Oletko sen näköinen nainen jota käännytään katsomaan kahdesti?
Mä menen jotenkin ihan puihin kun huomaan jonkun katsovan uudestaan, siis tiedättekö sillä tavalla tutkiskellen/ihaillen/palvoen (nämä ovat vieressäseuraajan kommentteja :)
Kommentit (44)
ihan jokainen vastaantuleva mies jää hölmönä tuijottamaan. Ja yleensä huomaan etumuksen alkavan pullistella. Vähintään kerran päivässä joku kävelee päin lyhtypylvästä, viikottain joku ajaa kolarin minua katsoessaan.
Työpalavereista miesten kanssa ei tule mitään, kun ei heillä pysy ajatus kasassa, änkyttävät ja sössöttävät vain. Tai toisaalta, saanhan mä tahtoni aina läpi..
Mä kertakaikkiaan huoun seksuaalisuutta, vaikka olenkin itse autuaan tietämätön viehätysvoimastani.
tosin syynä on se, että lapset huutaa ja roikkuu ehkä puoliksi ulos rattaista ja itse olen punainen kuin keitetty rapu.
Luulen, että se johtuu hoikista sääristä. Muuta katsomisen syytä en keksi.
En tykkää tuijottelusta, se on noloa. Aika harvoin tulee sen takia käytettyä hametta.
Itse olen aina niin keskittynyt kaikkeen muuhun etten kiinnitä huomioita muiden katseisiin/katsomattomuuteen.
Olen perusilmeeltäni aika iloinen, pitkä ja hyväryhtinen ja hiukset ovat suht pitkät ja blondit. Ja kuulemma autuaan tietämätön omasta viehätysvoimastani. Sen takia mieskin kuulemma aikoinaan muhun rakastui ?