Jumalauta! Uusin Meidän Perhe-lehti! Ihana täydellinen perhe! Iih!
Onko aihetta käsitelty täällä? Jotenkin karseen ärsyttävä juttu. Vaikka Ihanaahan se on, että on niin Ihanaa. Joka aamu tuskin malttaa odottaa, että saa nousta ylös.
Ja lapsen kanssa natustellaan omenaa. Ja tietenkään (!) ei illalla uppouduta nettiin tai telkan ääreen, vaan keskustellaan aviopuolison, tuon rakkaimman ystävän, kanssa elämästä.
Ruuuaaah-hah-haa!
Ja hän osaa rakastaakin niin vahvasti, siinä jää tavalinen kuolevainen toiseksi.
Kommentit (132)
...tuota täydellistä perhettä. Eskarilainen on koko päivän hoidossa vaikka äiti on kotona. Isä (?) siis vie ja hakee.
On se ihanaa kun koiran runtelema naamakin on vaan niin hassua että naurattaa.
;)
kumpusi (minun mielestäni) semmoinen ollaan-vähän-parempia-kuin-muut -meininki. Enkä edes usko, että nuo ihmiset semmoista kuvaa haluaisivat välttämättä antaa.
Toimittaja on halunnut antaa semmoisen kuvan ja kirjoittanut ärsyttävällä tyylillä. Onhan perheillä erilaisia tapoja ja tietty usein omat tavat ovat parempia kuin muitten. :)
En tunne kyllä ketään, jolla ei joskus olisi huonompi päivä. Ja onko ihan tervettä, ettåä koskaan ei tee yhtään mieli riidellä? Tarvitseeko lapsen aina käyttäytyä aikuismaisesti? Kuka haluaa aina olla perheensä kanssa (ettei joudu pahoille teille, joka tietysti tapahtuu, jos ei ole jatkuvasti äitin vanavedessä?) teini-ikäisenä?
Oliko se juttu Nora Vilvasta ja hänen perheestään? Näin vain lehden kannen.
...tuota täydellistä perhettä. Eskarilainen on koko päivän hoidossa vaikka äiti on kotona. Isä (?) siis vie ja hakee.
;)
koko päivän hoidossa vaikka olen freelance ja periaatteessa lapsi voisi tulla kotiin paljon aikaisemmin. Aamulla sen suurin huoli on että ehditäänkö varmasti aamupäiväkerhoon ja se on sitä mieltä että mun pitäisi hakea se myöhemmin (haen puoli neljän jälkeen).
On se ihanaa kun koiran runtelema naamakin on vaan niin hassua että naurattaa.
;)
niin sehän menee eskariin vasta syksyllä. Eli on siis (luultavasti toki omasta tahdostaan!) päivähoidossa koko päivän.
Tottakai olen kateellinen. Heillähän on niin ihana elämä.
Ulkonäkökin on toisarvoinen asia, tietty. Ihmeen usein nuo ulkonäön matalalle arvottavat ovat aika kauniita. HArvoin susiruma kertoo, kuinka ulkonäkö on aina ollut hänelle toisarvoista.
Juttu oli kirjoitettu niin ärsyttävästi. Onkohan toimitus ollut tuon jutun jälkeen, että vau! Tulipa mainio juttu! Ja haastattellut varmaan hyvin tyytyväisiä?
Sudet tosin ovat kauniita, mutta olkoon nyt, kun muuten olet ihan oikeassa. Jos kaunis ulkonäkö otetaan pois, paljastuu maailman todellinen pinnallisuus aivan heti. Ei auta satuilla.
Juttua en ole lukenut, luulisin kuitenkin olevan mukavaa kun on mukavaa. Joskus se vie aikansa, se onnen osuminen kohdalle. ;)
Onko aihetta käsitelty täällä? Jotenkin karseen ärsyttävä juttu. Vaikka Ihanaahan se on, että on niin Ihanaa. Joka aamu tuskin malttaa odottaa, että saa nousta ylös. Ja lapsen kanssa natustellaan omenaa. Ja tietenkään (!) ei illalla uppouduta nettiin tai telkan ääreen, vaan keskustellaan aviopuolison, tuon rakkaimman ystävän, kanssa elämästä. Ruuuaaah-hah-haa! Ja hän osaa rakastaakin niin vahvasti, siinä jää tavalinen kuolevainen toiseksi.
8-9 tuntia päivittäin, vaikka äiti kotona!
Hurmaavat lapset ja onnelliset vanhemmat. Piste.
niin sehän menee eskariin vasta syksyllä.
Tyttöä sanottiin jutussa "eskari-ikäiseksi", joten kuvittelin hänen olevan eskarissa.
