Myisitkö tällaisia kortteja ja mihin hintaan?
Olen piirtänyt ja maalannut maatuskoja omaksi ilokseni. Kohta alkaa kaapit täyttyä näistä ja mietin että menisikö kirppiksellä tai jossain tällaiset kortit.
En saa nyt jostain syystä linkkiä kun aijaa ei toimi...
Kommentit (27)
ei kortista voi paljoa maksaa kun se menee kuitenkin heti lukemisen jälkeen paperikoriin!
ehkä sulla!
mulla menee seinälle jos on kaunis..
tuotteesta jonka näen ihanaksi ja tiedän että sille on käyttöä... kortin tarkoituskin olisi olla "taidetta" eli sen voisi laittaa kehyksiin tai seinälle :)
Itsekin keräilen tavan postikortteja seinälle. Lähettelen näitä tutuille pääsiäisenä ja uskon, että moni säilyttää kortin koristeena.
Kiitos edelleen kommenteista.
ap
laitan blogiosoitteen tänne jossain vaiheessa niin saatte sitten arvostella lisää!
mutta itse kudotusta villasukkaparista vain 2-5 euroa.
Tässä taannoin joku kyseli hintaa sukkaparille ja kovin vähän olisivat vastaajat maksaneet. Minun mielestäni sukkapari on paljon korttia arvokkaampi ja hyödyllisempi.
ite maksaisin kyllä 10-15€ sukista. Ongelma vaan on se että osaan itse tehdä sukat ja muutenkin meillä on ylitarjontaa villasukista mummojen ja kummien takia...
ap
mutta itse kudotusta villasukkaparista vain 2-5 euroa. Tässä taannoin joku kyseli hintaa sukkaparille ja kovin vähän olisivat vastaajat maksaneet. Minun mielestäni sukkapari on paljon korttia arvokkaampi ja hyödyllisempi.
minä ainakin maksaisin ainakin 20 euroa villasukista! mä arvostankin käsintehtyä,oli se käsityö tai taidetta kuten ap;een maatuskat!
kiva että laitat blogiosotteen sitten tänne,minä ainakin odotan näkeväni lisää!
t.se joka ostaisi 8 egellä
Sun kannattaisi vähän kehittää tuota maatuska-ideaa. Eihän se Kaj Stenvallkaan maalaa ankkoja täsmälleen samalla tavalla kuin Disneyllä on totuttu. Nykyisellään nuo kuvasi ovat tosi sympaattisia, mutta niillä ei ole tarpeeksi omaperäistä ideaa tai huomioarvoa, että kukaan niitä viitsisi oikeasti ostaa.
Kehitä noita perinteisiä maatuskojasi hieman: piirrä niille vaikka muodikkaita vaatteita tai vahvat meikit kasvoille (esim. gootti, blingbling jne) tai ota kantaa nykyajan naismalleihin piirtämällä perinteiselle maatuskakasvoiselle hahmolle anorektinen tai vaikkapa ylirusketettu kroppa.
ei kortista voi paljoa maksaa kun se menee kuitenkin heti lukemisen jälkeen paperikoriin!