Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ei tajua, että on huonoa käytöstä kylässä ollessa

Vierailija
11.03.2011 |

viedä itse kahvikupit tiskialtaaseen! Ihan oikeesti, niin EI tehdä. Moni ajattelee olevansa kohtelias ja vievänsä astiat itse altaaseen, mutta jos on edes vähääkään käytöstapoja, niin jättää sen likaisen kahvikupin ja pullalautasen kahvipöytään ja lähtee pois. Uskokaa jo, sitä ei pidä viedä sinne itse! Se on emännän tehtävä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy niin paljon vieraita, että todella helpottaa sitä ärsyttävää pöydän korjaamista ja siivoamista, kun vieraat itse kiikuttavat kuppinsa tiskipöydälle ja servetit/teepussit roskikseen. En tietty edellytä, että näin tulisi toimia, mutta ilahdun jos joku näin tekee.

no, ihan mitä vaan. Tänäänkin meillä on käynyt kahdet vieraat, eilen myös, ja huomennakin on tulossa. Joudun siis kaikkien oman perheen ruokailujen lisäksi siivoamaan pöydästä astiat ja roskat, tarjottavat ja muruset kaksi ylimääräistä kertaa vielä siihen päälle. Kyllä se alkaa pännimään, ja vieraan apu on tervetullutta. t. "laiska emäntä", olinkohan nro 3

kutsutte niin paljon vieraita?

Vierailija
22/22 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ajattelee olevansa kohtelias ja vievänsä astiat itse altaaseen

Emäntää kohtaan ei saisi yrittää olla ystävällinen ja kohtelias?

Emäntä joka hallitsee kultaisen käytöksen oppaan ulkoa, voi avata suunsa ja sanoa vaikkapa "Kiitos Martta, jätä vain siihen, minä kyllä laitan ne tiskiin. Mene vain seurustelemaan muiden kanssa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla