Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu juo Pepsi Maxia tai antaa sitä lapsille?

Vierailija
14.03.2011 |

Aspartaamipommi.

Minä juon kokista joka viikko puolisen litraa ja paino pysyy samana vuodesta toiseen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.

Jos jossain joskus limsaa juon, mieluummin aitoa tavaraa kuin keinoainepommi.

Ihan sama mitä muut juo.

Vierailija
22/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu ei kelpaa. En raaski kieltääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juonut Pepsi Maxia n. 14-15 vuotta. Joskus aikanaan meni puolisen litraa päivä, nykyään menee helposti kaksi-kolme litraa päivässä.

Jos en ole vuorokauteen saanut Maxia, saan fyysisiä vieroitusoireita (päänsärkyä, pahoinvointia ym.). Tämä tosin johtuu kofeiinista, sillä kahvia en juo ollenkaan.

Mutta, aspartaami ei tässä vaiheesa pelota tippaakaan.

Vierailija
24/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu ei kelpaa. En raaski kieltääkään.

Ei tollasta voi olla olemassakaan.

Vierailija
25/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi saa mitä haluaa. Näin meillä.

Vierailija
26/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kun jotain hyvää haluan (olen namilakossa) ostan puoli litraa pepsimaxia ja voi vitsi se on hyvää!

Vierailija
27/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et yhtään ihmettelisi. Kerran otin kaupasta vahingossa tavallista pepsiä ja eihän siinä muuta auttanut kun lähteä niiltä sijoiltaan hakemaan maxia.

Vierailija
28/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et yhtään ihmettelisi. Kerran otin kaupasta vahingossa tavallista pepsiä ja eihän siinä muuta auttanut kun lähteä niiltä sijoiltaan hakemaan maxia.

ja jos et niin nyt on viime hetket hakeutua perheneuvolan asiakkaaksi!6

Vierailija
29/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja saa lapikin maistaa jos haluaa! HUI!!! ;D

t. se namilakkolainen (en muista numeroani)

Vierailija
30/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me juodaan sitä joka pvä! se onkin ainut herkku jota nautitaan ja johon ollaan koukussa! lapsille ei tietenkään sitä anneta.... ehkä sitten saavat maistaa ku ovat hiukan vanhempia!

Vierailija
31/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa neuvoja jakaa taas joku lapseton, nehän luulee parhaiten tietävänsä.

Vierailija
32/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juonut Pepsi Maxia n. 14-15 vuotta. Joskus aikanaan meni puolisen litraa päivä, nykyään menee helposti kaksi-kolme litraa päivässä.

Jos en ole vuorokauteen saanut Maxia, saan fyysisiä vieroitusoireita (päänsärkyä, pahoinvointia ym.). Tämä tosin johtuu kofeiinista, sillä kahvia en juo ollenkaan.

Mutta, aspartaami ei tässä vaiheesa pelota tippaakaan.

ja mun hampaat on harvinaisen hienot ja puhtaanvalkoiset (en polta, juo kahvia tms muuta) :) monet jopa kysyy oonko käyny valkasemassa ne... ei myöskään kiillevaurioita jne. et kait nekin on vähä henk koht ongelmii ja tiedän sellasia rumia keltaisia hampaita monella sellasella, joka ei juo/polta tms.

Vierailija
33/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kiille lähtee kävelemään.

Vierailija
34/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

virvoitusjuomina ja sitten mehuna. Kaikki aspartaamilla maustettuja.

Eli siis vastaus, tosi moni juo ja vielä useampi juottaa.

Vierailija
35/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei lisättyä sokeria" on jotenkin hyvä teksti purkin kyljessä, tai ne jotka käyttää kevytkermaa, johon on pitänyt lisätä väriainetta ja kerma-aromia kun se on käynyt niin kovat prosessin läpi.

Ne samat, jotka eivät tiedä mitä suuhunsa laittavat ja uskovat sokeasti elintarviketeollisuuden vedätyksiä.

itse olen diabeetikko ja mulle parhaat juomat on niitä joissa ei oo sokeria. Zerot sun muut, toki sitä jois ihan mielellään ja välillä juonkin sitä tavis limpparia, mutta se on mulle myrkkyä, eikä se kyllä hyvää tee kellekään. Mutta jos kahdesta huonosta on valittava niin mä valitsen sen mulle paremman, eli nää light-juomat.

Vierailija
36/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaani juo silloin tällöin sekä sokeri- että light-limuja. Pitäisi tiukkapipoisuuden aiheuttamaa syrjäytymistä ja masennusta vakavampana oneglmana.

Heidän synttäreistään kommentoin tossa edellisessä, että niillähän just tarjotaan nykyään vain light-juomia.

Vierailija
37/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi on ruokajuomaa! tykkän itse pepsi maxista tosi paljon ja meidän 4 ja 6 vuotiaat tykkää myös. Koska en juo vetta mielelläni, enkä maitoa tai mehua. Juon tota ruuan yhteydessä ja niin juo nykyään molemmat lapsetkin.

Terveenä ollaan pysytty :) Ei me nyt montaa litraa päivässä juoda, kesällä tietty enemmän kun jääkylmä pepsi vie hyvin janon lapsilta.

Vierailija
38/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi on ruokajuomaa! tykkän itse pepsi maxista tosi paljon ja meidän 4 ja 6 vuotiaat tykkää myös. Koska en juo vetta mielelläni, enkä maitoa tai mehua. Juon tota ruuan yhteydessä ja niin juo nykyään molemmat lapsetkin.

Terveenä ollaan pysytty :) Ei me nyt montaa litraa päivässä juoda, kesällä tietty enemmän kun jääkylmä pepsi vie hyvin janon lapsilta.

kun laittaa vellitutin!

Vierailija
39/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokajuomana. Ei kai ne sun lapset nyt vielä mihinkään sairastu mutta entä 20 vuoden päästä?

Vierailija
40/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaissa ei mitään vikaa. Viimeksi kävin viisauden hampaat poistattamassa, eikä ollut reijän reikää. Ei myöskään hampaat kellerrä.

t.22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme