Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua inhottaa kun joulukorttien joukossa on taas noista lapsista otettuja kuvia tonttulakit päässään

Vierailija
24.10.2005 |

viime jouluna tuli ihan 6 perheeltä,ja totta puhuakseni joissakin lapset näyttivät ihan idiooteilta ja omituisilta misot mollottavat silmät ja virne päällä,,,,,,,,,yäk

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et tänä vuonna saa yhtään korttia.

Vierailija
2/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat kinat toistuu vuodesta toiseen =)))). Sitä paitsi tämä provo on huonoimmasta päästä! Paljon parempia on ollut vuosien mittaan. Jäämme odottamaan uutta kierrosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin kiva idea muistaa sukulaisia edes joka toinen vuosi lastensa kuvilla?

Vierailija
4/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tykättiin kun lähetettiin muksuista sellainen kuva, erikseen jopa kiittelivät jotka ei ollut lapsia vähään aikaan nähnyt.

Toivottavasti et ole mun tuttu ja minä olisin sulle sellaisen lähettänyt?

Vierailija
5/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-paljon mielummin kuin tiimarin tusinakortteja!

Vierailija
6/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellainen, jossa on nähty vähän vaivaa? olet outo tyyppi.

Vierailija
7/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kuvia, teetät parhaimmasta valmiit joulukorttikuvat, ei sen kummempi homma.

Vai kuulutko siihen joukkoon, jotka ei lähetä kortteja lainkaan?

Vierailija
8/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joutuu vaan ottamaan lisää närästyslääkettä =).

Vierailija
9/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan valmiita painettuja ja toisinaan itse tehtyjä leikkaa ja liimaa ja koristele-periaatteella. Tänä vuonna ajattelin, että varmaan jo ihmisiä kyllästyttää noi meidän tenavat. Lähetänkin tavallisia Tiimarin kortteja. Aina olen osan korteista ostanutkin kaupasta ja vain lähimmät ovat saaneet lapsi-kortteja. Tänä vuonnapas ei saakaan kukaan.

Vierailija
10/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kun eivät ole valokuvaajia eikä kaikki lapset ole kuvauksellisia. Silloin mielestäni kannattaa jättää väliin nämä kuvakortit. Hyvä kortti on kaunis, se ilahduttaa tai sitten se on esteettisesti puhutteleva.

T. Itse lähetän vain kauniita kortteja (myös kuvakortteja)

Vierailija
11/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa havaita, että tuo tai tämä lapsi on alkanut saada äitinsä/isänsä piirteitä.

Tonttulakkia ei tietenkään ole pakko lapsen päähän laittaa kuvaan jollei sitä halua. Meillä miehen kotimaassa tunneta tonttuperinnettä (vaikka länsimainen kristitty maa onkin) ja tonttuhattu aiheuttaisi siellä vain ihmetystä, joten lapset poseeraavat kuvassa paljain päin, joku joulukynttilä, enkeli tms. kädessään tai muuten jouluisessa ympäristössä. Aina olemme saaneet positiivista palautetta korteistamme varsinkin ulkomaan-sukulaisilta!

Vierailija
12/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kelpaa niin se on sun ongelmas.

Vierailija
13/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siistiä nauraa, kuinka pelleiltä kersat näyttää tonttulakit päässä silmät itkuisina. Buahhahaa! OIkeasti, pilkkaa niistä korteista vaan tehdään!

Vierailija
14/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat lähetellä ap:lle jo ihan pottuilumielessä joulukortteja tähän aikaan. Tietävät ilmeisesti ap:n kannan asiaan hyvin selkeästi.

Vierailija
15/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista lapsista ei ole tullut koskaan mieleenkään lähettää kuvakortteja. Ei meitä ainakaan kiinnosta pätkääkään miltä kavereiden / vieraampien sukulaisten lapset näyttävät. Joskus on jopa kuvin ollut KESÄLLÄ otettuja otoksia! Suurin osa kuvista on hyvännäköisiä vain omien vanhempien silmissä..

Vierailija
16/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se onkin heidän lapsi.

Vierailija
17/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niitä Invalidiliiton ym joita tulee ilmaisiksi postissa.

Vierailija
18/28 |
24.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden kortista tuli monia kiitoksia, tuttavat kyselivät missä olin ne teettänyt, vaikka ihan iste olin kuvat ottanut ja kortin suunnitellut... :oD.

Ajattelin tänä vuonna kuvata lapseni myös postimerkkiinkin.

Vierailija
19/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varmaan kivempi kuva lapsesta tonttuhattupäässä, kun joku tylsä joulupukki kortti. jos mikään suloisempi ja ilahduttavampi joulukortti kuin joku pieni lapsi hymyilee joulutervehdykset =)

Vierailija
20/28 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun saat MEIDÄN joulukortin tänä vuonna.. Otin pikkujouluista palautuneesta ja oven suuhun sammuneesta miehestä valokuvan.. on se tonttulakkikin jossain siellä pilkottamassa, siksipä siitä tuli aivan loistava joulukorttikuva, oikein autenttinen tilannekuva... Anoppi ihastuu ikihyviksi ainakin.

*huutonaurua*