No huh tänään taas eräs mamma kaupassa
edessäni kassajonossa latoi tiskiin valmiita einesruokia, kalapuikkoja, ranskalaisia, vaalea pullamössöleipää ja sokerillista jugurttia. Ja lapset oli mukana! Ei tainnu olla palstamamma...
Kommentit (17)
kuhan lapset saa ruokaa ja se pääasia.
kelaa ku jotkut juo ruskeaa paska vettä...
mä ostan lapselleni ens viikolla Happy Mealin!
mä ostan lapselleni ens viikolla Happy Mealin!
itse olen kaupan kassalla töissä ja monet jotka tulee perheen kanssa ostoksille ostaa nimenomaan pelkkiä eineksiä ja valmisruokia. Mikäs siinä, kunhan syövät.
Niitä luomu/palvelutiski/erikoisruokia ostaa sitten nämä vanhemmat pariskunnat ja porvariperheet.
Maustamatonta jugurttiako?
Ei kai kukaan, joka oikeesti rakastaa lastaan ja välittää lapsen terveydestä, osta lapselleen keinotekosesti makeutettuja jugurtteja????
ja sitten marmatetaan, kun paino vaan nousee.
Onko se nyt niin työlästä keittää perunat ja laittaa lohifile uuniin kypsymään.
Herkut voi olla vaikka kerran viikossa jäätelön muodossa.
Valmiskeittoja, lihapullia, ranskalaisia, kaljaa, näkkäriä (uih, sehän oli jopa terveellistä), kiivejä, salaattiaineita, kermavanukkaita, limsaa, lihapiirakoita ja tarjouksesta vielä laskiaispullia ja jotain muutakin.
ostetaan Danonino rahkoja.
i]
Maustamatonta jugurttiako?
Ei kai kukaan, joka oikeesti rakastaa lastaan ja välittää lapsen terveydestä, osta lapselleen keinotekosesti makeutettuja jugurtteja????
[/quote]
Sitten kun joku tekee aloituksen jossa päivitellään epäterveellistä ruokaa niin johan täällä ollaan kilpaa huutamassa kuka on ostanut eniten eineksiä ja muuta epäterveellistä :D Haha :D
hyvin uppoaa kun on aina sitä syöty. Tottumiskysymys, enne söin itse niitä makeita sokerijogurtteja, sitten totuttelin pois ja nyt ne maistuvat liian makeilta, kuin karkilta :)
Maustamatonta jugurttiako?Ei kai kukaan, joka oikeesti rakastaa lastaan ja välittää lapsen terveydestä, osta lapselleen keinotekosesti makeutettuja jugurtteja????
Täällähän kaikki kasvattaa itse kasvikset ja luomupossut ja vapaat kanalat takapihoilla.
Eiks ois paree olla syömättä sit ollenkaan.Eihän se maistu millekään,kylmää nenäräkää.
Kyllä nyt ollaan kaikki luuserit koolla..!
Mitenkähän mun lapset nyt pärjää,,,,,
valkosta paahtoleipää, sitä varten marmeladia (lasten aamupala).
en muuta.