Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sen näköinen nainen jota käännytään katsomaan kahdesti?

Vierailija
12.03.2011 |

Mä menen jotenkin ihan puihin kun huomaan jonkun katsovan uudestaan, siis tiedättekö sillä tavalla tutkiskellen/ihaillen/palvoen (nämä ovat vieressäseuraajan kommentteja :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan jatkuvasti olemuksestani kommenttia

Vierailija
22/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa ihmisten katseita, joten en tiedä, katsotaanko mua. Olen kyllä hoikahko ja muodokas, joten ehkä mua katsotaan, ehkä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunotar olekaan. Mutta kuulemma minussa on sisäistä hehkua ja sensuaalisuutta joka saa katsomaan kahdesti:D Olen miellyttävän näköinen, hyvinpukeutuva ja hymyilevä.

Vierailija
24/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen äiti ja erittäin treenattu ja muodokas...ja mulla on omanlainen vaatemaku...

ja saan todella paljon katseita

ja miehen mukaan myös etumus nousee yhdellä ja toisella että semmosta...

mutta en erityisemmin välitä katseista:)

Vierailija
25/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei se nyt niin ihmeellistä ole. Katon mäkin välillä pariin kertaan joitain miehiä, jotka ihan susirumia!

Vierailija
26/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tulivat kaupungilla vastaan. Siis silleen häkeltyneenä. Nuoria ja keski-ikäisiä. Sitten apteekissa naismyyjä päästi minut ennen yhtä henkilöä kun oli pienet ostokset ja hymyili ihailevasti.

Olen aika paksu mutta minulla on kauniit kasvot ja hiukset. Toivon että joku päivä myös vartaloni kääntää katseita :)

Vierailija
27/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä. Yleensä niinä päivinä, kun itsekin tunnen itseni viehättäväksi. Mutta suoraan sanottuna, en käsitä, miksi minua käännytään katsomaan. Olen kumminkin alle 160cm ja pyöreähkö. En usko olevani kaunis, söpöksi voisin kuvitella itseni ja pukeudun aika tyttömäisesti.

Enkä käsitä sitäkään, että olen saanut asuinalueeni komeimmat miehet koukkuun, kun täällä piisaisi pitkäsäärisiä, hoikkia ja oikeasti kauniita naisia. Harmi vaan, että en oikein itse näistä miehistä välitä, pintaa on, mutta ei loppupeleissä sitä muuta, mitä tarvitaan.

Ehkä sitten vain matchaan niiden naisihanteeseen?

Vierailija
28/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs me susirumat? :)

Vierailija
29/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutaman kerran tuossa lähikaupassa on käynyt niit, että on kassajonossa mies katsonut useampaan kertaan melko intesiivisesti. Minulle on tullut siitä hieman vaivautunut olo, etenkin sillä kertaa kun kyseessä oli erittäin komea mies:) Ja en pidä itseäni mitenkään superkauniina, mutta en nyt rumanakaan. Ja helposti miehet tulevat kaupassa juttusillekin, vaikka olisi lapsetkin siinä jaloissa. Näin siis myös työpaikassanikin.

Nuorempana ysätäväni aina ihmetteli, että miten onnistun pääsemään aina juttusille sen miehen kanssa, josta sanon olleeni kiinnostunut ja vielä siten, että mies tekee aloitteen. Ehkä minussa on jokin sisäsyntyinen flirttailija, joka tosin on taka-alalla näin perheellisenä ollessani.

Vierailija
30/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten oikeasti olemassa sellaisia, joita katsotaan "sillä silmällä" usein vaikkapa ihan vaan kaupungilla, kaupassa tmv.? Jos on, niin miltä näytätte?

en kyllä tunne ketään, jota ihailtaisiin/palvottaisiin tmv. ihan arkisesti kadulla/kaupassa/puistossa (vaikka paljon kauniitakin ihmisiä tunnen). Tosiaan baarit sitten erikseen ja eri motiivit. Enkä tosiaan tiedä yhtäkään (aikuista) miestä, joka kaupungilla tuijottelisi kauniiden naisten perään mitenkään erityisemmin... Taitaa olla omassa päässä monella nämä katseet.

