Mikä on paras tapa laihtua nopeasti?
Ylipainoa 30 kg. Haluaisin laihtua nopeasti ekat 10 kg ja loput 20 voin laihduttaa hitaastikin, jos se on terveellinen tapa. Mutta mikä olisi nopein keino saada ne ekat kymmenen pois?
Kommentit (49)
Varmaan tiedät itsekin vastauksen?
Tiedät, miten laihtuu?
Tiedätpikadieettien hyödyt?
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, miten laihtuu?
En ole ennen laihduttanut, koska olen ollut aina normaalipainoinen. Nyt sairauden vuoksi tulleet nämä ylikilot. Ap
Miksi ekat 10 kg nopeasti? Mihin sulla on kiire? Ainoat toimivat "dieetit" ei oo dieettejä ollenkaan vaan pysyviä elämäntapamuutoksia ja niihin lähdetään pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, miten laihtuu?
En ole ennen laihduttanut, koska olen ollut aina normaalipainoinen. Nyt sairauden vuoksi tulleet nämä ylikilot. Ap
Ja on epäselvää, miten ihminen laihtuu tai lihoo? Ai niin mut ku se oli se sairaus, joka lihotti tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Liiku enemmän ja syö vähemmän.
"Ihan liian vaikeeta, eiks olis jotain helpompaa tapaa???"
Vierailija kirjoitti:
Miksi ekat 10 kg nopeasti? Mihin sulla on kiire? Ainoat toimivat "dieetit" ei oo dieettejä ollenkaan vaan pysyviä elämäntapamuutoksia ja niihin lähdetään pikkuhiljaa.
Ihan sen takia, että mulla on huono olo ylipainon takia, ja tiedän, että jo 10 kg pois parantaisi oloa huomattavasti. Tämä liittyy siihen sairauteenkin. Ja se sairaus estää kovemman liikunnan, lyhyitä kävelyitä teen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sen takia, että mulla on huono olo ylipainon takia, ja tiedän, että jo 10 kg pois parantaisi oloa huomattavasti. Tämä liittyy siihen sairauteenkin. Ja se sairaus estää kovemman liikunnan, lyhyitä kävelyitä teen. Ap
Tee itelles palvelus ja tee se hidas elämäntapamuutos. Sun sairaus ei kiitä siitä, että susta tulee jojoilija, mikä tulee suuresta osasta pikadieetteilijöistä.
No, kokeilisitko esim nutrilettia ( tai vast.) viikon tai pari? Pääsisit alkuun ja motivoituisit? Mulla tää toimii alullepanijana.
+ Oletko harkinnut ravintoterapeutilla käyntiä?
Aloitin oman ISON painonpudotukseni VLCD:llä.
Ensin 8kg sitä kautta ja sitten loput 40kg perinteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itelles palvelus ja tee se hidas elämäntapamuutos. Sun sairaus ei kiitä siitä, että susta tulee jojoilija, mikä tulee suuresta osasta pikadieetteilijöistä.
Ok. En vain tiedä miten toteuttaa se elämäntapamuutos, kun sairaus estää liikunnan lisäämisen ja toisaalta en voi ratkaista ongelmaa jättämällä sipsejä ja karkkeja ja limuja pois, kun en niitä nytkään käytä. Ap
16:8 pätkäpaastolla lähti nopeasti ja vaivattomasti
Munapaasto. Vaihtoehtoisesti carnivore eli lihansyöjän dieetti. Kumpikaan edellämainituista ei kyllä todellakaan sovi kaikille tai ole terveellisiä.
Jos on vararavintoa 30 kg, parin viikon vesipaasto käy hyvin. Tutustu ensin aiheeseen, ja tieteellisiin tutkimuksiin.
Ei ole yhtään niin vaarallista kuin monet täällä väittää. Jotkut on paastolla pitempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat nopealla?
Ajattelin, että ekat 10 kg lähtisi 2 kk aikana, sitten vauhdin varmaan kannattaisi hidastua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. En vain tiedä miten toteuttaa se elämäntapamuutos, kun sairaus estää liikunnan lisäämisen ja toisaalta en voi ratkaista ongelmaa jättämällä sipsejä ja karkkeja ja limuja pois, kun en niitä nytkään käytä. Ap
Mikä sairaus? Liikuntaa on loputtomasti eri tyyppistä. Jotkut aloittaa laihduttamisen käsiä ja jalkoja heiluttelemalla. Voisitko uida? Jos lihot, saat liikaa kaloreita, ihan sama mitä syöt. Eli syö vähemmän tai ravintoarvoilta parempaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat nopealla?
Ajattelin, että ekat 10 kg lähtisi 2 kk aikana, sitten vauhdin varmaan kannattaisi hidastua. Ap
Aa. Röllipeikko. Hohhoi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat nopealla?
Aa. Röllipeikko. Hohhoi
Mikä vika on tuossa suunnitelmassa? Se on reilu kilo viikossa. Ja ylipainoa kuitenkin on aika paljon. Ap
Liiku enemmän ja syö vähemmän.