Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka hullu juo Pepsi Maxia tai antaa sitä lapsille?

Vierailija
14.03.2011 |

Aspartaamipommi.

Minä juon kokista joka viikko puolisen litraa ja paino pysyy samana vuodesta toiseen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään hampaat kellerrä.

t.22

vaan harmaantuminen! Nimittäin kun minä rupesin juomaan Pepsiä jonkun ajan kuluttua säikähdin sitä miten mulla on alahampaiden päät ihan selvästi harmaantuneet. Toisin sanoen kiille lähtee.

Vierailija
42/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki jotka eivät tee kuten sinä, ovat hulluja? Ehkäpä iselläsi on asenneongelma....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mun lapsella on samanlainen hammaskalusto kun mulla eli sama bakteerikanta,jos litkii limuja niin ne on haitaksi.

Itse vähensin limunjuontia

kun sain hampaat kuntoon,vähensin tupakointia,ja huolehdin hammaspesusta ja hammaslangan käytöstä.

Mehua annan harvoin 1,5v mut sitäkää en usein muuten vettä ja maitoa,ja normi tuotteita syödään.

Tiedän ihmisiä jotka juottaa lapsille limuja,ja mun mielestä se ei oo kovin terveellistä lapsen hampaille varsinkin jos vielä maitohampaat ja muutenkin.

Välillä kauhistelen kun noi teinit kittaa noita batteryä ja muita energia litkuja,niissä hirveet määrät sokeria,mitä mä juon pari kertaa vuodessa batteryä niin 40%sokeria huh huh...turha sit ihmetelläkää miksi lasten ja nuorten hampaat on kuin jollain 60 vanhuksella..

Vierailija
44/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kerran kuukaudessa lasillisen tai vaikka sellaisen puolen litran pullollisen, niin en usko että on terveyden kannalta merkityksellistä onko se sokerilla vai aspartaamilla makeutettua.

Vierailija
45/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, miten ihmiset voi juoda lighteja sen maun vuoksi. Niistä jää järkyttävä kitkerä jälkimaku, tuntuu ettei niillä edes janoa saa pois, kun sen maun vuoksi olisi juotava jotain muuta perään.

Ja toisekseen, sokerilimsa on hyvä siinäkin mielessä, että nostaa verensokeria, mulla kun ei tule syötyä joka välissä.

Vierailija
46/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä, miten ihmiset voi juoda lighteja sen maun vuoksi. Niistä jää järkyttävä kitkerä jälkimaku, tuntuu ettei niillä edes janoa saa pois, kun sen maun vuoksi olisi juotava jotain muuta perään.

Ja toisekseen, sokerilimsa on hyvä siinäkin mielessä, että nostaa verensokeria, mulla kun ei tule syötyä joka välissä.

en pidä yhtään sokerilimsojen mausta. Pepsi max on mun makuun just hyvä, tavallinen pepsi ei. Eli makuasioitahan nämä on. Varmaan tottuisin sokeripepsinkin makuun jos aina ostaisin sitä, mutta en näe tarvetta totuttaa itseäni pepsi maxista tavalliseen pepsiin koska juon sitä kuitenkin vain harvoin.

Vierailija
47/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilimuista tulee ällöttävä sitkeä lima kurkkuun/suuhun, joka on pakko huuhdella jollain muulla. Ällöttävän makuisia, sama kun sokeripalaa imeskelisi.

Minulla Pepsi Max toimii janojuomana oikein hyvin. Vettä olen juonut viimeksi joulukuussa, maitoa 16 vuotta sitten ja piimää joskus kesällä. Mehuja en myöskään ole juonut aikoihin. Yölläkin sängyn vierestä löytyy PM-pullo, josta herätessä voi hörpsiä. :)

Enkä ole huomannut hampaiden harmaantumistakaan, eikä hammaslääkärikään alkutalvesta mitään huomauttanut.

t.22

Vierailija
48/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi on ruokajuomaa! tykkän itse pepsi maxista tosi paljon ja meidän 4 ja 6 vuotiaat tykkää myös. Koska en juo vetta mielelläni, enkä maitoa tai mehua. Juon tota ruuan yhteydessä ja niin juo nykyään molemmat lapsetkin.

Terveenä ollaan pysytty :) Ei me nyt montaa litraa päivässä juoda, kesällä tietty enemmän kun jääkylmä pepsi vie hyvin janon lapsilta.

ruokajuomana. Ei kai ne sun lapset nyt vielä mihinkään sairastu mutta entä 20 vuoden päästä?

Minä en näe tätä niin vaarallisena asiana.

Meillä ei syödä karkkia kuin kaksi kertaa suussa, eikä muita herkkuja mässätä. Joten mun mielestä voin antaa lapsille ja itselleni jotain hyvää.

En koe light limuja vaarallisiksi.

Tupakka/alkoholi/rasva/sokeri yms on musta vaarallisempia.

Vierailija
49/49 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset kyllä juo tosi harvoin, ehkä joka toinen kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi