Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän mielestänne outoa pitää 32 neliön yksiössä 2-3 keskisuurta koiraa?

Vierailija
13.05.2025 |

Itsehän pidän tätä borderline eläinrääkkäyksenä ja ihmettelen miksi noin pieneen asuntoon pitää ottaa noin monta koiraa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot koirat ei tee muuta kuin nukkuvat, jos pääsee ulkoilemaan tarpeeksi niin ei niillä hätää ole. Ei se asunnon koko vaan se muu hoito. Meillä on pieni koira, ei juuri kotona muuta käytä kuin sohvaa ja sänkyä. Pääsee ulos neljä kertaa päivässä ja päättää itse lenkkien pituuden, iltaisin haluaa leikkiä 

Vierailija
2/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on pitää rakkeja yhtään missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla haju? Hyi hel.......   .

Vierailija
4/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla haju? Hyi hel.......   .

Välillä on lappuja rappukäytävässä, että lisää koiria hoidossa (omien lisäksi) ja pahoitellaan mahdollista äänihaittaa.

Vierailija
5/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä eläin- että ihmisrääkkäystä. Tuollainen sakki haisee ja pitää ääntä, eikä varmasti ole koiran kannalta parasta elämänlaatua.

Vierailija
6/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei mulla oli joskus esimies, jolla oli 2 tai 3 tanskandoggia yksiössä kaupungissa. Mun mielestä se oli outoa ja sanoin sen ääneen, niin me ei tultu juttuun enää sen jälkeen ja sain siirron pois. 

Vierailija
7/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei mulla oli joskus esimies, jolla oli 2 tai 3 tanskandoggia yksiössä kaupungissa. Mun mielestä se oli outoa ja sanoin sen ääneen, niin me ei tultu juttuun enää sen jälkeen ja sain siirron pois. 

Paikallinen sopiminen käytännössä.

Vierailija
8/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä juuri. Eikä kyllä haitannut yhtään, sillä en itsekään pitänyt hänestä ja olen yhä sitä mieltä, että pienen hevosen kokoiset koirat ei kuulu kerrostaloon, saati yksiöön.

Vierailija
9/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta eläimen kiusaamista tuollainen ja täysin itsekkäistä syistä.

Vierailija
10/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä juuri. Eikä kyllä haitannut yhtään, sillä en itsekään pitänyt hänestä ja olen yhä sitä mieltä, että pienen hevosen kokoiset koirat ei kuulu kerrostaloon, saati yksiöön.

Kuulostaa ihmiseltä, joka suuttuu siitäkin jos koirasta ei puhuta hän-sanalla.

Vierailija
11/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot koirat ei tee muuta kuin nukkuvat, jos pääsee ulkoilemaan tarpeeksi niin ei niillä hätää ole. Ei se asunnon koko vaan se muu hoito. Meillä on pieni koira, ei juuri kotona muuta käytä kuin sohvaa ja sänkyä. Pääsee ulos neljä kertaa päivässä ja päättää itse lenkkien pituuden, iltaisin haluaa leikkiä 

Oletko tosissasi?

Vierailija
12/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon kokoisessa asunnossa ole järkevää pitää edes kissaa, saati kolmea isoa koiraa.

Vierailija
13/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon kokoisessa asunnossa ole järkevää pitää edes kissaa, saati kolmea isoa koiraa.

Aivan samoja ajatuksia.