Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok huomauttaa miehelle joka kerta, kun jättää kätensä pesemättä vessassa käydessään?

Vierailija
10.03.2011 |

Lapsetkin huomauttavat, mutta ei lotkauta korviaan. Mikä siinä käsien pesussa on niin vaikeaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan,mikä siinä käsien pesussa on niin vaikeaa?? Yököttää ajatuskin että joku (aikuinen!) ei pese käsiä vessakäynnin jälkeen. Miten se muuten pesee käsiään;peseekö esim kun tulee kotiin/ennen kun alkaa laittaa ruokaa/ennen kun alkaa syömään??

Vierailija
2/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei taida oppi mennä perille. Kuvottavaa :S

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisesti. Pesee ennen ruokaa, kun kehotan lapsiakin pesemään (ei kehtaa silloin olla pesemättä). Jos olen kotona, kun tulee töistä, menee vessaan pesemään kätensä, mutta ei käytä saippuaa. Tuskin pesee silloin, kun minä tai lapset ei olla kotona kyttäämässä.

ap

Vierailija
4/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kuitenkin paskaiset kädet. Meillä ainakin flunssat vähentyneet merkittävästi, kun on alettu "panostaa" käsien pesuun. Ja vaikka lapset ovat päiväkodissa ja koulussa, olen silti varma, että ne vähäiset pöpöt kotiin tuo mies paskaisissa käsissään...

Vierailija
5/6 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naiset menevät kimppaan tyyppien kanssa, joilla ei edes perushygienia ole hallussa.

Vierailija
6/6 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta lasten myötä, kun olen alkanut niidenkin hygieniaa syynäämään:-) Mutta kiva, että siistejäkin miehiä on.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi