Onko aivan pakko polttaa tupakkaa bussikatoksessa?
Vai voisiko kuvitella haisevansa siinä ulkopuolella?
Ärsyttää, kun varsinkin tällaisella ilmalla omat vaatteet alkaa hetkessä haista kuvottavalta, kun joku kiskoo norttiansa siinä kopissa.
Kommentit (27)
Vaikka itse tupakoin, menen aina sivummalle ja yleensä vielä katson, mistä suunnasta tuulee ettei katoksen alla olevat saa savuja päälleen.
Olen itse asiassa muutaman kerran huomauttanut muutamalla pojalle tästä asiasta, koska katoksen alla saattaa olla lapsia, joiden ei todellakaan tarvitse altistua tupakansavulle/hajulle.
Joku on myös joskus piereskellytkin, syleksinyt ja jopa kiroillutkin siellä! Kaameaa!
lakannut ajat sitten, joten ei voi paljoa odottaa.
kessuttelullani häiritisi muita ihmisiä.
Vaikka itse tupakoin, menen aina sivummalle ja yleensä vielä katson, mistä suunnasta tuulee ettei katoksen alla olevat saa savuja päälleen.
Olen itse asiassa muutaman kerran huomauttanut muutamalla pojalle tästä asiasta, koska katoksen alla saattaa olla lapsia, joiden ei todellakaan tarvitse altistua tupakansavulle/hajulle.
on haittaa, en kyllä ole sanomatta siitä kovaan ääneen. Sittenhän meitä on kaksi Urpoa
voi mennä itse kauemmas. Kyllä tupakoitsijoitakin haittaa ne kakkahousut siellä bussipysäkissä.
Jos nyt oltais vaan kaikki ihan sovussa keskenämme niin vois olla vähän helpompaa.
Jos sinä valitat ihan kaikesta, niin mieti vähän kuinka monesta asiasta sulle voisi kanssa valittaa..
Lähde itse pois jos häiritsee. Pk-seudulla on ainakin joku suositus, mutta kyllähän sitä suositellaan vaikka mitä. Totteletko itse kaikkia suosituksia joka asiassa??
yksi tupakoitsija savuttaa yksinään katoksessa, ei oo reiluu...
jos siellä on muita. Tajuan kylä, että jollakin voi olla astma tms. tai muuten vaan ei voi sietää tupakkaa. En itsekään siedä, olen vain riippuvainen:(
ja niitä aikoja, kun röökiä sai vedellä pankissa tai juna-asemalla samalla, kun juo kahviaan.
MAailma muuttuu koko ajan perseemmäksi paikaksi elää.
Kuten ei sekään että sataa räntää.
Noi ei se ole sen tupakoitsijan ongelma jos muut haluavat mennä seisomaan katoksen ulkopuolelle.
mä tyrkkään sen tupakoivan sinne räntälätäkköön ihan vahingossa. Tähän asti olen tyytynyt sanomaan kovaan ääneen että jaahas, tarttee varmaan siirtyä tosta juntista kauemmas kun ei tajua että savuttaa muita.
polttaa siinä katoksessa. Itsekin tupakoin, mutta aina siirryn kauemmas, en edes kehtaisi jäädä bussikatokseen käryttelemään jos siinä on muitakin ihmisiä.
Ei sillä pysäkillä/katoksen sisällä ole kielletty polttamasta. Lähde itse pois jos häiritsee. Pk-seudulla on ainakin joku suositus, mutta kyllähän sitä suositellaan vaikka mitä. Totteletko itse kaikkia suosituksia joka asiassa??
Monta muutakin asiaa on, joita ei varsinaisestiole kielletty, mutta kohteliaisuudesta kanssaihmisiä kohtaan en silti tee niin. Kaikkia suosituksia ei voi "totella", mutta mielellään sellaisia, jotka vaikuttavat muihinkin ihmisiin.
Pireskely tai mäkkiruuansyönti ei vaaranna vieruskaverin terveyttä, tai pilaa hänen vaatteitaan, vaikkei nyt muuten ehkä niin miellyttävää olekaan.
suurin osa tupakoitsijoista polttaakin kauempana, mutta tietysti vain sen yhden uunon huomaa.
Mutta miksi ihmeessä aina se, joka tulee viimeisenä pysäkille, nousee aina ekana bussiin? Ja miksi ihmeessä jotkut miehet antaa ruuhkaisella pysäkillä viimeksi tulleiden naisten nousta ennen heitä bussiin? Ne naiset, jotka ovat näiden miesten takana, pääsevät kyytiin viimeisinä ja voivat joutua seisomaan. Miksei äidit kiellä lapsiaan potkimasta edessä olevan penkin selkänojaa? Miksi kaikkein isokokoisimmat istuvat aina minun viereeni, jotta litistyn seinää vasten? Pyhä itku;-)
vetä räntäsateessa ulkotilassa. Haloo.