Kaikista apteekeista joditabletit loppu!!!!! Nyt on PANIIKKI!
Kommentit (44)
Onneksi mulla on tuolla pihannurkassa toi oma jodiviljelmä, seuratkaa vaan huutista siellä niitä kohta kauppaan kovaan hintaan!
laita sitten linkkiä tänne.. mä voisin kyllä vielä kartuttaa varastojani..
Tietty hinta varmaan tollee mustassa pörsissä nousee aika kovaksi, mutta kai se on pakko uhrata tulevaisuuden turvaamiseksi.
Onneksi mulla on tuolla pihannurkassa toi oma jodiviljelmä, seuratkaa vaan huutista siellä niitä kohta kauppaan kovaan hintaan!
Mä olen kanssa aika kova viherpeukalo, mutta tota en ole koskaan kokeillut kasvattaa..
Et tietty enää tässä vaiheessa voi vinkkejä antaa, mutta täytyy kokeilla jos saisin kanssa noita kasvamaan.. hyvä idea!
Miten voisin erotella jodin suolasta? Jodioitua suolaa ostin juuri 24 pakettia ja nyt olisi tarkoitus erotella siitä jodi erilleen. Miten toimia?
Mä olen kanssa aika kova viherpeukalo, mutta tota en ole koskaan kokeillut kasvattaa.. Et tietty enää tässä vaiheessa voi vinkkejä antaa, mutta täytyy kokeilla jos saisin kanssa noita kasvamaan.. hyvä idea!
koska ei ole niin luotettavaa menetelmää, millä saisi varmasti kaikki jodit talteen. Nyt ei riskinoton aika.
Miten voisin erotella jodin suolasta? Jodioitua suolaa ostin juuri 24 pakettia ja nyt olisi tarkoitus erotella siitä jodi erilleen. Miten toimia?
ihan_vitun_huonoa_läppää. Tekee surulliseksi.
Kaasunaamari + laukku ALE!
Suomen armeijan kaasunaamari
- käyttämätön
- kaupan päälle kaasunaamarilaukku (arvo 1.99)
- huom! kaasunaamarilaukku poikkeaa kuvasta
Norm. hinta 24.90
Hinta: 9,90 €
sekä muut tuotteet:
-Army hälytys sireeni
-Armeijan ritsa
-Armeijan naamiovärijauhe SUPERALE!
-Army sorsa/kuikka
-Soppatykki 2-pyttyinen
jne.
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&groupID=6…
hytkyy ja hyseltää tärisee ja räkä pärisee itkuisesta nenästä.
Älä itke ota jodia. Jodykin ottaa jodia.
Ole kuin Jody ja Yliopiston Apteekin ystävät. "Kaupungilla sen jo näki" klassikko opas kriisitilanteiden hallintaan, kaupanpäälle kolme pölyhengityssuojainta ja aski korvatulppia+Raamattu.
Kyllä nyt hävettää. Kotona on 100kpl purkki jodia ja te nauratte. Toivottavasti pääsen käyttämään niitä. Katsotaan kuka sitten nauraa.
suojaa vain radioaktiivisen aineen kertymistä kilpirauhaseen. Kaikki muut säteilyvammat voi jodiakin syönyt saada.
PUNAINEN VALO punainen valo. Hohoi.
On aika pudota polvilleen ja rukoilla.
Hetki pieni lapsosein, Herra Jeesus. Loppumme on tullut. Rikkaat veivät jodimme. Ole aina luonamme. Aamen.
VIII UUUU VIII UUU VIII UUU
ja moniko on saanut rakennusluvan?
Meidän apteekissa oli vielä ja tukustakin tulee lisää. Ja jos oikeen paniikki iskee, niin tää tyttö voi pistää kapseloiden teille jodia. Kestoaika on lyhyt, mutta oikeassa hätätilanteessa toimittaisiin noin.
suojaa vain radioaktiivisen aineen kertymistä kilpirauhaseen. Kaikki muut säteilyvammat voi jodiakin syönyt saada.
"Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat eivät hyödy joditableteista
Joditablettien nauttimisesta hyötyy kuitenkin vain rajallinen ihmisryhmä.
– Terveydellisesti tableteista on hyötyä lähinnä nuorille. Keski-ikäisillekään tableteista ei ole enää sellaista hyötyä, että tablettien nauttiminen olisi tarpeen tai hyödyllistä.
Virpiaro epäilee, olisiko Loviisan seudulle pystytty hankkimaan 50.000 joditablettia tunnin kuluessa."
http://www.loviisansanomat.net/lue.php?id=582&vo=30
(n. 25 e/kpl) tai tsekin armeijan ydinviittaa, joka on armeijalle tarkoitettu?
Tämän päivää mies on lisäksi kaivanut tonne rivarin takapihalle 10 metrin syvyistä bunkkeria.. Tuolla se tuntuu kiroavan, kun saatana maa on roudassa. Ainakin meidän perhe pelastuu kun Kiinan säteilypilvi tulee päälle..
Uhka tulee maan alta, toiselta puolen palloa... siis läpi... Kiinailmiö, ju nou.
Siis meinaatteko kaivaa reittiä sille jo vastaan?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/03/1290235/kiviniemi-suom…
Eli ei meillä oo mitään hätää! Koskaan ikinä!
(n. 25 e/kpl) tai tsekin armeijan ydinviittaa, joka on armeijalle tarkoitettu?
Tämän päivää mies on lisäksi kaivanut tonne rivarin takapihalle 10 metrin syvyistä bunkkeria.. Tuolla se tuntuu kiroavan, kun saatana maa on roudassa. Ainakin meidän perhe pelastuu kun Kiinan säteilypilvi tulee päälle..
Uhka tulee maan alta, toiselta puolen palloa... siis läpi... Kiinailmiö, ju nou.
Siis meinaatteko kaivaa reittiä sille jo vastaan?
Meiltä saa halvalla itse kasvatettua jodia. 100 prosenttista luomua. Jos kiinnostaa laita sähkö posti viestiä osoitteeseen hannu.bogarna(ÄT)turvaseksi.org.
Hannu Bögarna,
puheenjohtaja
Suomi Turvalliseksi ry.
Minä en tiedä, että missä minun lähiapteeksissani on joditabletteja. Jos menisin kysymään niitä sieltä, niin todennäköisesti minulta kysyttäisiin, että sen Kiinassa tapahtuneen ydinvoimalaräjähdyksenkö takia minä niitä haluaisin ostaa ja jos minä vastasiin, että niin juuri, niin todennäköisesti minulle selitettäisiin, että ei täällä Suomessa tarvitse ainakaan vielä jodia erikseen ruveta tabletteina syömään, vaikka siellä Kiinassa olikin se ydinvoimalan räjähdys. Muutenkin siellä apteeksissa ollaan tarkkoja sen suhteen, että siellä asiakas varmasti tietää, että mihin tarkoitukseen hänen ostamaansa lääkettä käytetään ja hän tietää, että mikä on kyseisen lääkkeen annostus. Mutta miten on muissa apteekeissa, myydäänkö siellä ihan miten paljon vain niitä joditabletteja kun ihmiset ryntäävät niitä sieltä paniikissa hamstraamaan? Eikö siinäkin pitäisi apteekissa olla jokin vastuu, että ei myytäisi turhaa niitä joditabletteja ihmisille kun ainakaan minun tietääkseni täällä Suomessa ei ole vielä annettu erikseen kehoitusta hankkia ja syödä niitä?
Ai siellä Suomessa Kiina ja Japani on sama asia? Ihan vaan tiedoksi että Pekingistä on reilut 2000 km Tokyoon matkaa. Jos nyt sen verran niitä uutisia seurais että tietäis missä maassa se ydinvoimala räjähti. Täällä tuntuu olevan pari muutakin kirjoittajaa jotka ovat pihalla kuin lumiukot.
Meiltä saa halvalla itse kasvatettua jodia. 100 prosenttista luomua. Jos kiinnostaa laita sähkö posti viestiä osoitteeseen hannu.bogarna(ÄT)turvaseksi.org.
Hannu Bögarna,
puheenjohtaja
Suomi Turvalliseksi ry.
KIITOS! Pistin jo 500 kpl tilauksen tulemaan teidän TurvaSeksi palveluiltanne!