Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua inhottaa kun joulukorttien joukossa on taas noista lapsista otettuja kuvia tonttulakit päässään

Vierailija
24.10.2005 |

viime jouluna tuli ihan 6 perheeltä,ja totta puhuakseni joissakin lapset näyttivät ihan idiooteilta ja omituisilta misot mollottavat silmät ja virne päällä,,,,,,,,,yäk

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla skitsofrenia tai jotain kun jankkaat yhtä ja samaa asiaa? Laita kuule osottees niin saat täysin erilaisen joulukortin multa. Mä käyn ettimässä jonkun somalin ja änkeän sille tonttulakin päähän. Saat todella upean kortin jossa se irvistelee ja vilkuttaa sulle!

Vierailija
22/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joulun jälkeen ne menevät ihan sinne, mihin muutkin kortit. Eli lämmityskattilaan sytykkeeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en olisi vuosi vuoden jälkeenkään tiennyt kuinka ihmiset inhoavat niitä kuvakortteja. Siis en missään muualla ole kuullut keskustelua aiheesta. Mites te muut? Ja täällä jauhetaan joka joulu kuvakorttien kamaluutta.

Vierailija
24/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap kyllä pettyy! Meidän joulukortissa lapsella ei ole ollenkaan tonttulakkia päässä, eikä edes sitä virnettä naamalla...toisaalta ei me ap:n tyyppisille ihmisille kortteja lähetetäkään.

Vierailija
25/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ovat.

Ei minua ainakaan kiinnosta vieraat muksut muutenkaan, eikä varsinkaan niiden kuvat. Ja kyllä, olen ihan tyytyväinen elämääni, vaikken saisi ainuttakaan joulukorttia, ihan turha perinne.

Vierailija
26/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden tiimarikorttien kuvat? Tuskinpa. Eli mikä olikaan ongelma.. Tietysti voisit ilmoittaa tutuillesi, ettet halua minkäänlaisia kortteja.

Itse en tajua, että joku joulukortin kuva voi olla joillekin suurta inhotusta aiheuttava asia. Eihän niitä kortteja tarvitse katsella kaiket illat, sen kun laittaa pinoon tai nakkaa takkaan tai heittää roskiin tai minne lystää. Vaikeaa?

Vanhemmathan luulee, että muidenkin mielestä omat muksut on suloisia Harvemmin ovat.

Ei minua ainakaan kiinnosta vieraat muksut muutenkaan, eikä varsinkaan niiden kuvat. Ja kyllä, olen ihan tyytyväinen elämääni, vaikken saisi ainuttakaan joulukorttia, ihan turha perinne.

Vierailija
27/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tietää, että joulu on tulossa kun av:lla alkaa keskustelu tästä asiasta.

Vierailija
28/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista lapsista ei ole tullut koskaan mieleenkään lähettää kuvakortteja. Ei meitä ainakaan kiinnosta pätkääkään miltä kavereiden / vieraampien sukulaisten lapset näyttävät. Joskus on jopa kuvin ollut KESÄLLÄ otettuja otoksia! Suurin osa kuvista on hyvännäköisiä vain omien vanhempien silmissä..