Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaako joku av-mamma treffiseuraa, olis topakka täti tarjolla.

Vierailija
14.03.2011 |

Luehan nyt kuitenkin

Olen määrätietoinen, vahvan sekä hallitsevan luonteen omaava nuorisopsykiatri.

Olen suorasanainen, kaikkitietävä puolinarsisti, joka viihtyy ylhäällä nuoren seuran katsoessa alempaa.

Sinä olet 16-25-vuotias, ja ehdottomasti nainen, tai tyttö. Et feikki. Et pari. Et mies. Vaan nainen.. taikka se tyttö. Sen nyt pitäisi olla jo ilmiselvää tässä vaiheessa.

Kokemuksellasi, ulkonäölläsi, koollasi tai millään vastaavalla seikalla ei ole juurikaan merkitystä.

Etsin siis nimenomaan itseäni nuorempaa seuraa, mutta ikäkriteeristä voin joustaa muutamalla vuodella, mikäli vaikutat mielenkiintoiselta ja sen arvoiselta.

Haluan tutustua sinuun. Sähköpostitse, pikaviestintäohjelmaa käyttäen, puhelimitse tai kasvotusten. Mikä tahansa käy minulle. Miellän kaikkea ystävän ja elämänkumppanin väliltä, joten en viitsi sen tarkemmin luetella mitä varsinaisesti täältä haen, tai sinulta odotan. Toivottavasti olemme etsimäämme.

Kuva kertoo enemmäin kuin tuhat sanaa, eikö? Räpsäytä silmiäsi jos pidät siitä.

Ja nyt sinä räpsysilmä siellä.. vastaat (jos olet etsimääni) viestiini niin, että sinä itsekin vastaisit siihen takaisin. Toisinsanoen pue itsesi sanoiksi parhaimpasi mukaan, jotta varmasti myös saat sekä ansaitset sen vastauksen

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempi nainen, joka laittaa pikkumammalle rajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla