Aloin itkeä
eilen Stockalla kun näin niin ihanan laukun. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja olo oli taivaallinen.
Vähän kyllä hävettää että aikuiselle naiselle tulee vedet silmiin käsilaukun takia.
Tänään aion käydä ostamassa tuon laukun vaikka maksaa satoja euroja, enpä osta sitten moneen kk mitään vaatetta itselleni.
Oletteko koskaan kokeneet vastaavaa, että joku juttu on vaan niin ihana että henki salpautuu?
Kommentit (64)
tuon edellisen viestin kirjoitti AP
Ja laukkukin on kaunis! eikä tuo ole beige, vaan ruskea, mun silmään, vähän vaaleampi kuin satulanahan värinen.
Minusta 300e on ihan ok hinta nahkalaukulle, onhan se paljon rahaa, mutta ei tuollaiselle klassiselle laukulle joka kestää vuosia. nuo kultasomisteet on vähän liian koristeelliset mun tyyliini, mutta silti kaunis, eikä yhtään liian blingbling.
Itse olen pienituloinen, mutta 300e voisin laukkuun laittaa jos löytäisin mieleisen.
T. Se viulunsoitosta liikuttuva
Ja laukkukin on kaunis! eikä tuo ole beige, vaan ruskea, mun silmään, vähän vaaleampi kuin satulanahan värinen. Minusta 300e on ihan ok hinta nahkalaukulle, onhan se paljon rahaa, mutta ei tuollaiselle klassiselle laukulle joka kestää vuosia. nuo kultasomisteet on vähän liian koristeelliset mun tyyliini, mutta silti kaunis, eikä yhtään liian blingbling. Itse olen pienituloinen, mutta 300e voisin laukkuun laittaa jos löytäisin mieleisen. T. Se viulunsoitosta liikuttuva
Nämä koristeet on hopean värisiä, ihmettelin itsekin kun näin kuvan että oliko koristeet tosiaan kullanvärisiä..
On tää laukku ihana, mutta vielä enemmän liikuttaa ja sydämessä tuntuu mieheni uskomaton huomaavaisuus.
Mun mies piipahti töissä ja arvatkaa mitä sillä oli mukana: tuo ihana laukku lahjana mulle! Siis miten voi olla noin IHANA mies! nyt mä vollotan taas mutta ihan muusta syystä!
Täydellinen päivä kertakaikkiaan!