Vierailija
31/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-valitettavasti

Vierailija
32/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kiinnittää usein huomiota siihen, että käännän katseita. Kuulemma varsinkin naiset katsovat minua tavallista pitempään, kun kuljemme kaupungilla. Tämä korostuu erityisesti kesäisin.

En laittaudu juuri mitenkään, mutta olen pitkä, hoikka ja urheilullinen. Pukeudun useimmiten mekkoihin ja hameisiin, ja minulla on pitkät hiukset. Ehkä nämä seikat sitten ovat jotenkin poikkeuksellisia.

Oisin varmaan yks potentiaalinen perään katsoja... :D Kuulostaahan tuo nyt niin hyvältä, mielelläni mä hyvännäköisiä naisia katselen siinä kuin miehiäkin, vaikka luulenkin tekeväni sen salaa... :)

Itse en niinkään kerää. Olen perusnätti, en mitenkään huomiota herättävä. Baariin laittautuessani saan kyllä katseita, mutta mä oonkin aika flirtti ja pidän silmäpeliä.

Vierailija
33/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten oikeasti olemassa sellaisia, joita katsotaan "sillä silmällä" usein vaikkapa ihan vaan kaupungilla, kaupassa tmv.? Jos on, niin miltä näytätte?

en kyllä tunne ketään, jota ihailtaisiin/palvottaisiin tmv. ihan arkisesti kadulla/kaupassa/puistossa (vaikka paljon kauniitakin ihmisiä tunnen). Tosiaan baarit sitten erikseen ja eri motiivit. Enkä tosiaan tiedä yhtäkään (aikuista) miestä, joka kaupungilla tuijottelisi kauniiden naisten perään mitenkään erityisemmin... Taitaa olla omassa päässä monella nämä katseet.

Monta kertaa olen huomannut jonkun selvästi katsovan pidempään (ja ei, ei niin kuin ihmiset tuijottavat vammaisia) ja ihan kaupungilla arjessa. Itse tiedän moniakin miehiä (aikuisia) jotka jäävät katsomaan kaunista naista jos sellainen kävelee ohi.

Kyllä minäkin jään katsomaan erityisen komeita/lihaksikkaita miehiä. Katsoa saa, muttei koskea. ;)

Vierailija
34/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tykkään käyttää mekkoja ja korkeita korkoja. Talvisin olen niin vilukissa, että hukun vaatteideni alle eikä kukaan kiinnitä minuun huomiota. Olen kyllä huomannut, että -10 vuotta ja -10 kiloa sitten katseltiin huomattavasti enemmän. Mutta taidan olla aika tyypillinen tapaus, harva säilyttää hoikan muotonsa lastensaamisen jälkeen. Tiedän kyllä, että sellaisiakin naisia on ja nostan heille hattua!

Vierailija
35/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin, nolostuisin.

Vierailija
36/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaupungilla kuljetaan tulisi tuijottaa vain eteensä ei perseitä tai tissejä. Flirttailla ei todellakaan saa. Se on epäherrasmiesmäistä.

Katunaiset katselevat miehiä silmiin ja flirttivät. Se on halvan naisen merkki.

Näin meidän kulttuurissa.

Vierailija
37/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä tunnu vanheneminekaan vaikealle, kun ei ole näyttävä koskaan ollutkaan, ei korkealta putoa vanhetessa :)

Vierailija
38/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset katsovat pitkään ja intensiivisesti. Oletan, että pitävät tyylistäni.

Miehistä en tiedä, en kiinnitä huomiota.

Vierailija
39/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikö siellä kyselee typeriä..

Vierailija
40/44 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset katsovat pitkään ja intensiivisesti. Oletan, että pitävät tyylistäni.

Miehistä en tiedä, en kiinnitä huomiota.

Tai en tiedä katsovatko nyt erityisen pitkään, mutta tarkoitan, että naisten katseet huomaan, en miesten.

Naisten kehut tai kiinnostus ulkonäköä kohtaan kertovat siitä, että katseen kohde on oikeasti kaunis, onnistunut tyylissään, meikannut hyvin tms. Miesten kiinnostus/ ihailu on paljon randomimpaa, eikä sisällä ymmärrystä nähtyä vaivannäköä/ luonnonlahjoja kohtaan :)