Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin itkeä

Vierailija
08.03.2011 |

eilen Stockalla kun näin niin ihanan laukun. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja olo oli taivaallinen.

Vähän kyllä hävettää että aikuiselle naiselle tulee vedet silmiin käsilaukun takia.

Tänään aion käydä ostamassa tuon laukun vaikka maksaa satoja euroja, enpä osta sitten moneen kk mitään vaatetta itselleni.

Oletteko koskaan kokeneet vastaavaa, että joku juttu on vaan niin ihana että henki salpautuu?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itkua en siitä sais aikaiseksi, vaikka muuten liikutunkin helposti.

Olen itse kenkäfriikki ja joskus (onneksi kuitenkin hyvin harvoin) tulee vastaan kengät jotka on vaan PAKKO saada ja se sitten tulee auttamattoman kalliiksi.

Onneksi minullakin suurimmaksi osaksi menee tavaran houkutus/hohto ohi, kun nukkuu yön yli.

Mutta siis ap:n laukkuun, mun mielestä tuo laukku on niin tätimäinen ja se kullavärinen ketju ei yhtään minun makuun. Eikä kyllä tuo beige värikään.

Tuo toinen linkattu laukku oli jo paljon parempi, mutta ei puhutellut kyllä sekään.

mutta tärkeintähän on, että kantaja itse kokee laukkunsa kauniiksi ja tylikkääksi.

Joten siitä vaan laukkuostoksille.

Vierailija
42/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeassa elämässä tärise minkään laukun takia?! Varsinkaan tuollaisen tuiki tavallisen näköisen laukun takia.

Mutta joo, tää tärisee tuon laujkun takia.

/AP

Siinä se päähenkilö vauhkosi "enkelilaukun" takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä nyt ihan kyyneleihin herkistynyt.

Oon tällä hetkellä homssuäiti ja tavarat kulkee repussa, ja noi alle 2-veet kainaloissa.

Opiskeliaikana oli pakko lainata kaverilta tonni (mk), että sain yhdet ihanat Vagabondin saappaat.

mutta olivat ihanat ja käytössä vuosia. Oonkin sitä mieltä, että mieluummin ostaa kalliimmalla sellaista, mitä todella haluaa. Varsinkin, jos käyttäessä tulee hyvä mieli. Eli kauppaan vaan ap!

T: homssusisaresi, joka liikuttuu lähinnä urheilukisojen voittajien ilosta.

Vierailija
44/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä nyt ihan kyyneleihin herkistynyt. Oon tällä hetkellä homssuäiti ja tavarat kulkee repussa, ja noi alle 2-veet kainaloissa. Opiskeliaikana oli pakko lainata kaverilta tonni (mk), että sain yhdet ihanat Vagabondin saappaat. mutta olivat ihanat ja käytössä vuosia. Oonkin sitä mieltä, että mieluummin ostaa kalliimmalla sellaista, mitä todella haluaa. Varsinkin, jos käyttäessä tulee hyvä mieli. Eli kauppaan vaan ap! T: homssusisaresi, joka liikuttuu lähinnä urheilukisojen voittajien ilosta.

Tästä todennäköisesti, jos en tänään, niin lähipäivinä käyn tuon laukun ostamassa. Ja jos äijä kehtaa kettuilla niin voin hyvin kuittailla sen viikon Åren skimbamatkasta jonne on kohta lähdössä ilman mua ja tytärtä :) No tuskinpa se siitä kuittailee..

Mä satsaan laatuun eli en osta käytännössä mitään jolle en koe olevan käyttöä vielä suunnilleen vuosien päästä.

Ystävien on vaikea niellä tätä kumma kyllä, kun itse kantavat kuukausittain rahansa henkkamaukkaan ja kohottelevat kulmiaan kun ostan parin kolmen sadan euron takin.. Ero on siinä että mä kuljen tuossa takissa vielä 5 vuoden päästäkin, mutta henkkamaukan takki ei salettiin ole hieno enää monen vuoden ahkeran käytön jälkeen.

Mä en ostele viikoittain vaatteita, joten siksi onkin varaa ostaa sit vähän arvokkaampaakin.. Tosin just tähän saumaan tuo reipas 300 euroa tekee ihan vähäsen tiukkaa..

Vierailija
45/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis ap= 49

Vierailija
46/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttelee ja liikuttaa juurikin hinta sekä merkki, ei niinkään ulkonäkö tai muut seikat. Mulla kaveri osti lokkilampun, kun on muka niin ihana, ja sitten kertoo kaikille ostaneensa kys. lampun ja esittelee sitä, vakka joku ei ees huomaiskaan. eihän se ole edes kaunis tms, vaan kallisa ja suomalaista designia, joka sinäänsä arvostettavaa, mutta ei sen vuoksi, että sillä tulisi päteä.

Vierailija
47/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä olenkin se homssuäiti, jonka sukkahousuista silmät juoksevat ja jonka käsilaukku on täynnä vanhoja kuitteja ja puoliksi sulaneita pastilleja. Tukka putkella vaan mennään karmeissa rytkyissä, aina myöhässä, aina hosumalla ja kiireellä... Ei siihen kuvaan sovi satoja euroja maksanut käsilaukku. Itsekin herkistyn helposti, mutta en tavaroista vaan esim. vauvojen syntymästä. Vauva-lehden juttuja lukiessa itken aina, kun pieni vauva on syntynyt tai kerrotaan pikkuvauva-ajasta. Joskus olisi ihan mukavaakin itkeä välillä vaikka laukusta!

olet sukulaissieluni! Minun tekonahkaisesta ("yön Timolta" ostettu rannalla turistikohteesta) 10 e veskassani on lisäksi joskus keksejä muruina tai retkibanaani joka on niin musta että muistuttaa (sen jolta laukun ostin) taikasauvaa!

Tosin mulla on käytössä joku anopin ellokselta tms. tilaajalahjaksi vuonna x saatu tekokuitukassi, jonka taskuista ei löydy banaania, mutta sitäkin enemmän irrallisia ja sulaneita kurkkupastilleja, purukumityynyjä ja lasten rikkinäisiä hiuspinnejä!

Sopii täydellisesti jostain halpiskaupasta ostettuun kulahtaneeseen talvitakkiini, josta on nappeja irti ja saumat ratkenneet, joita epäkäsityöihmisenä en ole saanut korjattua!

Vierailija
48/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hukkaan menee nekin rahat kun laukku näyttää samalta kuin cittarinkin veskat.

Itse ostan laukun pelkästään sen ulkonäön vuoksi ja se voi siis hyvinkin olla myös joku halpislaukku, jos sellaisista löytyy sopiva.

Vierailija
49/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hukkaan menee nekin rahat kun laukku näyttää samalta kuin cittarinkin veskat. Itse ostan laukun pelkästään sen ulkonäön vuoksi ja se voi siis hyvinkin olla myös joku halpislaukku, jos sellaisista löytyy sopiva.

Ollenkaan mitä olen tähän ketjuun kirjoittanut?

Eli ostan tavaroita ensisijaisesti jos ne miellyttävät silmää. Kuten tuo laukku tekee. Toisekseen, uskon ihan vilpittömästi että pidemmällä tähtäimellä 300 euron laukku on kannattavampi ostos kuin cittarin halpis tekonahkalaukku.

Huvittavaa että jollekin tuli edes mieleen että "rahat menee hukkaan kun kukaan ei tiedä mitä toi laukku maksaa". Voinhan jättää hintalapun esille jos se hinta on oleellisin asia :D :D

/AP

Vierailija
50/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi nahkalaukku, muttei kenenkään nimekkään suunnitteljan, nin tuskin ois silmä kostunut. Pahasti nostaa kyllä materialismi päätään tässä ja läpi näkyy. Amerikoissahan (ja muissa pintaliitomaissa) on tätä meininkiä, että himoitaan jonkun nimekkään laukun perään, vaikka samanmoinen kopio ois 300 euroa halvempi.

Vierailija
51/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan kokeneet vastaavaa, että joku juttu on vaan niin ihana että henki salpautuu?

mutta se unohtuu yleensä melkein saman tien, kun kävelen kaupasta ulos.

Vierailija
52/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu. No eihän tuo nimikään ole vielä niiin iso, ilman sitä vaatedesingkilpailu -ohjelmaa tuskin kukaan ees tietäis suomessa kuka se suunnittelija on.

Vierailija
53/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu. No eihän tuo nimikään ole vielä niiin iso, ilman sitä vaatedesingkilpailu -ohjelmaa tuskin kukaan ees tietäis suomessa kuka se suunnittelija on.

mikä siinä maksaa, musta se on ihana kaunis nahkalaukku.

Olkoon vaikka paskakuskin suunnittelema, mä tykkään siitä ja piste.

:)

/AP

Vierailija
54/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan jättää hintalapun esille jos se hinta on oleellisin asia :D :D /AP

Noita samannäköisiä saa mistä tahansa laukkukaupasta.

Vierailija
55/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan jättää hintalapun esille jos se hinta on oleellisin asia :D :D /AP

Noita samannäköisiä saa mistä tahansa laukkukaupasta.

tai kerro mistä saan samanlaisen nahkalaukun, yhtä kivoilla yksityiskohdilla halvemmalla. Kiitän vinkistä jo etukäteen.

/AP

Vierailija
56/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.michaelkors.com/store/catalog/prod.jhtml?itemId=prod9280008&…" alt="http://www.michaelkors.com/store/catalog/prod.jhtml?itemId=prod9280008&…">http://www.michaelkors.com/store/catalog/prod.jhtml?itemId=prod9280008&…;

Tässä. Hitto tää on ihana.

tunteen, mutta en tuosta laukusta. Haluaisin myös nahkaisen, mutta pinta saisi olla sellainen pehmeämpi ja kuluneemman oloinen ja ei missään nimessä kullanvärisiä yksityiskohtia.

Vierailija
57/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut yoi laukkum on kyllä aikalailla mummolaukku. Enkä kyllä edes ymmärrä miten joku haluaa haaskata rahaa johonkin laukkuun, kun halvallakin saa ja paljon hienompia.

Vierailija
58/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku. Täällä urpolevat nämä tuulipukumammat joille tyyli on korkkarit tennissukilla..

Laukkukauppaan mars jos kerta noin paljon tykkäsit!

Vierailija
59/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kirpparikaman näköinen ja väri järkky.

Mutta jos sulla noin pahat värinät, niin osta

Vierailija
60/64 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkisin surusta jos saisin ton. Ruman värinen ja toi ketju... voi bling

En minäkään itselleni tuollaista ostaisi, mutta meidän mummon muoriluukkiin tollanen sopisi hyvin. Ei tuo nyt rumakaan kassi ole, mutta ei kovin sieväkään, jotenkin tavallisen näköinen kauppakassi.Varmaan se väri tekee siitä niin tavallisen näköisen. Mutta makuasioista ei kannata kiistellä.

En ole ikinä itkenyt minkään tavaran takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä