Jumalauta! Uusin Meidän Perhe-lehti! Ihana täydellinen perhe! Iih!
Onko aihetta käsitelty täällä? Jotenkin karseen ärsyttävä juttu. Vaikka Ihanaahan se on, että on niin Ihanaa. Joka aamu tuskin malttaa odottaa, että saa nousta ylös.
Ja lapsen kanssa natustellaan omenaa. Ja tietenkään (!) ei illalla uppouduta nettiin tai telkan ääreen, vaan keskustellaan aviopuolison, tuon rakkaimman ystävän, kanssa elämästä.
Ruuuaaah-hah-haa!
Ja hän osaa rakastaakin niin vahvasti, siinä jää tavalinen kuolevainen toiseksi.
Kommentit (132)
Olen entinen tilaaja. Lopetin tilauksen siksi, että lehti on naisten tekemä tyttöperheille. Kuvissa on 90% sti tyttöjä, synttäri- ja vaatejutut on tytöistä, tytöt sitä tytöt tätä, pinkki jyrää. Vuosia sitten kirjoitin jopa lehden yleisöpalstalle asiasta. Tuloksena artikkeli tyylin "Perheessä pelkkiä poikia - äidit ymmällään". Ja juttu oli poikien ja poikaperheiden kauhistelua, villin menon siunailua jne. Meno ei ole muuttunut yhtään.
Sitä lehteä en enää tilaa.
että jos jonkun mielestä sen elämä on hyvin ja jopa onnellista, niin mitä pahaa siinä on. Jotkut ihmiset keskittyy elämänsä ongelmiin, jotkut taas niihin hyviin puoliin, niinkuin nyt ilmeisesti tämä Noora. Se tuntuuko tuo juttu omakehulta on lukijasta kiinni. Minun mielestä siinä oli perhe, jolla on arvot kohdillaan.
Ja sain ihanan vinkin yllättää oma mieheni yhteisellä treffi-illalla!! :)))
Olen entinen tilaaja. Lopetin tilauksen siksi, että lehti on naisten tekemä tyttöperheille. Kuvissa on 90% sti tyttöjä, synttäri- ja vaatejutut on tytöistä, tytöt sitä tytöt tätä, pinkki jyrää. Vuosia sitten kirjoitin jopa lehden yleisöpalstalle asiasta. Tuloksena artikkeli tyylin "Perheessä pelkkiä poikia - äidit ymmällään". Ja juttu oli poikien ja poikaperheiden kauhistelua, villin menon siunailua jne. Meno ei ole muuttunut yhtään. Sitä lehteä en enää tilaa.
En oo itse tajunnutkaan tätä. Olen itse tavallaan aina "tykännyt" lehdestä kun se nyt on ainoa laatuaan.
Mutta alkanut kyllä vähän tympimään ja taidan lopettaa tilauksen.
mikä mua eniten pisti silmään siinä jutussa, että siinä ei todellakaan mainittu sanallakaan, että tyttö on Noran edellisestä suhteesta. No, senhän sitten pystyi päättelemään annetuista vuosiluvuista, mutta jotenkin outoa... Itse luulin aluksi, että ovat yhteisiä lapsia molemmat... ja ehkä juuri siksi hämmästelin sitä siirappisuutta heidän suhteessaan..! Jos sitä olisi jatkunut jo about 6 vuotta!
mistä suhteesta mikäkin lapsi on??? Jos ne asuu saman katon alla, niin ne kuuluu samaan perheeseen. Tilaa Seiska, jos oot niin utelias.
Sinkkosesta olen tykännyt, mutta kaikki jutut muuten on ollut tällaiselle poikaperheen äidille yhtä tyhjän kanssa. Kaikkeen on sotkettu röyhelöä ja pinkkiä ja äidin ja tyttären ihanaa suhdetta. Isä-jutuissakin näillä isillä on aina ollut tyttäriä. Lehti on niin tyttö-lehti kuin olla ja voi, siinä olen samaa mieltä ylempänä kirjoittaneen kanssa.
Nora Vilska -juttu jäi kesken. Haluan löytää jutusta sen pointin, sen miksi tätä kannattaa lukea. Luin alusta vähän, kyllästyin, kun en löytänyt mitään ideaa, selasin kuvia, kuvatekstejä ja otsikoita, en saanut mitään, ja jätin sitten luvun kesken. En lue hajuttomia ja mauttomia juttuja. Jos ihminen on onnellinen ja hänen elämänsä on täydellistä, hän osaa kertoa, miten hän on tähän tilaan päässyt ja miten hän on oppinut tiettyjen kokemusten jälkeen arvostamaan arkea. Tässä jutussa ei käsitelty sitä. Ei ollut kyse siitä, että ihminen on onnellinen vaan siitä, että piti hehkuttaa juuri tämän ihmisen elämää, jossa ei ollut mielestäni mitään hehkutuksen arvoista. Parisuhde kukoistaa, meillä ei riidellä, kaikki on helppoa... Mitä sisältöä on elämällä, jos ei ole mitään, minkä puolesta taistella, ei mitään, mitä tavoitella vaan kaikki on vain tipahtanut tuolla tavalla vahingossa syliin? Harvoin on ollut noin mielenkiinnoton juttu ylipäätään missään lehdessä. Toimittajan vika tosin suurelta osin.
oliko tässä vai tossa toisessa ketjussa, missä joku kertoi että ollut avoliitossa jonkun toisen julkkiksen nyk. miehen kanssa. Ja sitten olltu tää J. Syrjä. Ja tää nykyinen. No ei siinä sinänsä mitään pahaa... Itse asiassa, se oiskin paljon erikoisempaa ja sisältörikkaampaa, jos MINÄ menisin lehteen (vaikken julkkis olekaan) ja kertoisin vieläkin olevani saman miehen kanssa jonka kanssa jo 20 v. teini-iästä lähtien. Ja iso perhe meillä, kaikkia eri-ikäisiä isoja ja pieniä (vaikka ei uskontoa), ja silti elämä menee ihan ok, vaikkei noin auvoisaa aina olekaan. Meistä saisi muuten varmaan monessakin asiassa paljon sisällökkäämmän jutun. Ai niin mutta en oo ollut malli enkä telkkarissa. En muuten tajua ylipäänsä Meidän Perhe -lehdenkin tapaa ottaa aina joku "Julkkis" lehteen, mua se on aina ärsyttänyt muutenkin. Jos haluan lukea noista turhista julkkiksista, voin ostaa Me Naiset tai Seiskan tms. (tosin mua ei oo ikinä kiinnostanut jonkun elämä vain siks että se on telkkarissa tms., mua kiinnostaa perheiden erilaiset elämät muuten ja siis etenkin TAVALLISTEN ihmisten, ja jotenkin olen pitänyt Meidän Perhe-lehteä sellaisena että siinä kirjoitetaan taviksistakin ja siksi sitä luen).
Niin, on ollut 1990-luvun puolivälissä avoliitossa Petri Tykän eli Karita Tykän nykyisen aviomiehen kanssa ja naimisissa Juuso Syrjän eli vanhimman lapsensa isän kanssa.
Sinkkosesta olen tykännyt, mutta kaikki jutut muuten on ollut tällaiselle poikaperheen äidille yhtä tyhjän kanssa. Kaikkeen on sotkettu röyhelöä ja pinkkiä ja äidin ja tyttären ihanaa suhdetta. Isä-jutuissakin näillä isillä on aina ollut tyttäriä. Lehti on niin tyttö-lehti kuin olla ja voi, siinä olen samaa mieltä ylempänä kirjoittaneen kanssa. Nora Vilska -juttu jäi kesken. Haluan löytää jutusta sen pointin, sen miksi tätä kannattaa lukea. Luin alusta vähän, kyllästyin, kun en löytänyt mitään ideaa, selasin kuvia, kuvatekstejä ja otsikoita, en saanut mitään, ja jätin sitten luvun kesken. En lue hajuttomia ja mauttomia juttuja. Jos ihminen on onnellinen ja hänen elämänsä on täydellistä, hän osaa kertoa, miten hän on tähän tilaan päässyt ja miten hän on oppinut tiettyjen kokemusten jälkeen arvostamaan arkea. Tässä jutussa ei käsitelty sitä. Ei ollut kyse siitä, että ihminen on onnellinen vaan siitä, että piti hehkuttaa juuri tämän ihmisen elämää, jossa ei ollut mielestäni mitään hehkutuksen arvoista. Parisuhde kukoistaa, meillä ei riidellä, kaikki on helppoa... Mitä sisältöä on elämällä, jos ei ole mitään, minkä puolesta taistella, ei mitään, mitä tavoitella vaan kaikki on vain tipahtanut tuolla tavalla vahingossa syliin? Harvoin on ollut noin mielenkiinnoton juttu ylipäätään missään lehdessä. Toimittajan vika tosin suurelta osin.
että joo mulla on varaa ostaa kaikkea ja se on kivaa. Ja saanut rahansa vaan suoraan vanhemmiltaan.
Olisi mielenkiintoisempaa, jos kertoisi, että aina ei ole ollut näin vaan tein kovasti töitä ja perustin yrityksen / kouluttauduin tms., ja niukkojen vuosien jälkeen arvostan sitä että voin nyt ostaa mitä haluan.
Ja tosiaan, monen pojan (ja yhden tytönkin) äitinä, mua kanssa ärsyttää se esim. että Meidän Perhe-lehdessä TODELLA usein on kansikuvissa äiti-tyttö asetelma. Yksikin vuosi, oisko ollut yksi äiti-poika kuva, joka oli siis sitten oikein "poikkeus" tyyliin sama kun kerran oli vauvalehdessä down-lapsi kannessa. Eli jotain "erikoista".
Onko Meidän Perhe -lehden maailmassakin ERIKOISTA jos on vaikka vain poikia?
siellä ihanassa Facebookissaan! =D
monessa perheessä liikaa aikaa lapsilta ja puolisolta.
Olen täysin samaa mieltä ap, kanssasi tuosta.
Mitenkään ei suoraan mainittu sitä ihmettä, että mies oli tavattu vasta useampia vuosia ekan lapsen syntymän jälkeen.
kun jollain on asiat hyvin? Mikä ihme ihmisiä oikeasti vaivaa, jos joku avoimesti kertoo olevansa onnellinen, se lytätään heti!
Kyllä minäkin odotan iltaisin nukkumaankäydessä jo aamua kun saa herätä miehen vierestä ja aloittaa uuden ihanan päivän. :)
Tottakai olen kateellinen. Heillähän on niin ihana elämä.
Ulkonäkökin on toisarvoinen asia, tietty. Ihmeen usein nuo ulkonäön matalalle arvottavat ovat aika kauniita. HArvoin susiruma kertoo, kuinka ulkonäkö on aina ollut hänelle toisarvoista.
Juttu oli kirjoitettu niin ärsyttävästi. Onkohan toimitus ollut tuon jutun jälkeen, että vau! Tulipa mainio juttu! Ja haastattellut varmaan hyvin tyytyväisiä?
Mitenkään ei suoraan mainittu sitä ihmettä, että mies oli tavattu vasta useampia vuosia ekan lapsen syntymän jälkeen.
No, tuo olisikin pilannut täydellisen perheen. Onneksi jätettiin kertomatta.
onnellista. Eihän se ole keltään pois. Ja jokainen voi kyllä tehdä elämästään niin onnellisen kuin haluaa, omia valintoja, omia asenteita.
niin illuusio olisi särkynyt.
No, tuo olisikin pilannut täydellisen perheen. Onneksi jätettiin kertomatta.
olla onnellinen uusperheessä?
Jos ensimmäinen suhde ei ole kestänyt, on todellakin mahdollista löytää uusi kumppani, ja vielä hyvä sellainen. Parhaimmillaan toisessa suhteessa on oppinut niistä edellisen suhteen virheistä. Ja se uuden kanssa voi sopia paremmin yhteen.
Näin meillä on. Vietämme paljon aikaa perheenä, ja iltaisin kahdestaan. Nyt on löytynyt sielunkumppani ja paras ystävä. Kahdeksan vuoden jälkeenkin ollaan vielä rakastuneita. Suukottelemme päivittäin ja soittelemme työpäivän aikanakin.
Onko teidän mielestä siis mahdotonta olla onnellinen uusperheessä?
Jos ensimmäinen suhde ei ole kestänyt, on todellakin mahdollista löytää uusi kumppani, ja vielä hyvä sellainen. Parhaimmillaan toisessa suhteessa on oppinut niistä edellisen suhteen virheistä. Ja se uuden kanssa voi sopia paremmin yhteen.
Näin meillä on. Vietämme paljon aikaa perheenä, ja iltaisin kahdestaan. Nyt on löytynyt sielunkumppani ja paras ystävä. Kahdeksan vuoden jälkeenkin ollaan vielä rakastuneita. Suukottelemme päivittäin ja soittelemme työpäivän aikanakin.
Oliko se juttu Nora Vilvasta ja hänen perheestään? Näin vain lehden kannen.
oli syntynyt 2005, mutta mies tavattu vasta 2008. Luulin, että siinä oli jokin virhe, koska minusta annettiin koko ajan ymmärtää, että kyseinen mies oli molempien lasten isä...
oliko tässä vai tossa toisessa ketjussa, missä joku kertoi että ollut avoliitossa jonkun toisen julkkiksen nyk. miehen kanssa.
Ja sitten olltu tää J. Syrjä.
Ja tää nykyinen.
No ei siinä sinänsä mitään pahaa...
Itse asiassa, se oiskin paljon erikoisempaa ja sisältörikkaampaa, jos MINÄ menisin lehteen (vaikken julkkis olekaan) ja kertoisin vieläkin olevani saman miehen kanssa jonka kanssa jo 20 v. teini-iästä lähtien.
Ja iso perhe meillä, kaikkia eri-ikäisiä isoja ja pieniä (vaikka ei uskontoa), ja silti elämä menee ihan ok, vaikkei noin auvoisaa aina olekaan.
Meistä saisi muuten varmaan monessakin asiassa paljon sisällökkäämmän jutun.
Ai niin mutta en oo ollut malli enkä telkkarissa.
En muuten tajua ylipäänsä Meidän Perhe -lehdenkin tapaa ottaa aina joku "Julkkis" lehteen, mua se on aina ärsyttänyt muutenkin.
Jos haluan lukea noista turhista julkkiksista, voin ostaa Me Naiset tai Seiskan tms. (tosin mua ei oo ikinä kiinnostanut jonkun elämä vain siks että se on telkkarissa tms., mua kiinnostaa perheiden erilaiset elämät muuten ja siis etenkin TAVALLISTEN ihmisten, ja jotenkin olen pitänyt Meidän Perhe-lehteä sellaisena että siinä kirjoitetaan taviksistakin ja siksi sitä luen).