Päiväkodissamme varsin harva lapsi on hoidossa niin myöhään kuin jutun tyttö. Tai ei siinä tosin kerrottu kuinka pitkä aika matkoihin menee (16.30 ovat kotona). Olemme itse asiassa ihmetelleet miten on mahdollista että klo 16.15 suurehkon päiväkotimme pihassa on enää pari lasta tai ei ketään.
Hurmaavat lapset ja onnelliset vanhemmat. Piste.
Kauniita, älykkäitä ja kiitollisia.
Ei rumia, masentuneita, äkkipikaisia ja kateellisia, kuten esim. minä ja perheeni.
En ole lukenut juttua, mutta kirjoitit niin mainiosti ja nasevasti, että aloin ääneen hekottelemaan :D
Kiitos piristyksestä tähän masennuksen keskelle!
mikä ton jutun tarkoitus? että kaikki muut, joiden elämä poikkea tämän noran elämästä, ovat luuserit...?
"KEllo 6:40 kello piipittää. Nora herää, eikä ole koskaan väsynyt, sillä hän rakastaa aamuja."
"Ei meillä oikeastaan kukaan koskaan riittele."
Ero parin vuoden sisään on SALETTI!
Jutun lapsi oli syntynyt 2005, mutta ehkä hän on niin ylenmäärin fiksu lapsi että on eskarissa vuotta aikaisemmin. Sopisi kuvioon.
Ja isompi lapsi sitten hoidossa (eskarissa)
8-9 tuntia päivittäin, vaikka äiti kotona!
muka Meidän Perhe -lehdessä olla joku ihan luokattoman huonosti tehty juttu?!
Ostin lehden ja nii... Jos tuon jutun lukee ajatuksella, niin kyllä tossa elämässä on muutakin tapahtunu kuin tanssittu ruusuilla. Ihmiset suhtautuu asioihin eri tavalla ja tossa jutussa olevat ihmiset selvästi ajattelevat positiivisesti elämästä kokonaisuutena.
Olishan se Nora voinu alkaa avautumaan siitä koiranpuremasta, jos se olis sen mieltä kaivanu. Valokuvamallille varmaan aika ikävä juttu tuollainen.
Minusta on mukava lukea onnellisista ihmisistä, etenkin jos ovat löytäneet suuren rakkauden elämäänsä. Sitä minäkin kaipaan. Miksi lukea aina siitä, kun joillain on rankkaa ja vaikeeta? Elämässä on myös kääntöpuoli, se onnellinen ja tasapainoinen.
Paljon on itsestä kiinni, kuinka elämänsä kokee ja haluaako nähdä vain negatiiviset asiat ympärillään. Elämme vain kerran. Minä ainakaan en halua elää kyynisenä ja kateellisena tätä ainoaa elämääni. Jos jotkut muut haluavat, se on heidän oma valinta.
Onko aihetta käsitelty täällä? Jotenkin karseen ärsyttävä juttu. Vaikka Ihanaahan se on, että on niin Ihanaa. Joka aamu tuskin malttaa odottaa, että saa nousta ylös. Ja lapsen kanssa natustellaan omenaa. Ja tietenkään (!) ei illalla uppouduta nettiin tai telkan ääreen, vaan keskustellaan aviopuolison, tuon rakkaimman ystävän, kanssa elämästä. Ruuuaaah-hah-haa! Ja hän osaa rakastaakin niin vahvasti, siinä jää tavalinen kuolevainen toiseksi.
Käykääpä katsomassa Nora Vilvan facebook-profiilia ja niitä kuvia mitä on laittanut kaiken kansan näkyville. Mitä hehkutusta: oma hanipuppelini, rakastan sua niiin paljon, ikävä on jne jne. Tosi oksettavaa ja selvästi pitää näyttää kaikille, että meillä menee niin hyvin ja ollaan niin onnellisia ja kauniita että. En ole lukenut lehtijuttua ja luulen etten haluakaan. Jos menee oikeasti hyvin, ei ole tarvetta kuuluttaa sitä koko maailmalle. Ainakaan sitten kun ollaan jo vuosia oltu yhdessä. Alkuhuuman jotenkin vielä ymmärrän.
Rakastan omaa miestäni ja perhettäni yli kaiken, mutta minulla ei ole tarvetta hehkuttaa sitä facebookissa. Kerron sen sitten privaatisti kotona.:)
ärsytti myös suuresti, kun KAIKKI oli NIIIN täydellistä. Kyllä se vaan niin on, että mukava lukea onnellisista ihmisistä, mutta vähän todellisuutta peliin. Ei koko aikaa ole ihanaa, ja joka aamua odota ah niin innolla.