Jumalauta! Uusin Meidän Perhe-lehti! Ihana täydellinen perhe! Iih!
Onko aihetta käsitelty täällä? Jotenkin karseen ärsyttävä juttu. Vaikka Ihanaahan se on, että on niin Ihanaa. Joka aamu tuskin malttaa odottaa, että saa nousta ylös.
Ja lapsen kanssa natustellaan omenaa. Ja tietenkään (!) ei illalla uppouduta nettiin tai telkan ääreen, vaan keskustellaan aviopuolison, tuon rakkaimman ystävän, kanssa elämästä.
Ruuuaaah-hah-haa!
Ja hän osaa rakastaakin niin vahvasti, siinä jää tavalinen kuolevainen toiseksi.
Kommentit (132)
varmaan olla yhteisiä frendei, että pääsee.
kyllä se arkikin tulee ;) kai se itse kullakin suhteen alussa on ollut melkoista siirappia.
mutta uusperhe mikä uusperhe, kyllä siitä on täydellisuus kaukana, hah!
viime viikolla, ei tosin ihan näin pitkä.
Mutta jännä tosiaan, että onko tässä nyt jotnekin toimittajan kirjoitelma "vääristänyt", vai onko tämä haastateltava tosiaan vain kertonut tämän tyyppisiä asioita itsestään.
kyllä se arkikin tulee ;) kai se itse kullakin suhteen alussa on ollut melkoista siirappia. mutta uusperhe mikä uusperhe, kyllä siitä on täydellisuus kaukana, hah!
eikäs nuo ala olla lähemmäs 40-kymppisiä kuitenkin jo
kyllä se arkikin tulee ;) kai se itse kullakin suhteen alussa on ollut melkoista siirappia. mutta uusperhe mikä uusperhe, kyllä siitä on täydellisuus kaukana, hah!
eikäs nuo ala olla lähemmäs 40-kymppisiä kuitenkin jo
varmaan olla yhteisiä frendei, että pääsee.
sen Jonin kuviin, ei siis muihin tietoihin. Mutta ne kuvat näky yläpalkissa ja siitä pysty klikkaamaan ja näkemään loputkin.
Enää ei pääse :).
(ja meilläkin siis 1 yhteinen kaveri, mutta enää ei siis näy siitä huolimatta)
Juttu oli ihan kiva ja eihän toisten ilon tunteiden lukeminen voi olla koskaan inhottavaa. Minulle ainakin tuli kiva fiilis ja mieluummin tällaisia juttuja luen kuin ikäviä juttuja. Ja kyllä mulle tuli ihan vilpitön onnen fiilis heidän puolestaan, miksei olisi tullut? Mutta jokaisella on tietenkin oikeus omaan mielipiteeseensä.
Muistan Jonin reiluna, ystävällisenä tyyppinä, vaikka ei mitenkään hyvin tunnettukaan. Toivon kaikkea hyvää hänelle ja perheelleen, sekä tietysti kaikille muillekin perheille :)
sen Jonin kuviin, ei siis muihin tietoihin. Mutta ne kuvat näky yläpalkissa ja siitä pysty klikkaamaan ja näkemään loputkin. Enää ei pääse :). (ja meilläkin siis 1 yhteinen kaveri, mutta enää ei siis näy siitä huolimatta)
Oho, aika nopeata toimintaa jos muutamassa tunnissa on ehtinyt salata kuvansa! :O Ehkä Nora on av-mamma!
Aika vanha synnyttäjä :( No riskinsä kullakin...
Siis kuka? Nora? Miten vanha hän on?
Entäs sitten? Kaikissa perheissä arki on joskus rankkaa, vanhemmat riitelevät, on joskus sotkuisempaa kuin tavallisesti, joskus näytetään rumemmilta kuin yleensä...jopa tuossakin. Jos haluavat antaa itsestään toisenlaisen kuvan, niin aivan sama. Ei noita juttuja kannata ottaa tosissaan, nauraa tuollaisille esittelijöille.
Jutun perusteella vaikutti onnelliselta perheeltä ja pariskunnalta. Miksi ihmeessä pitäisi kätkeä onni jonnekin vain siltä varalta että kahden vuoden kuluttua voi olla toinen ääni kellossa. Elämää se vain on. Nyt heillä vaikuttaa olevan kaikki kohdallaan. En ymmärrä miksi juttu aiheuttaa valtavia tunnekuohuja ja jopa aggressiivisuutta tällä palstalla.
Siis kuka? Nora? Miten vanha hän on?
Mutta on se ainakin alle 4-kymppinen, olin samassa koulussa sen kanssa.
Taidat olla jutun kirjoittaja. :D
Tai haastateltu. ;)
Ja ollut jo monta vuotta aika ryppyinen.
Joskus oli otsikoita hänen nuoruutensa rohkeista mallikuvista. Hieman laihtunut niistä ajoista: http://www.super.cz/clanek/22716-modrooka-sexy-nora-typicka-finka-ktera…
<a href="http://www.meidanperhe.fi/artikkeli/videot/1488/millainen_olet_aitina_n…" alt="http://www.meidanperhe.fi/artikkeli/videot/1488/millainen_olet_aitina_n…">http://www.meidanperhe.fi/artikkeli/videot/1488/millainen_olet_aitina_n…;
Mä en vaan kestä tollasia lässyttäjiä,jotka puhuu kuin he olisivat harjoitelleet KAIKEN peilin edessä;
kulmakarvojen nostelua ja niin ärsyttävä tyyli puhua. Tunnen yhden joka puhuu just noin ja se on täys narsisti. Tästä en tietenkään tiedä, mutta karvat nousee pystyyn.
Ja siitä olen samaa mieltä; parit jotka EI KOSKAAN RIITELE, ne eroaa jossain vaiheessa.
Kyllä tunteet pitää päästää ulos. Ei ole olemassa ihmistä jolla ei ole negatiivisia tunteita. Se on epäinhimillistä.
Joo, todella taidokasta journalismia. Ihan pystin ansaitsisi toimittaja moisesta tekeleestä.:D
Mtv3:lla sen onnellisen tyypin voi sitten nähdä. Pidetään peukkuja, että se edes näyttäis kamalalta. Buahahahahaaaaaa!!!