Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

perfect skin anti cellulite serum, onko kukaan testannut? Vaikka eihän

Vierailija
13.03.2011 |

voiteista pitäisi apua olla... Mutta näin kevään kuluessa paniikki taas iskee tulevasta bikinikaudesta. T. muhkurajalka

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jo testannut tuotetta?? :)

T: kolmas muhkurajalka :D

Vierailija
2/7 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtinyt testaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoo etten oo uskonut näihin, ja mulla on pari muuta ollut aikaisemmin kokeilussa, ne ei oo toiminut. mutta tää on selkeesti siloittanut muhkuroita. ainakin mulla toimii. :)

Vierailija
4/7 |
09.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaa oo testannuu??? kiinnostais tietäää

Vierailija
5/7 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoo etten oo uskonut näihin, ja mulla on pari muuta ollut aikaisemmin kokeilussa, ne ei oo toiminut. mutta tää on selkeesti siloittanut muhkuroita. ainakin mulla toimii. :)

3pv.aamuin ja illoin olen hieronut voimakkaasti nystyräkintaalla vyötätöstä polviin. nyt odottelen tulosta,

Vierailija
6/7 |
19.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3pv.aamuin ja illoin olen hieronut voimakkaasti nystyräkintaalla vyötätöstä polviin. nyt odottelen tulosta,

tietysti jatkan ,sieltä biotech pharmalla on tulossa toinen lähetys norm.hintaan.jos ei tule tulosta tietää perua lähetyksen.

Vierailija
7/7 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

postissa paketti tuota kyseistä tuotetta. En ole vielä testannut, mutta toivon sen toimivan :) t. toinen muhkurakoipi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan