Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä aamiaiseen, jonka voisi tehdä illalla valmiiksi ja ottaa mukaan töihin?

Vierailija
10.03.2011 |

Heti herättyäni en pysty syömään mitään, mutta työmatka kestää n. 30 min, joten työpaikalla aamiainen jo maistuisi. Joskus olen tehnyt mikropuuroa, mutta olen täysin kyllästynyt siihen. Antakaa vinkkejä mitä voisin laittaa valmiiksi jo edellisenä iltana (muuta kuin voikkareita, niitä teen joskus) ja ottaa mukaan töihin?

Työpaikalla on jääkaappi ja mikro. Aamiainen pitäisi pystyä syömään koneen ääressä. Mihinkään valmisteluoperaatioihin en ala, tuo mikropuuro on suuritöisin juttu mihin olen valmis. Miksi ihmeessä en keksi mitään?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jugurtti + mysliä. Ja hedelmä.

Vierailija
2/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hedelmiä, rahkaa ja marjoja, muroja.............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku muu salaatti. Pastasalaatti.

Vierailija
4/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pilkotut ja kuoritut hedelmät tai marjat kipossa? Kai ne hyvänä säilyy jääkaapissa... Joku valmis smoothie? Sit kans niitä voileipiäki voi vaihdella, esim. sämpylät, kolmiovoileivät, niissä eri täytteet yms.

en mäkään taida muuta keksiä :D

Vierailija
5/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku muu salaatti. Pastasalaatti.

Ei mullekaan tule mieleen kuin voikkarit, jugurtti, mysli, rahka, hedelmät, marjat vaihtelevina komboina. Pitäisi itsekin terästäytyä tuolla aamiaisrintamalla.

Vierailija
6/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muroja?

Vierailija
7/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettu tai keitetty. Ihan hyvin voi tehdä edellisenä iltana ja syödä aamulla.

Vierailija
8/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka juustoa ja kurkun ja leivän, niin ei tarvitse ruveta iltaisin säätämään yhtään mitään. "Yön yli levänneet" voileivät eivät muutenkaan ole erityisen herkullisia.

Tai jos haluat muuta kuin voileipää, niin jugurttia, viiliä, hedelmiä, karjalanpiirakoita tms. Jos työpaikan jääkaappiin mahtuu, niin veisin niitäkin maanantaina koko viikon satsin. Tai osta muro- tai myslipaketti ja maitoa niiden kanssa.

Vierailija
9/9 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, jotka olivat tietenkin ihan itsestään selviä kun olisi vähän ajatellut. Pointtina tässä on nimenomaan se, että aamiaisen pitää olla valmiina syötäväksi sillä sekunnilla kun saan takin pois päältä ja napsautan koneen päälle. Olen yrittänyt ostaa työpaikan jääkaappiin kaiken maailman tarvikkeita vain huomatakseni, että samat tarvikkeet lojuvat viikon lopussa koskemattomana.

En tajua miksi en saa valmistettua aamiaista töissä, eihän siihen mene kuin minuutti, pari. Koska kuitenkin näin on (ja tämä kokemus on usean vuoden ajalta), olen todennut paremmaksi tehdä syömävalmiin aamiaisen kotona edellisenä iltana. Tuleepahan sitten ainakin syötyä jotain muuta kuin pelkkä banaani.

Pitää ehkä tehdä viikonloppuna suunnitelma ensi viikolle. Kyllä voi ihmisen elämä olla hankalaa :)