Teinit kulkee Espoossa upouusissa ihan ohuissakin kesätennareissa:
Yöllä on pakkasta, aamulla kaikki tiet ihan jäässä.
Iltapäivällä useampi aste lämmintä, kaikki tiet pelkkää sohjoa ja vesilätäkköä, kun tänne on tullut niin paljon lunta talven aikana. Tänään satoi vettäkin ihan kunnolla.
Joillakin teineillä ei ole edes sukkia niissä tennareissa.
Siis kuka vanhempi ei katso yhtään sen perään, mitä lapsi laittaa aamulla lähtiessään päällensä?
Siis mä en ikinä päästäisi tuohon keliin lastani tennareissa.
Kommentit (13)
Niin kulkevat tääällä Turussakin. Oma poika tosin ei kulje, koska olen kieltänyt.
Kyllä ne sitten oppii kun alkaa palelemaan.
Kaikki me nuorena ollaan oltu oman aikamme muotioikkujen uhreja. Kuuluu ihan tavalliseen nuoruuteen, vaikkei siinä mitään järkeä olisikaan.
joita ainakin Stockalla on myyty?
Näyttävät kaumpaa ihan tavallisilta tennareilta, mutta ovat siis ihan kunnon goretex-kengät.
onko nuo teinit ihan seonneet, kun 15 asteen pakkasessa tennareissa. Ja loskasäässä myös luulisi olevan aivan järjettömät. En usko että ovat goreja, kaikki ainakaan. Monen mallisia näyttää olevan, conversea ym.
Nuoriso suosii Reinoja.. Ne ne vasta märän kelin kengät onkin.. Mutta milläs estät kun keskenään lähtevät kouluu.. Ja juu, asiasta on puhuttu mutta kuuroille korville tuntuu ohjeistukset menevän..
mutta tätähän teinit on tehneet maailman sivu. Muistan miten pienissä vaatteissa oma siskoni oli talvet ulkona -70 -luvun lopulla. Silloin ei edes gore texiä tunnettu. Joku ohut satiinipusakka oli talvella päällä.
Ei ole mitään goreja tai paksupohjaisia.
Ihan ohutpohjaisia tennareita.
Käydään mummolassa tuolla pohjosempana alkuviikosta ja sitten kun sieltä tullaan, minä, 38-vuotias ihan suht järkevän maineessa kulkeva äiti-ihminen siirryn tennareihin. Kesä on ihan kohta! :)
Käydään mummolassa tuolla pohjosempana alkuviikosta ja sitten kun sieltä tullaan, minä, 38-vuotias ihan suht järkevän maineessa kulkeva äiti-ihminen siirryn tennareihin. Kesä on ihan kohta! :)
Ihan sairasta ollas talvipakkasilla tennareissa:(
Juu, niin lähti se meidänkin tyttö aamula kangastennareissa ja nilkkasukissa (sellaisissa varrettomissa) kouluun. Aikani jaksoin niistä marmattaa, kunnes huomasin, että kaikki niitä käyttävät. Vaihtoehtona pakottaa jalkaan Emut, jotka sitten litimärät. Välillä olen talvella itse käyttänyt lenkkareita ja huomannut etteivät ne niin huonot olekaan.
KOska monesta asiasta pitää sanoa, säästän sanomiset mieluummin tärkeämpiin asioihin, kuten illalla tullaan ajoissa kotiin, ei tupakoida, syödään terveellisesti ja tehdään läksyt ja mennään kouluun ajallaan.
T. Tervetuloa teinin äidiksi
tosin villasukat on...ja Kirkkonummella.
Meinaatkos, että pystyn katsomaan mitä neiti laittaa jalkaan aamulla kouluun mennessä jos me aikuiset ollaan töissä? tai ettei asiasta ole paasattu ihan kyllästymiseen asti? Sama koskee hatun ja hanskojen käyttöä...tyhmäähän tollanrn on mitä sitä kieltämään