Oletko sen näköinen nainen jota käännytään katsomaan kahdesti?
Mä menen jotenkin ihan puihin kun huomaan jonkun katsovan uudestaan, siis tiedättekö sillä tavalla tutkiskellen/ihaillen/palvoen (nämä ovat vieressäseuraajan kommentteja :)
Kommentit (44)
Baarissa (silloin harvoin kun käyn) en sitä sinkkunaisena laita pahakseni, mutta esim. kauppareissuilla jossakin Prisman käytävillä se on jo häiritsevää. Usein joku samanikäinen mies ensi vilkaisee ja sitten kääntyy katsomaan uudestaan... Tätä on tapahtunut niin usein, ettei ole jäänyt huomaamatta.
Tiedän olevani kaunis nainen, mutta minkäs sille mahtaa.
sellainen ihan näkymätön nainen. Mä menen ihan puihin, kun huomaan jonkun katsovan, siis ylipäänsä näkevän minut.
Onko sitten oikeasti olemassa sellaisia, joita katsotaan "sillä silmällä" usein vaikkapa ihan vaan kaupungilla, kaupassa tmv.? Jos on, niin miltä näytätte?
Todella monen katse ikäänkuin palaa uudestaan ja jää pitemmäksi aikaa, vaikka itse kassatapahtuma olisi ohi eikä enää "kuulu" katsella, ja se on jotenkin riisuva (en osaa selittää tarkemmin).
Ensin ollaan normaalisti jutuissa ja sitten huomaa kun jollain lamppu syttyy, hän kurkkaa johonkin muualle ja nostaa katseensa suoraan silmiin ja jämähtää siihen. Työkaverit tätä katsetta ovat kommentoineet nimenomaan palvovaksi.
ap
Olen 155 cm "pitkä", painan 47 kg ja odotan kolmosia = jäätävän kokoinen maha pienellä naisella = kaikki tuijottaa!
Mieheni kiinnittää usein huomiota siihen, että käännän katseita. Kuulemma varsinkin naiset katsovat minua tavallista pitempään, kun kuljemme kaupungilla. Tämä korostuu erityisesti kesäisin.
En laittaudu juuri mitenkään, mutta olen pitkä, hoikka ja urheilullinen. Pukeudun useimmiten mekkoihin ja hameisiin, ja minulla on pitkät hiukset. Ehkä nämä seikat sitten ovat jotenkin poikkeuksellisia.
Mutta en usko että se olisi siksi että olisin niin hyvännäköinen vaan siksi että pidän 50´s tyylisiä mekkoja ja hameita kesät/talvet. Myös meikit ja hiukset on samaa tyyliä.
Ehkäpä siksi kerään katseita. En ole ajatustenlukija niin en tiedä tarkasti =D
Mua nyt ei käännytä katsomaan ylipäätään. Ei aavistustakaan, miten siihen suhtautuisin, jos joku sattuisi katsomaan peräti ihaillen... Luultavasti vilkuilisin olkani yli, ketä mahdetaan tuijottaa ;)
because I will go places o_<
joskus nauraan omassa päässä kun huomaan miten ihmiset aliarvioi omaa osaamista tai älykyyttä tms. Suotakoon se heille :þ
Itseni on vaikea ymmärtää, mitä miehet minussa ns. näkevät. En ole sporttinen enkä mitenkään hoikka, mieluummin hiukan pyöreä, alle 170 cm pitkä. Omasta mielestäni ihan tavallisen näköinen, tummahiuksinen, pyöreäkasvoinen, isohkorintainen. Minulle on kuitenkin sanottu, että olen jotenkin eksoottisen, "japanilaisen" näköinen...
Ehkä sitten tietyntyyppiset miehet katsovat, eivät tietenkään kaikki, etenkään missivartaloisista ja sporttisista naisista pitävät.
yleensä kyylää mun tatuointeja... Se on joskus häiritsevää, kun ensin en tajua ( ei niitä ite muista) mitä tuijotetaan, mut sit tulee sellanen "ahaa! elämys... Ihan hauskaa, tosin en tiedä mitä ne tuijottelijat ajattelee.
Mulla siis toinen käsi ja jalka täynnä kuvia...
ja pyöreähkö lantio(vyötärön ja lantion suhde 70:100) keräävät miesten katseet. Tämä on tutkittu juttu ja sen väitetään liittyvän biologiaan.
mutta väkisin olen huomannut, että kun kaksi ihmistä kävelee vastaan niin siltä joka puhuu, menee ajatukset sekaisin : D
lähinnä hengessä "hä? Onks toi ton oikee nenä, ja voiko jollain olla tollanen laariperse?"
ja pyöreähkö lantio(vyötärön ja lantion suhde 70:100) keräävät miesten katseet. Tämä on tutkittu juttu ja sen väitetään liittyvän biologiaan.
Mulla on kyllä aika pitkät jalat, mutta ne on rumat.
Rinnat on isot vain ylipainon takia, mulla oli ennen joku A-Bkuppi ja nyt ne on jotain C-D.. Mutta kunhan tästä laihdun niin oon taas normaalin kokoinen siitäkin.
Lantio on kyllä leveä, mutta en tuota suhde juttua tajunnut (joo ei saa haukkua, en ole hyvä laskemaan mitään).
En muista numeroa, mutta se fiftari aiemmin kuitenkin.
Mua nyt ei käännytä katsomaan ylipäätään. Ei aavistustakaan, miten siihen suhtautuisin, jos joku sattuisi katsomaan peräti ihaillen... Luultavasti vilkuilisin olkani yli, ketä mahdetaan tuijottaa ;)
Mä olen itse pitänyt itseäni aina ihan hyvännäköisenä, mutta ei mua kyllä (ainakaan enää) käännytä katsomaan kovinkaan usein. Ehkä jossain baarissa joskus, jos siellä kävisin, mut tuskin sielläkään turhan taajaan.
Onko sitten oikeasti olemassa sellaisia, joita katsotaan "sillä silmällä" usein vaikkapa ihan vaan kaupungilla, kaupassa tmv.? Jos on, niin miltä näytätte?