kun on vanha ja iho ryppyinen". On se iho ryppyinen sitten ilman sitä tatuointiakin! Se kuva on sitten osa itseä sen näköisenä kuin on. Ja oletko koskaan nähnyt näitä vanhuksia tatuoinnein? Ihanko hirveältä on näyttänyt nimenomaan se tatuointi?? Mun tutulla on juurikin se sellainen "juntti" ruusu tissin yläpuolella. ON nyt about 50-vee ja oikeasti, sitä kuvaa ei ENÄÄ NÄY. Että eipä tarvi miettiä kuinka kauhealta näyttää..

Vierailija
12/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tatskan ottajahan se päättää mikä itseään miellyttää :)

Vierailija
13/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko koskaan nähnyt näitä vanhuksia tatuoinnein? Ihanko hirveältä on näyttänyt nimenomaan se tatuointi??

Harvalla nykyisellä 70-vuotiaalla on tatuointi. Olen aina kuvitellut, että tatuointi olisi hieman pitkäikäisempi. Tiesin että haalistuu, mutta että katoaa kokonaan!

Minkä ikäinen muuten olet jos puhut vanhuksista ja 50-vuotiaista samassa yhteydessä?

Vierailija
14/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkaa tatuoinneista muutenkaan, mutta tuo on kylla todella tylsa ja persoonaton... Jos valttamatta pitaisi laittaa mustetta ihoni alle niin en kylla tuon takia vaivautuisi karsimaan...

Vierailija
15/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin myös tuollaisen kauniin kuvan, mieluiten juuri perhosen ym. En vaan ole vielä uskaltanut ottaa just sen takia, että on tylsää tusinakamaa. Ehkä vielä joskus hankin tuollaisen näiden parin persoonallisen kuvan lisäksi

Vierailija
16/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin tosi paljon! Kiva idis miten sais tatskaan vaikka lasten nimet, kun perhosta kiersi toi nauha.

Mulla on itellä noita kaikkia elementtejä eri tavalla iholla ja muutenkin pidän nykyään enemmän värillisestä tatuoinnista kuin mustasta tai harmaasta. ( Kumpiakin löytyy itseltä).

Maku-asiahan tää on.

Vierailija
17/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä nähnyt vanhusten ihoilla tatskoja ja ei ne ole sen kummemmilta näyttäneet kuin vanha iho muutenkaan. Eivät ole rumentaneet tai kaunistaneet ihoa.

Vierailija
18/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tatuointi yleensä antaa ihmisestä halvan kuvan. Alempien sosiaaliluokkien juttuja on ottaa tatuointeja.

Vierailija
19/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma jo vuodesta....

Vierailija
20/22 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein kekkaa minäkään että mitä itua noissa horoleimoissa oikein on. Joskus niitä oli vaan merimiehillä ja linnakundeilla, eikä niitä vieläkään professoreilla ole.

Ota tämmönen:

http://www.dude.com/images/picture/Worst%20Tramp%20Stamp%20Ever.jpg

Tramp stamp on tatuointi alaselässä. Yleensä jotain siipiä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi